Stvrt palubovky v debnicke cast na skrini hore aby deti nezlomili. Ak by ste niekto mali podobny problem kludne poradim ako co rozobrat kedze navidy videove nic a casti su viac v celku ako v octavii 3
Dnes som rozhodil palubnu s cielom kontrala klapky tepla. Po prve, hadica privodu vzduch do odkladacej schranky pricvaknut z vyroby, oska ventilatira vuduchu v privode hrdzava na vrchu-menil som aj pelovy. A vysledok, klapka teplo toci. Osku krasne tocil motorcek ako som menil teplotu. Ani cez manualne otvorenu klapku ziadne teplo. Radiator odvod horuci, privod studeny. Rano bol este vlazny. Takze radiator je v prdeli. Ved oreco by to bola klapka za 60 eur co vymenim doma, ked to moze byt radiator ci musi na preplach systemu aj, plus samotny radiator 230 eur a praca k tomu. Ach jo…cele zle to auto.
Dobrý deň, mám nasledujúci problém, prosím o radu. Mám Octaviu 4 2020, Columbus. Pred cca 3 týždňami sa mi pokazil infotaiment (ostala úplne čierna stredná dotyková obrazovka, nedalo na nič nastaviť čo sa cez ňu nastavuje - klíma, rádio, navigácia, sedačky... V servise po diagnostike povedali že "umrela" MIB jednotka a je potrebne ju vymeniť, našťastie som mal auto ešte v záruke. Auto mám už 2 týždne opravené, infotaiment funguje ale nefunguje mi wireless pripojenie na Android auto. Funguje to jedine cez usb kábel. Pričom pred výmenou na pôvodnej MIB jednotke mi bezdratove Android auto fungovalo. V čom by mohol byť problém? Ďakujem
Zdravím takže posílám zde údaje z měřených hodnot :
18:18:11 Skupina 068: Částicový filtr (vyfuk. Plyny II)
90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient
0.0 Částicový filtr hmotnost uhlíku
18:18:11 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset
18:18:11 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
62.1*C Teplota
54.9*C Teplota
10000000 Provozní stav
18:19:31 Skupina 075: Částicový filtr (vyfuk. Plyny IV)
162.0*C Teplota pred. Turbo
102.0*C Teplota pred. Částicový filtr
90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient
00000000 Stav 4 regenerace
18:19:31 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset
18:19:31 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
63.0*C Teplota
57.6*C Teplota
10000000 Provozní stav
18:19:00 Skupina 072: Částicový filtr (aditiv)
0.00 proud aditiv Úroveň
0.0 Počet Strokes aditiv cerpadlo
9.82 aditiv spotreba
0.00 aditiv koncentrace
18:19:00 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset
18:19:00 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
62.1*C Teplota
56.7*C Teplota
10000000 Provozní stav
A chyba zde :
1 nalezena chyba:
18434 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi
info o závadě:
Otáčky: 819 /min
Kroutící moment: 38.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 0.0
Pracovní cyklus: 89.6 %
bez jednotek: 10.20
Teplota: 27.0*C
Čas: 4459.5 s
Ještě mi servisák kolega řekl, že pokud bude ucpané dpf tak je to prý problém v motoru, kde uniká olej a nafta a zanáší DPF, každopádně koukne na to prej....
Hadice od DPF jsem prokouknul, žádný únik nebo ucpané nejsou, tak já už nevím čím to je....
Teď dotaz myslíte si, že by mohlo být DPF opravdu vyřazené kvůli tohoto problému s únikem oleje od turba ???