Pozitivní zprávou je, že když jsem jim napsal, že chci kompenzaci za nefunkčnost od druhé půlky ledna do minulého týdne, tak bez smlouvání prodlouží službu Care Connect o 3 měsíce.
Když jsem kupoval svoji Scalu tak jsem chtěl určitě už s tažným zařízením z výroby ( mám el. sklopné ) , bylo mi řečeno , že pokud nemá auto z výroby přípravu na tažné zařízení , potom nelze dodělat.
Sám jsem zvědavý jak se k tomu servis potažmo ŠA postaví. Zároveň bych teda vyreklamoval starou známou vadu samovolného sklápění opěradla sedačky což se zde taky řeší ve velkém. Tento problém se též týká i mě ale nějak jsem to neřešil , vždycky po nasednutí jsem jen pootočil naklápění sedadla o půl otáčky zpátky. Jen by mě docela zajímalo pokud reklamaci uznají jestli přečalouní sedačku na nový rám s tím , že dají nový molitan a starý potah nebo dají celou novou sedačku pokud má dvě reklamované vady. To by znamenalo , že budu zase min. tři dny bez auta. Kdyby dali celou novou , tak tu mají vyměněnou za půl dne 🫣