Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem ViperCZ,

    Mám problem s Fabii 1,4 MPi 55kW! Za volnoběžných otáček semi zdá že se ŘJ snaží nacpat je co nejníž, pak se stane že se motor přidusí (jsou cítit vibrace) a potom zase vylétnou otáčky jak ŘJ motor zase trochu přiživí, je to poměrně nepříjemné a navíc to doprovází neidentifikovatelné cvakání (pouze u volnoběhu). Diagnostika nic nehlásí...

    • 3 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Fanouš,

    vsem se predem omlouvam je mi jasne ze na foru je tady toho hafo moc...ale ja cely den hledal a nic moc.. tak vas prosim, kazdy kdo ma motor 1.4 mpi 8V 50KW, máte nake upravy na motoru?? -chip - sání - další cěci?? hodte info, co mate pod kapotou ??? dik moc za vase odpovedi

    • 7 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem per,

    Chtěl jsem se zeptat, zda někdo již neřešil problém se sacím hrdlem a regulační klapkou? Ta je umístěná před vzduchovým filtrem. Mně nějakou dobu připadalo, že auto nejede úplně na plný výkon. Tak jsem sundal nasávání teplého vzduchu . A ejhle, auto má menší spotřebu a jde mírně lépe do otáček. Mám takový dojem, že právě ta regulační klapka špatně funguje. Jako by nepřepínala teplý na studený vzduch. Díky za zkušenosti a podněty, nebo třeba kdyby měl někdo fotku té klapky z rozebraného hrdla. 1.4MPI 50KW čip Sportmotor

    • 4 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem hubo44,

    Mam dve 1.4-ky ktore žeru mierky na olej. Stale ked sa vrati auto tak chyba tak 10 cm. mierky. Asi tu mierku chyti kluka. Mal niekto podobny broblem? Potom vodič nevie skontrolovať hladinu oleja.

    • 10 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  5. Host Hero
    Zahájeno uživatelem Host Hero,

    Zdravím Vás . Mám dotaz .Fábie 1,4 mpi 44kw, ventily se u ní seřizují hydraulickými zdvihátky automaticky, nebo po určitém počtu najetých km mechanicky? Dík za odpověď.

    • 4 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem jugil,

    Dobrý den všem, posledních pár dní při zapnutí zapalování se z motoru ozývá podivný vrzající zvuk za chvíli to přestane, a nijak se to dál neprojevuje ani po nastartování. Nevíte co by to mohlo být? Díky

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem vevodap,

    Nejsem zrovna mechanik, to podotykam. Kazdopadne motorjsem si nakonec rozdelal. Mrknul na to. Jakto bylo v realu? - Obcas mi zkricela a pak chvili blikala kontrolka mazani. Vzdy po zhruba 10 sekundach zhasla. Vetsinou se to stavalo pri rozjezdech, sem tam i pri delsi jizde. Pri jizde po dalnici pri otackach kolem 3 tis v motoru (kdyz byl pod zaberem) zacalo rychle tise klapat (jakoby zprava). Pri pusteni nohy z plynu se klapot ztracel. Po vyjezdu na horizont jsem vyradil, pustil nohu z plynu a motor "zdechnul". Vzhledm k tomu, ze se mi to jiz nekdy stalo (zdechnuti pri rychlym pusteni plyn. pedalu), klasicky jsem to znovu rozjel, potom pri zaberu zacalo klapat hlasiteji,…

    • 1 odpověď
    • 6,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem buldog,

    Chcel by so pouzit nove sanie na 1.4mpi.Ci sa to oplati a ak ano ake by sam mal kupit a ci to pomoze na vykone.Aky filter by som mal pouzit.A kto poradi montaz.

    • 7 odpovědí
    • 5,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Ludovit,

    nevete mi niekto poradit ako sa napina remen alternatora? Mam fabiu 1.4 50 KW 10. 2002.Pri nastartovani mi to popiskuje a znamy mi povedal ze ho mam volny.Ako sa taky remen napina a aky kluc k tomu potrebujem dik

    • 12 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem ocec,

    Nazdar chlapi, Mal by som dotaz. Nedavno som daval menit rozvody na mojej 1,4 MPi (44 kW) a vsimol som si, ze odvtedy mi zacal kvapkat olej a ostavat skvrny v garazi. Nemate s tym niekto skusenost? Co by to mohlo byt? Dik

    • 8 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Jarko,

    Zdravím vás.Mám problém s mojou Fabčou(MR2002,17000km),občas sa jej stane toto:Normálne naštartujem,otáčky sa držia niečo nad 1000,za pár sekund sa motor začne dusiť ako keby išiel na 3 valce a otáčky klesnú na 500.Elektronika sa to zrejme snaží vyrovnať a zvýši otáčky na asi 1300 a tento cyklus sa asi 2 krát zopakuje ,potom je už všetko OK.VAG mi neukázal žiadnu závadu,benzínom to hádam nebude,tankujem V-Power.Pozeral som škrtiacu klapku,nevyzerá byť znečistená.Čo by to mohlo byť,žeby sviečky,tie som ešte nepozeral.Nestretli ste sa niekto s niečím podobným ?

    • 63 odpovědí
    • 24,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Vontas,

    Zdravim chlapy,mel jsem tam uz 3x na diagnostice Fabku 1.4 MPI a pise chybne odzdusneni palivove nadrze.?poradite mi co stim.?diky

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem TiGeRZ,

    Chlapy kamarat ma problem s fabkou, konkretne s motorom 1.4MPI. Svieti mu kontrolka oleja(cervena olejnicka na palubovke) ale len nad cca 2500ot/min....pod 2500 mu nesvieti....oleja tam ma dost. Zeby cidlo kaput? VAG nic nehlasi..... kde sa nachadza to cidlo na tomto motore?

    • 12 odpovědí
    • 9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem ocec,

    Chlapci, mam problem.......nenormalne mi to skube na volnobehu a taktiez pocas pridavania plynu pri rozbiehani..... Dokonca, ked pribrzdim napriklad na trojke a otacky klesnu pod 2000 ot. a nasledne bez podradenia pridam, zacne sa triast cele auto...... Bol som dvakrat na diagnostiku a najprv ukazalo tri chyby (vyhrievanie lambda sondy, nedoveryhodna hodnota vykonu a uzavreta RJ motoru).....nasledne sme chyby vymazali a skusili urobit diagnostiku este dvakrat. Neukazalo to uz ziadne chyby, ale motor skubalo rovnako...... Dokonca sa mi vcera stalo, ze to islo na tri valce.......a nechcel chytit stvrty..... Mam tam vymenene sviecky, palivovy filter, vycistena klapka....…

    • 28 odpovědí
    • 58tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem MUSA,

    Asi před měsícem škubání, ztráta výkonu motoru-výměna svíček, palivového a vzduchového filtru a vyčištění klapky a týden Ok. Po týdnu opět i s kontrolkou motoru. VAG ukázal nepravidelný chod 1. válce. Mám 1,4mpi 50kw, mr02, Poraďte co by to mohlo být. Dík

  16. Zahájeno uživatelem Lukynoo,

    poprosim tych co maju ETKU alebo to vedia z hlavy , ako sa pretesnuje olejova vana na MPi 50 kW, kod motora AME, r.v. 2000. je tam tesnenie alebo tmel? ja som to bol nuteny rozobrat a bol tam cierny silikon. predchadzajuci majitel bol asi kutil auto mam rozobrane, tak poradte. Diky.

    • 13 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem travel242fx,

    Uz druhy krat som spozoroval ze sa mi stratila voda najprv sa mi rozsvietila kontrolka na pristrojovke po doliati na druhy den to iste, teraz je klud ale co to mohlo byt kde ta voda mohla uniknut? diky

    • 5 odpovědí
    • 8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem rebel55,

    mam 5 rokov Fabiu 44 kw,nikdy sa nič nepokazilo,len raz som menil poistku,žiarovky.....dnes som normalne prisiel k autu že idem do mesta a otocim klucom a malo snahu nastartovat raz a potom nic,starter tocil,ale nastartovat neslo.....skusal som zo 6 krat.nic. starter tocil,nastartovat neslo. po 10 minutach som ledva ledva nastartoval,z vyfuku sa zakudlil tmavsi dym.predtym sa mi to nikdy nestalo. teraz sa mi zda ze tah motora je tazsi neviem ci nejde na 3 valce. sviecky som este nemenil,mam najazdene len 45 000 km. mozu to byt sviecky ? mam dat vymenit sviecky alebo rovno do znackoveho servisu na VAG ? dufam ze ma neosklbu aj o posledne.....

    • 15 odpovědí
    • 11,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem lm.org,

    Zdravim. Pri prudkej zmene z akceleracie k retardacii motorom resp. opacne (prudke stlacnie resp. pustenie plynu pri 1,2,(3)ke) je citit ako by sa nieco (motor, prevodovka...) pohlo a az potom auto zmenilo rychlost. Ziadne cinkanie, buchanie, vibrovanie iba tupy zvuk. Je to podla vas normalne chovanie alebo v com moze byt problem? Fabia Combi 1.4 MPI 225000km Vdaka za kazdu odpoved

    • 4 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Torro,

    Zdravim všechny. Mám Fabii r.v. 2000 s motorem 1.4 MPI 50 Kw a občas když nastartuju motor tak zakolísaj otačky a hned to chcípne. Připadám si pak jak debil když nastartuju, dám rychlost (nebo mám prostě jen zařazenej neutrál) a ono mi to chcípne :-D Nevíte v čem je problém popřípadě kolik by stálo odstranění této závady ? Díky za odpovědi

    • 6 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem jare,

    Chtěl bych se zeptat jak často,nebo při jaké příčině by se měla provést diagnostika případné seřízení motoru.Mám najeto asi 43000km a na garančce auto nebylo.Problém s kontrolkama žádný,pouze při montáži LPG nežli se doseřídilo tak se rozvítila kontrolka motoru,ale po seřízení bohatosti je vše ok už 6000km.

    • 5 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Martin alias MaXemail,

    Dobrý den, rád bych požádal o radu co způsobuje padání otáček při rozjezdech pokud je motor studený. Normálně se rozjíždím a z ničeho nic spadnou otáčky a z ničeho nic zase vyletí jako bych sešlápl plyn na podlahu ( v realu to pak vypadá jako bych se neuměl rozjet a pletl si brzdu s plynem) Dělá to jak v létě tak v zimě, ale jen pokud je motor studený. Fabia 1,4 MPi Ještě bych se rád zeptal zda je normální spotřeba 7l/100km převážné ježdění po městě (klidné rozjezdy, žádné honění) přes léto přes zimu + 1-2l/100km

    • 12 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Sumlir,

    Mám Fabii combi 1.4 MPi a všiml jsem si, že potom, co jsem byl v servisu na výměně brzdovky a oleje, mi začaly klesat otáčky při jízdě na neutrál jen na cca. 1000 ot./m - což předtím nedělalo. Při zastavování (rychlost menší než cca. 5 km/h) otáčky najednou klesnou na správných cca. 850 ot./m. Dělá to jak při teplém tak při studeném motoru. V servisu z VAGu nic nezjistili jen mi vyresetovali čítače motoru a že prý je to normální. Reset nepomohl a normální to není. Na jiných Fabiich jsem ověřil, že při vyřasení rychlosti otáčky postupně klesnou na cca. 850 a tam zůstanou. Nevíte, kde by mohl být problém?

    • 8 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem ivanl,

    Ake je oznacenie motora 1.4 59 kW? Napr.: 1.4 55kW je BKY D Ivo

    • 7 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Hannis,

    Zdravím, prosím o radu: Mám Fabii 1.4 MPI 50 kW (2002) naj. 105 tKm ( LPG) Stává se mi, že občas po nějaké době jízdy ( 20 min. - 2 hod.) ( 5-100) Km auto ztratí tah následně: Pokud se rozjíždím, musím mít otáčky nad 2500, jinak auto nemá žádnou sílu, velmi škube. Pokud se za jízdy dostanu pod ca 2500 ot/min, chod motoru se stane nestabilním, auto škube, pokud pozvolna mačkám plynový pedál, motor začíná zvyšovat výkon, pak je tam " mrtvé místo" při kterém to škube a když ho zmáčknu pořádně, tak auto zase táhne. Občas při rozjezdu spadnou otáčky na ca 500 a chod je velice nestabilní. Toto nenastane vždy, ale přibližně co 100 km Pokud vypnu motor a ihned nasta…

    • 10 odpovědí
    • 23,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.