Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI
720 témat v tomto fóru
-
Ahoj,chtěl jsem se zeptat jestli se tu někdo nesetkal s tím problémem,že když je auto studené tak voda dost klesne až pod minimum a když je auto zahřáté a čím víc dostává auto zabrat tím víc voda přibývá ? Hladina se mění od tak 1cm pod minimem až po 1cm nad maximem.
-
- 2 odpovědi
- 1,4tis zobrazení
-
-
-
Ahojte, potreboval by som pomôcť s nasledovným problémom. Ak idem štartovať a dám kľúč do prvého stupňa po zhasnutí všetkých kontroliek mi auto nenaštartuje ale ak nečakám na zhasnutie a hneď štartujem tak auto chytí na brnk. Zo začiatku som si myslel že je to baterka, že žhavenie ju vybije a nemá dostatok šťavy na naštartovanie. Kúpil som novú baterku a aj tak to robí ďalej. Dnes som auto napojil na diagnostiku a vypísalo mi takúto chybu: 1 Nalezeny chyby: 17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus P1161 - 35-10 - - - Sporadicky Pred asi 6 mesiacmi som menil váhu vzduchu. Snímač teploty v sacom potrubí je spolu s tou váhou …
-
- 5 odpovědí
- 3,9tis zobrazení
-
-
Spoiler Ahoj chci se zeptat, kdyz nastartuju necham zahrat tak turbo jednou jede od spodu krasne a nekdy trvá nez se chytne bojim se ze je turbo v haji mate nejake napady? Za diakritiku se omlouvam
-
- 0 odpovědí
- 985 zobrazení
-
-
Spoiler Dobrý den. Mám takový problém. Mám Fabii 1 rs. Je trošku upravená. Má 225kw. Problém spočívá v tom že mi rachotí při neutralu. Jakmile sešlápnu spojku je klid. Spojka je ok, pritlačák ok, ložisko nové. Ta převodovka se i rozpulila a našlo se tam horší ale ne zničené ložisko které se vyměnilo. Mám tam jednohmotou a keramickou spojku. A teď na poslední mi bylo řečeno že to dělá ta jednohmota.....je to možné děkuji.
-
- 1 odpověď
- 1,3tis zobrazení
-
-
Ahoj pánové, tento měsíc se mi poštěstilo měnit nějaké věci na fábině a potřebuju měnit napínací kladku alternátoru. Jedná se o 1.9 TDi. Pří výměně altíku jsme si všimnli, že už je celá vyčochtaná, tak to pro sichr chci vyměnit taky, myslím, že po 200tis. km má na to nárok:) Zvládnu to skoro jakoby amatér sám? Nikdy jsem se u altíku nemotal, tak nevím, jak je to s napnutím řemenu atd. Zkrátka chci ušetřit na práci, kladku jsem sehnal novou za 766 Kč origo. Tak bych potřeboval případně poradit co a jak. Moc díky
-
- 3 odpovědi
- 20,7tis zobrazení
-
-
Zdar borci, nevíte co by to mohlo být? Jedu si tak krásně po dálnici, najednou se rozsvítí kontrolka motoru, tak se trochu leknu, no dojedu domů, skočím ke kámošovi, napojím Fabku na komp, tam to hlásí chybu váhy vzduchu. Taková ta proměnná, nebo jak to kamarád nazval. Tak chybu jsme smazali, no ujel jsem 30 km a rozsvítila se znova. Už jsem to neřešil, o víkendu pojedu k tomu kamarádovi na chatu a mrkneme na váhu vzduchu, jestli není potřeba vyčistit (podotýkám, že byla měněna před 30 000 km) .. no tak jsem na cestě ke kamarádovi (asi 100 km), cca 10 km před jehou chatou hladové oko, tak první benzínka, že natankuju. Otevřu nádrž, naliju tam u Pap Oil asi za 300 kč (moc…
-
- 37 odpovědí
- 23,7tis zobrazení
-
-
Zdravím Vás přátelé, Možná jsem špatně četl, možná přehlédl, možná nepochopil, ale: Dočetl jsem se zde, že pokud je vyšší spotřeba, pomůže výměna váhy vzduchu. Koupil jsem novou váhu Magneti Marelli. Dočetl jsem se, že je dobré při montáži na vagu vymazat nějaké hodnoty, proto jsem toto svěřil odborníkovi. vyměnil váhu, na vagu vše smazal, auto se pak jevilo ostřejší, ale asi, cca po 50 km se mi rozvítil "motor". Vrátil jsem se zpět a vyčteno: "nevěrohodný signál"... Vrátila se stará a OK. Zkusil jsem dát jinou novou od Hitachi a "risknul" jsem to a dal jsem ji tam jen tak bez vagu, mazání, etc. Auto jede, nic se nerozsvědcuje, ale motor je letargický a zn…
-
- 1 odpověď
- 2tis zobrazení
-
-
Zdarec, chtěl bych se vás zeptat, jestli jste se s tím někdo už nesetkal? Mám 1.9TDi. Dnes se mi stalo, že mi během jízdy najednou ztvrdnul brzd. pedál (přestal fungovat posilovač řízení). Po chvíli to bylo zase v pořádku. Celý den (cca 130km) mi posilovač pořád blbne - chvíli to jde, chvíli ne. Po chvíli mi začalo ale zlobit i turbo, které se mi vypíná a jezdím někdy v nouzovém režimu, jindy je vše OK. Zřejmě to budou nějaké podtlakové hadice? Byl jsem s tím však v servisu a mechanik říkal, že ty jsou všechny v pořádku a že to asi bude špatný posilovač brzd - že je nějaké těsnění v něm a asi bude špatné to. Napadá vás ještě něco jiného? díky
-
- 7 odpovědí
- 3,9tis zobrazení
-
-
Zdravím škodováky, vím jak vy mechanici nemáte rádi řidiče posluchače a podobne, ale potřebuju se zeptat :-). Vlastním fabii 1.4tdi 55kw a zajímají mě dvě věci. Jedna je ta, že motor se strašně klepe na volnoběh. už když jsem ho kupoval, před dvema lety se tak klepal, ale nevěnoval jsem tomu pozornost. myslel jsem si, ze to je normalni na 3valec..Ostatnim se ale temer neklepe vubec..klepe se tak, ze ten plastovej dekp na motoru mi tema vibracema prerezal hadicku co vede od nádoby s chladici kapalinou..to myslim mluvi za vse :-) menil jsem uz spodni silentblok, jsou meneny rozvody, ale motor se klepal uz pred vymenou..co myslite? mozna ty bocni silentblok??ale mechanik rik…
-
- 80 odpovědí
- 30,1tis zobrazení
-
-
Zdravím, jsem tu nový, teprve se chystám nový vůz koupit a vážně zvažuji motor 1,4 TDi, můžete ho prosím nějak ohodnotit, v historii jsem našel něco málo o popisu jízdní dynamiky a spotřebě, zajímá mě spolehlivost, náročnost na servis, zkušenosti apod. Většinou se tu probírají 1,4MPi a 1,2HTP o dieselech skoro nic... Díky
-
-
- 455 odpovědí
- 180,8tis zobrazení
-
-
-
Ahoj jen se chci zeptat kolik máte dle palubního PC spotřebu l/h u 1.4 TDI s plně zahřátým motorem na volnoběh? Vypnutá světla, klima atd. Díky
-
- 28 odpovědí
- 18,4tis zobrazení
-
-
Ahoj,nemohl by se někdo prosím mrknout do etky kolik maj rozvody na SDI kladek. Je pravda že do 4/2001 maj 3 kladky a od 4/2001 4 kladky. Někdo tvrdí že maj pořád 3...... Díky za odpověď
-
- 27 odpovědí
- 36,9tis zobrazení
-
-
Zdravím,mam menši problém se svoji Fabii 1.9TDi 74kw (2001) jak je teplota venku pod nulou a auto déle stoji( cca 2 dny v mrazech) tak motor nenaskočí ,startér točí ale auto nechytne,když jsem to zkoušel tak po 3 za sebou nahodit tak už při startovaní začali poblikávat kontrolky na pristrojové desce.včetně ukazatele najetých kilometru a hodin a z radia se vymazali všechny uložene stanice.Při pokusu o nastartovaní přes startovací kabely auto chytne temeř okamžitě.myslíte ze je už baterka k.o? nebo je problem nekde jinde? jestě dodám ze při startovaní ma starter cca 2 sekundy prodlevu než žačne točit.( startér jsem měnil před pul rokem)Po nastartovaní přes kabely a ujetí c…
-
- 7 odpovědí
- 6,9tis zobrazení
-
-
Zdravím potřeboval bych radu. Mám Fabii I 1.9 TDI 74 kW a řeším tlakování chladícího okruhu a následnou ztrátu chladící kapaliny kterou mi to vychází z expanzní nádobky. Někdy po dolití ujedu i 1500 km, než opět hlásí nízký stav kapaliny, jindy to hlásí již po 20 km. Styl jízdy ani zatížení to nijak neovlivňuje. Voda v oleji není, olej ve vodě také ne. Kapalina je stále čistá. Motor startuje bez problémů na první otočení. Nijak nekouří, táhne stále stejně. Ani náznakem se nehřeje. Vše ostatní v normálu. V čem může být problém?
-
- 0 odpovědí
- 2,7tis zobrazení
-
-
Dobry den tankoval jsem do neoznaceneho kanistru naftu 25l auto se pak zaclo chovat ze nemelo vykon nad 2k otacek cukalo melo problem startovat koupil jsem cistic na vstriky ale nepomohlo to ma.nekdo rady ?
-
- 4 odpovědi
- 1,8tis zobrazení
-
-
Ahojte, mám problém s mazlem. Mám 1,9TDi PD 96KW a z ničeho nic mi to začlo žrát 2 krát více, než normálně a současně s tím se objevila kontrolka ABS a ASR. Takže místo nějakých cca 5,5-6l / 100km mi to papá asi 11-12l/100km podle PP. Včera jsem byl na diagnostice a kontrolka ABS a ASR znamená buď ložisko nebo snímač kola. Na tu spotřebu mi mechanik řekl, že je to taková schválnost od výrobce, je to vůbec možné ??
-
- 6 odpovědí
- 4,1tis zobrazení
-
-
Zdravím Vás a zároveň žádám o radu někoho kdo řešil podobný problém. Už asi tři měsíce řeším v různých autoservisech poruchu na Fabii 1.4 TDI 55kw. Auto jsou koupil v lednu s tím, že v nízkých otáčkách do 2 tis. otáček je její projev velmi vlažný, hlavně za studena a dodnes se nepřišlo čím by to mohlo být. Pročetl jsem snad všechny příspěvky a nic nepomohlo. Po delším stání, kdy motor vychladne je velký problém s autem vyjet i mírný kopec na 2. převodový stupeň. Rozjet se s autem z nízkých otáček je téměř nemožné, musí se vytočit asi na 3/4 plynu. Po zahřátí se situace mírně zlepší, ale pořád je to velmi líné. Při volnoběhu, když člověk sešlápne na chvílí plyn, tak se au…
-
-
- 7 odpovědí
- 12,5tis zobrazení
-
-
Dobrý den mám v plánu koupi auta s motorem asz a 450000km. Tak bych se rád dozvěděl na co dávat pozor při koupi, rozvody vyměněné. Děkuji za rady.
-
- 2 odpovědi
- 1,9tis zobrazení
-
-
Zajímá mě váš názor na trhlinky v paroží turbíny. Turbína je původní má najeto 250k km, odešla regulace tak se udělal komplet repas preventivně. Bohužel, si mechanik nevšiml trhlinek, na stolici není vůbec žádný únik. Jsem v situaci kdy jsem nasypal spoustu do turbíny, je celá udělaná, jen ty trhlinky v litině. Co myslíte, namontovat na auto a čekat? Nechat zavařit? Neřešit? Ta první trhlina která je orezlá vypadá, že není durch a neprofukuje, ta druhá vypadá, že se při ohřátí turbíny rozšklebí a profukuje. Turbína 045 253 019 J
-
- 0 odpovědí
- 1,1tis zobrazení
-
-
mam taky problem na fabii 1.9 TDI 74 kw nemam vykon.. turbo troska zatlaci do sedacky pri 3000 ot min ale len trosilinka ....EGR ventil je vycisteny ,vaha vzduchu je nova elektromagneticky ventil N75 tiez, turbo je tam druhe (lebo sme predpokladali ze je uz povodne turbo v haji) a auto stale nema vykon diagnostika nehlasi nic diki za kazdu radu ....
-
- 48 odpovědí
- 39,9tis zobrazení
-
-
Zdravim prosim o radu Fabia Sdi rok 2003 najeto 180 000 zacala resp. prestala tahnout, vykon sel odhadem na polovinu ale jel .Stalo se to po natankovani usuzoval jsem spatnou naftu, ale vypisoval chybu 17656 regulace pocatku vstriku .(naftovy filtr novy) Do zhruba 2000 otacek zhnily ale od 2K to bylo ok a motor tahnul jake mel. Pri tomto problemu se "klepani" podstatne zvysilo .Naftu jsem vyjel, natankoval sh power naftu objektivne se klepani ztisilo a o neco vic to tahlo a po asi 20km se to stalo motor zacal klepat jako by se potkali ventily ovsem nastartovat jde a vstrikovaci trysky jsem mel na kontrole u specialisty a rikal ze jsou O.K. rozvody jsou dobre, zuby nechyb…
-
- 1 odpověď
- 4,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, muzete se prosim kouknout do logu a rict mi kde je asi problem. Motor nema ten spravny vykon a log to potvrzuje. Je to vaha ci turbo nebo neco jineho? Chyby v diag nejsou. Je to Fabie 1.9TDI 74kW serie, pouze EGR off. Auto ma uz najeto 265tis., EGR off byl delanej v 80tis. Meril jsem to na 3 a 4 RS. http://uloz.to/xrHHRtbB/log-01-001-003-011-csv Predem diky.
-
- 19 odpovědí
- 4,6tis zobrazení
-
-
Zdravím, nenašiel som žiaden podobný problém na internete, preto píšem sem. Mám fabiu 1.9 sdi ,2001, 366 000km Včera som išiel po dialnici stálou rychlostou okolo130km/h, z ničoho nič , žiadne buchnutie, škrkanie ani ine zvuky ktoré by vykazovali poruchu, nič proste mi len vyleteli otáčky jak som mal nohu na plyne ale auto nezrýchlovalo, tak som zastavil, že to už nerozbehnem. Skúsil som 1 kvalt a normálne sa pohla, tak isto aj 2,3,4 bez problémov tak isto sa radí ako predtým bez zmeny, aj 5 kvalt zaradím ako predtým len je jak keby na neutrále pridám plyn a idú hore len otáčky. Poradí mi niekto čo by to mohlo byt? Rozobral som stredový tunel všetko…
-
-
- 6 odpovědí
- 3,8tis zobrazení
-
-
Od té doby co je zima při startování, v okamžiku, kdy motor naskočí, slyším kovovou ránu v levé části motoru. Podle mého bude problém v zavěšení motoru (utržená guma v závěsu) Otázka je jak to ověřit. Nejvíce podezřívám zadní zavěření motoru , problém je, ta velká guma není zespoda vidět a tak se nedá zkontrolovat zda je utržená, teoreticky by to mohlo být i zavěšení převodovky, které je vlevo a opět ze shora těžko něco kontrolovat je vidět jen kovový kryt. Neřešili jste podobný problém, případně jak lépe lokalizovat problém?
-
- 0 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Ahoj, je to můj první dotaz tady, tak snad se to smí, nemám úplně Fabii, mám Ibizu s motorem 1.4 TDI BNV, ty auta jsou si dost podobný tak se zkusím zeptat tady, je to tady asi nejaktivnější, jak tak koukám. Při startu mi auto celé fakt hodně škubne, uvnitř to je skoro jak rána. Teď jsem to viděl, s otevřenou kapotou a motor sebou dost škubne. Je to hlavně u studených startů, při teplém ten motor startuje fakt úplně na brnk, takže sebou asi ani škubnout nestihne. Rozvody jsou měněné nedávno. Mohly by to být silentbloky motoru? Popř. které? nebo všechny? Díky moc za každou odpověď.
-
- 11 odpovědí
- 4,5tis zobrazení
-