Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Hanux,

    Dobrý den, ahoj, jelikož jsem opět prohledával snad celé fórum, ale nedostalo se mi uspokojivé odpovědi, musím založit nový topic. Nedělám to rád, ale nikde to není komplexně popsáno. Má otázka zní. Koupím ojetinu. Konkrétně se můžu bavit o té své. Samozřejmě 1.4 MPi, 50kW, r.v. 2000, údajně najeto cca 170tis km. Majitel se mi zaručoval, že rozvody byly dělané na 160tis km, ale v dnešní době, se i na sebedůvěrnější slovo nemůžeme spolehnout. U řetezu to možná není takový problém, ale pro jistotu jsem si nechal s výměnou oleje udělat i rozvody i když se tvrdí, že řetezy jsou nesmrtelný. Ta rozvodová sada stojí cca 450kč, takže to není zase taková hrůza. Ale čekal jsem, ž…

    • 16 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem mirasdj,

    ahoj mám problém s kolísáním motor a diagnostice to zobrazuje evidence zatížení motoru P1141 nevíte někdo něco konkrétního o chybě P1141

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem SUPKAR,

    Nazdar, co by trebalo vymenit uz po tolkych kilometroch. Len dodam ze je to rocnik 2000 a zatial boli menene len predne loziska (hucali), kosti stabilizatorov, silentbloky, olej atd. Podvozok je zatial bez problemov. Sviecky by sa uz zisli asi tiez vymenit, este neboli od nova menene, brzdove dosticky este su ok. Akurat sa mi vidi, ze dost podlo taha. Vzduchovy filter tiez bol meneny ani uz nepamatam.

    • 4 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem vohnout,

    Cauky,chtel bych se zeptat co by to mohlo bejt.Kdyz v aute jedu,tak nic necitim,kdyz zastavim treba na semaforu,tak zacitim,takovej zapach jakoby spalenej olej-a jen kdyz mam zaplej vetrak,venku to je citit trochu taky kdyz zastavim,ale z vyfuku to nejde.Motor spinavej od oleje nemam,ani nikde nic nekape na vyfuk ze by se to palilo.Mohlo by to bejt treba ze nekde utikaj vypary treba pres olej vicko?????,trochu se mi klepe kryt motoru.najeto mam 75tis.Diky za nejaky tipy a rady na co mrknout.

    • 5 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem luckyluck,

    Tak pořád přemýšlím, jestli se vyplatí seřízení řídící jednotky (třeba od Cimbu) u Fábky 1.4 MPI 50 KW. Deklarujou zvýšení na 57kw, lepší krouťák, atd.. a co mě překvapuje, tak deklarujou nižší spotřebu o cca 0,5 litru. Jednou jsem se ptal známého, co má známého..hi.. co tohle dělá taky, a prej to je blbost, že spotřeba u tohodle motoru spíše vzroste.. Máte někdo zkušenost nebo tušíte jak to tedy opravdu je..?

    • 73 odpovědí
    • 27,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Jiňa328,

    Zdravim vcera jsem prijel domu za hodinku jsem chtel nastartovat a us to neslo kontroloval jsem jiskru benzin vsechno jde,ale jak jsem sundal ventylove viko zusly na druhem a ctvrtem valci otevrene ventyly jak jsem sundal vahadla tak se zavrely mohlo se stat ze se zadrely hydra?

    • 6 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Greci,

    Zdravím. Som začiatočník a moje skúsenosti s diagnostikou su neni dostatočne velke nato aby som sa vyznal v chiptuningu ,a preto sa chcem spítať že či náhodou niekto neskušal spraviť podomacky Chiptuning na motore 1,4mpi a ak ano zaujmalo by ma ako sa to da spraviť,aky softwer nato pouzil a či to pôjde cez OBD2 kábel ?

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem michall172,

    nevie niekto aka je spravna teplota chlad.kvapaliny pri zohriatom motore,mne sa po nastartovani a volnobehu,postupne vysplhá az na 97 stupnov a stale mi zopína ventilator na chladici,nevie niekto poradit?

    • 4 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Ahdul,

    Dobry den Dnes som vymenil tesnenie pod hlavou podla navodu ktory som tu niekde nasiel http://www.autoopravy.eu/index.php?akce=2&id=212 a vsetko prebehlo viac menej uspesne ale pod nastartovani je motor nekludny na volnobehu otacky drzia normalne ale z vyfuku je pocut ako keby pluvanie a motor trosku viace trase pri jazde sa to prejavuje hlavne ked da clovek viac plynu tak auto zacne skackat ako keby nechytal valec.Este som to nemal nahodene na Vagu ale zatial ziadna kontrolka nesvieti.je mozne ze sa mohli sviecky nejak dokafrat alebo ma este napadlo ventili ci su okej.. viem ze to ma hydrostely a mali by sa nastavit same tak uvidim ako to bude pokracovat zajtra to h…

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 10,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem S.M-A-RT,

    Zdravím všechny na fóru, při ježdění se motor nedokáže zahřát na víc než 40-50°C a to ani při delších a rychlejších jízdách, občasně to vyleze na těch 70°C ale k doprostřed k 90°C se tomu nechce. Dostal jsem tip na termostat, že asi bude chladit v jednom kuse a motor nemá šanci se nahřát. Koukal jsem na expanzku, ale ta vypadá na rozumné úrovni (je teda ale celá zaprasená, nevidim pomalu kde je hladina, takže tu asi taky vyměním když už se na to vrhnu). Jenom mam otázku, zdali máte někdo podobné zkušenosti, prý je to docela obvyklý problém na této motorizaci. Díky

    • 78 odpovědí
    • 29,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem cervenacek,

    Mám fab. 1,4 50kw a při studeném startu jsou extra vysoké otáčky. Pak jsem jěšte zjistil že se mi zvedá hladina oleje a on v tom benzín. Prosím o radu,,,

    • 3 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Grigondis,

    Něco jsme slyšel o tom, že by měl pasovat koncový díl výfuku z dieslu na moji Fabii 1.4MPI/44kW 2002 . Nevím co je na tom pravdy, proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi. Právě mi odchází a musí koupit nový. Teď nevím v jakém čísle motoru jsem četl, že by tam právě měl pasovat a že by měl sice neznatelně přispět k výkonu. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Koupil bych ho jedině, kdyby tam pasoval bez jediné úpravy. Díky Vám !

  13. Zahájeno uživatelem Vlso,

    DObrý deň. Mám problém pri riadený spiatočky musím veĺmi silno a buchnuť doslova o lavu stranu ako sa riadi spiatočky aby mi ju zaradilo vždy sami podarí až na 4 až 5-tý pokus zaradiť inak radí jednotku. bola v servise povedali ž eničo dotiahli a radilo to dobre,, chcem sa opýtať či mi neviete poradiť nechem ju vkuse dávať do servisu. ďakujem. a ak je takáto téma nehnevajte sa nemám čas hladať. ďakujem vopred za rady.

    • 2 odpovědi
    • 7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem ViperCZ,

    Zdravím. Mám Fabii 1,4MPi 02, najeto 103 000 (real, sem 1. majitel). Již na 50 000 km začal prolínat olej do vody, takže se dělalo těsnění pod hlavou, měnila se expanzka a proplachoval se okruh. Teď nedávno zase začal být olej ve vodě, takže opět těsnění pod hlavou + sem nechal hlavu srovnat - tzn těsnění komplet nový i na sání, výfuku atd... Zrovna potom sem udělal olej, svíčky a filtry + expanzku a propláchnutí okruhu. Problem je že auto když je studené tak se na volnoběh motor dost cuká a i ohřáté když jedu tak kolísají otáčky při držení určité rychlosti (auto cuká). Když brzdím motorem, nebo akceleruji nad 3000 rpm tak je vše ok a auto jede 180. Při akceleraci do 30…

    • 7 odpovědí
    • 10,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem namorek,

    Zdravím, mám Fabku 1,4 44 kW 2001, v těchto dnech, kdy zažíváme mrazy, kvílí posilovač pořád, i když na volant vůbec nesáhnu. Tento zvuk je při normálních teplotách slyšet jen při zatočrní volantem. Není to tím, že olej je pořád studenej? Díky, Roman.

    • 7 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Zdeněk6,

    Dobrý den, dnes ráno jsem si připadal jak na polárním kruhu. Normálně ráno nastartuji káru, v pohodičce si to jedu, čekám až mi začne kára topit ale pořád nic, ani po 5 km. Ručička teploměru pěkně ve středu, ale z topení příjemných - 16°C. Takže zastavím vypnu motor a zkusím znovu nastartovat, a ručička teploty v červeném poli a když kouknu na kapotu, tak pára. Po 20 minutách čekání v těch příjemných - 16°C na možnou pomoc od strýca znovu nastartuji a ručička pěkně ve středu pole a topení začalo fungovat. V čem je prosím problém? Zítra bude určitě příjemných -16°C znovu ale pojízdné iglu fakt nechci :-) Díky za rady

    • 5 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem maniacm,

    ahoj všem, chci se zeptat mám 1,4mpi fabii I a dnes při parkování jsem musel naplno zatočit doleva až nadoraz.. no a během dvou vteřin začalo hrozně něco pískat v motoru a nešlo servo.. horně ztěžka šlo točit volantem. zaparkoval jsem a chcípnul.. pak znovu nastartoval a šlo vše normálně. tak sem šel pryč.. no a chci se zeptat až pojedu večer domu nemůžu něco zničit.. nebo co se mohlo stát?díky filip

  18. Zahájeno uživatelem ViperCZ,

    Zdravím. Dnes mám asi nějakej blbej den. Jel sem (v -10°C) a po 10 min po městě, v prakticky nulové zátěži začalo auto vařit (resp. ručička byla ve 3/4 a stoupala), takže sem zastavil a viděl sem prázdnou nádobku, tak sem dolil nejdříve 1l G12 než se dostala hladina na úroveň a zjistil sem že voda nejde do chladiče (studená měká trubka) a voda začala po chvíli zase klesat, potom sem dolil ještě 2l VODY!!! než sem naplnil celý okruh, tzn. že se mi někam ztratilo téměř 100% vody v okruhu. Dále už byla voda ok (nyní mám změřeno že zmizí cca 0,5l na 50km) a k tomu se mi ještě rozvítila kontrolka ASR, jen ASR samo o sobě (bez ABS). Auto jede normálně a ASR taky funguje. Po ch…

    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Petrkiller,

    Ahoj mám problém. Včera i dnes ráno když jsem startoval motor naskočil a okamžitě zhasl. Jediná možnost jak nastartovat byla držet plyn a nehat chvíli zvýšené otáčky. Žádne kontrolky nesvítí vše vypadá v pořádku. Jak už to udrží volnoběh jede to normálně až na to že když je motor hodně v zátahu a pustím plyn dost škubne. Za tepla to nedělá, spotřeba je normální. Dělá to jen ráno. Pak celý den v pořádku ikdyž je motor studený. Poradí někdo?

    • 4 odpovědi
    • 5,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem radula,

    Zdarec, jednoho dne, při popojíždění ve městě, ještě před Vánocemi, asi dvě vteřiny po nastartování, bylo slyšet hučení od palivového čerpadla, i z venku. Z ničeho nic. Týden s tím jezdím, furt stejný zvuk, prostě to hučelo, i když málo, ale slyšitelně. Před tím jsem vůbec ani nezaregistroval, že by se tak mohlo čerpadlo někdy ozývat. Tak se na to mrknu, první věc, totál vetchý těsnící kroužek, se šikovností mi ty kousky popadaly i dovnitř. No nic, těsnící kolečko jsem koupil nové, nějaký ten bordel vylovil ze dna nádrže a jezdím dál. Akorát jeden den, když jsem chtěl do práce, tak jsem prostě nenastartoval. Startér valil, ale šťáva nikde.... Tak jsem vydělal znovu čerp…

    • 0 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Lukas Golli Goller,

    shanim ostrou vačku na moji fabriku nevite někdo o nějaké doky

    • 9 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Jakub Zelenka,

    Dobrý den. Měním těsnění pod hlavou fabia 1.4 MPI a potřeboval bych poradit s utahovacímy momenty hlavy a vahadel. Mám momentoví klíč od 40Nm do 210Nm. Je to vhodný klíč? Děkuji za rady.

    • 1 odpověď
    • 24,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem kren,

    Ahoj, budu měnit palivový filtr s integrovanou regulací tlaku, ale nevím jaký koupit.....? Některé jsou na 3 a některé na 4 Bary. Už se to tu párkrát řešilo, ale nikdy nedořešilo. Mám motor 1,4 Mpi 50kw rok 2000 motor AME. Dle manuálu tam mají být 3 Bary a dle skoda-dily 4 bary. Na původním není nic napsané. ZDE 4 Bar Díky.

    • 10 odpovědí
    • 15,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Laveggio,

    Dobrý den, právě jsem zjistil, že mi praskla úchytka, která držela termostat ve víku. A mě by zajímalo, jestli se dá sehnat pouze víko termostatu a ne jeho kompletizace. Motor má natočeno 50 000 km a přijde my jako hloupost vyměnit funkční termostat za nějakou jeho napodobeninu. Na netu sem našel pouze jeho kompletizaci s celou skříní a čidlem a nebo víko s termostatem. Děkuju za odpovědi.

    • 6 odpovědí
    • 8,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem ludo42,

    Dobry den mam taky problem vsimol som si ze mi ubuda chladiaca kvapalina ako som sa tu docital tak som sa bal ze to bude tesnenie pod hlavou lebo mam aj ten povlak na viecku kade sa leje olej...ale este som prezeral chladiaci system a nasiel som ze mi unika kvapalina cez nejake cidlo je to v chladici priamo nad vypustacim ventilom len je tam strasne zly pristup a chcem sa Vas spytat ci to moze byt len uvolnene alebo tam treba vymenit nejake tesnenie popripade cele cidlo... alebo ked ste mali podobny problem ako ste to riesili??Cital som aj o takych pripravkoch do chladica co dokazu utesnit chladiaci system tak ci by nestacilo len to Dakujem za rady

    • 4 odpovědi
    • 7,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.