Přejít na obsah

Elektrika


579 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 896 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  1. teplotní čidlo

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  2. SII - zasuvka pro diag

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  3. snímač neutrálu

    • 1 odpověď
    • 4.8k zobrazení
  4. solární šíbr

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  5. Teplota na budíku

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  6. Cestina na maxidotu

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
  7. Chyba P2303

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 875 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, máte někdo nějaký trik, jak u S3 pořádně vyčistit výparník klimatizace? Mnoho let jsem měl O2, kde je kabinový filtr až za ventilátorem a čištění chemií, tak bylo celkem snadné. Vždy jsem nastříkal pěnu, nebo aerosol na čelní stěnu výparníku a ventilátor pak natlačil čistič do žebrování. Nečistoty pak po zkapalnění pěny v poho odtekly hadičkou ven. Koupil jsem si i generátor ozonu, ale ten se mi neosvědčil. Auto vždy pak ještě měsíc smrdělo ozonem a smrad z klimy to moc nesnížilo. Dělal jsem tedy vždy oboje. Nyní jsem si koupil 3 roky starý S3, kde nevím, jak to servis často čistil, ale asi moc ne, protože klasika po vypnutí AC je lehce cítit zatuchlina. Ventilátor je zde až za kabinovým filtrem, což je určitě lepší pro jeho životnost, ale na výparník se tudy už nedostanu a stříkat chemii přímo do něj se mi moc nechce a do demontáže kvůli pravidelnému čištění taky ne. Zkusil jsem to přes vývod hadičky do kastlíku spolujezdce, ale tam se dostanu jen na zadní stěnu výparníku, tudíž to není moc efektivní. Trochu si zahrávám s myšlenkou navrtat šachtu za ventilátorem a udělat si zde malej vstup na hadičku, kde bych po použití díru něčím vždy zadělal, ale vrtat se mi do toho taky nechce 😞 Nechápu, že zde není nějaký servisní vstup, když by se to mělo dělat pravidelně... jsem alergik a na čistej vzduch si celkem potrpim. Jak to máte vy? Jo a můj S3 má tří-zónovou klimu, nevíte zda to nemá výparníky 2? Díky za postřehy
    • Zdravim, jakou máte teplotu oleje? Karoq 2.0TDI 4x4 manuál 2019, najeto 240000km Při tažení karavanu 800kg jsem měl do kopce i 118St (voda stále 90st), po rovině cca 106St, předtím jsem karavan tahal O1 4x4 PD, teplota oleje se nedala na displaji zobrazit, ale motor byl určitě celkově chladnejsí. Venku bylo necelých 30St s Octavii jsem zežil i super tropy skoro 40St. V Octavii byl myslím vzduchovy chladič oleje?
    • Mám něco přes 140 tisíc Km a už se mi to začíná zdát nějaké měkké.... Budu se na to muset mrknout. Dával někdo plné zadní silenbloky Lemforder ? Měl jsem je na Octavii a byly super. 
    • Vyřešeno – pouze pro informaci.   Pojistné plnění na vysokotlaké palivové čerpadlo bylo realizováno ve Zlíně, konkrétně v autoservisu DOCTOR MOTOR, který se nachází v obchodním centru Centro Zlín Malenovice. Oprava byla provedena v prostorách servisu, který se nachází na třídě 3. května 1170, Zlín-Malenovice. https://www.centrozlin.cz/obchody-a-sluzby/doctor-motor Na základě informací od kolegů z Uherského Hradiště, kteří se s podobným problémem setkali, bylo zjištěno, že po třech měsících od opravy vozidlo opět vykazovalo závadu. Po důkladném prošetření se ukázalo, že místo nového vysokotlakého palivového čerpadla bylo instalováno                        REPASOVANÉ a nikoliv nové.      Toto repasované čerpadlo vykazovalo závadu, která vedla k neúplnému spalování směsi, zda tímto došlo k poškození motoru bude záviset na vyjádření soudního znalce. Zhruba 3 měsíce po opravě vozidla, kterou plně hradila pojištovna, vozidlo najelo přibližně 3 000 km, než došlo k opětovné závadě.   Dále bylo zjištěno, že MAJITEL v autoservisu DOCTOR MOTOR pan H. nahlásil poškození tří vstřikovačů a následně je nechal proplatit pojišťovnou. Toto jednání bylo neoficiálně přiznáno a bude zaprotokolováno. Vzhledem k těmto skutečnostem budou zahájeny úkony v trestním řízení, včetně prověření podezření ze spáchání trestného činu v souběhu s dalšími TČ. Dozorující státní zástupce bude sepsáním ZUTRu automaticky informován.                        V současné době vozidlo funguje správně a jezdí bez problémů - bylo instalováno NOVÉ vysokotlak. paliv. čerpadlo, které jsem kupoval osobně ze  svých fin. prostředků.      Bohužel, zkusil podvod na pojištovnu, policistu a právníka.    PS: celou dobu jsem manželce říkal, že pán se mi nezdá, a že by to mohl zkusit, no netrvalo to ani 3 měsíce.        Recenze na googlu samozřejmě neobjektivní, dost možná z velké části fikce.
    • Pridávam sa do klubu. Už viac ako týždeň riešim problém okolo škrtiacej klapky (zatiaľ oba v mojom vlákne) a dnes večer som si všimol, že aj ja mám odlomený ventil odvzdušnenia veka hlavy valcov. Stačí kúpiť iba ten ventil, alebo treba riešiť aj niečo iné okolo toho?    
×
×
  • Vytvořit nový...