Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


173 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  1. LED osvětlení SPZ na Yeti 2011

    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
  2. Výmena podvolantovky

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  3. Polodot

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  4. El. 5. dveře

    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
  5. Vyhřívání zrcátek

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 407 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  6. Chyba PDC

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  7. klimatizace (kompresor)

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  8. Autoalarm

    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
  9. Problikává palubka

    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
  10. Autoalarm s GSM modulom

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 247 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  11. Pípnutí

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Lesklý prášek na dně nádobky s palivovým filtrem, je tady u těch aut normální… je to snad u každého CR 
    • Souhlasím se @suri. Má pravdu, motor je jednoduchý a generálka není nákladná, jestli je auto v dobrém stavu tak bych generálku určitě nechal udělat. Popřípadě nechat vyměnit rovnou motor, jsou už běžně firmy, které odeberou jednotku a dodají repasovanou. 1.2 TSI motory jsou povedené, úsporné, bez výrobních vad a velmi jednoduché.  Repasované motory začínají od 30 tisíc. Tovární repas za 60K... včetně hlavy atd. to máš komplet novou jednotku s parametry nového vozu... Nepřijde mi to moc peněz když si člověk uvědomí kolik může vysázet na stůl servisu u TDI, za ty prachy nekoupíš ani DPF nebo sadu vstřikovačů.
    • Dnes jsem měnil ventilátor topení. Super práce klap-klap. Starý občas vynechával, asi uhlíky. Kdyby ho někdo chtěl tak 300,- + pošta nebo osobně kolem České Třebové
    • Otázka je, jestli na to vůbec seženeš materiál. U Octavie to není problém – za pár korun koupíš celé nové ústrojí a vyměníš ho za dvě hodiny i s těhlicí, protože je to kompatibilní. Ale jestli jde na Roomstera osadit těhlici z Octavie... myslím si že ne mají jinak čepy řízení. Spíš bys asi musel sehnat 288mm brzdy z Fabie nebo Rapidu – u některých jsem ty lepší brzdy už viděl. Samozřejmě je pak otázka ceny takových dílů a jejich reálná dostupnost. Tolik toho asi nebude.   Myslím si že by tam šli dát z VW polo: https://www.mihocar.cz/mcperson-pravy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181258 https://www.mihocar.cz/mcperson-levy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181145   Pružiny bych přehodil zbytek použil pokud budou tlumiče ok. Ještě sehnat třmeny a kost na třmen... i když jestli bych si plánoval auto nechat ještě 3 roky a víc, tak bych možná koupil nové třmeny, nebo aspoň repasované.
×
×
  • Vytvořit nový...