Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem Gus,

    Ahoj, mám problém s otáčkami motoru při řazení, při řazení nahoru při sešlápnutí spojky se zvýší otáčky o tisíc , při řazení jakékoli rychlosti, klapka vyměněna ,základní nastavení provedeno a vag bez závad,neví někdo co stím?

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem borisenko007,

    Zdravim. Pri rozbiehani a tiez pri preradovani na 2. rychlostny stupen mi trha motor. Ako nahle sa motor zahreje, trhanie uplne prestane. Co to moze byt? Vycistit skrtiacu klapku???

      • Pozitivní
    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Twisted,

    Ahoj vespolek, narazil jsem na hodně nepříjemný problém Fabie II HTP 51 kW. Při řazení 2. převodového stupně se ozve rachot a řadička sebou trochu zaškube, patrně jde o "počítání zubů". Děje se to ve vyšších rychlostech (tedy při podřazování), při řazení z jedničky jsem si problémů nevšiml. U jiných stupňů to nedělá. Dnes jsem to zkoušel s falešným meziplynem (ještě zkusím přes neutrál), velmi pomalu i velmi rychle, ale projevilo se to vždy, snad jen velmi rychlé zařazení proběhlo bez většího hluku. Znamená to, že jsou v háji synchrony? Lze to opravit bez výměny převodovky? Za kolik zhruba? Budu vděčný za každou radu. EDIT: Stačí pořádný meziplyn a dvojka se z…

      • Pozitivní
    • 15 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem hunzin,

    Zdravím, Mám Fábii II, HTP 51kW, najeto 100000 km, a nelíbí se mi zvuk motoru. Při vyšších otáčkách (nad 3000) motor někdy během jízdy nepříjemně zní a cítím vibrace na plynovém pedálu. Stává se to při sešlápnutí plynu (nemusí být až k podlaze) na 4. nebo 5. převodový stupeň, nebo na nižší při jízdě do kopce. Na nižších převodových stupních je zvuk téměř neznatelný i při vysokých otáčkách. Jindy je vše v pořádku. Po pravidelné sevisní prohlídce - po resetu řídící jednotky - motor fungoval cca 200 km bez sebemenšího zádrhelu. Pak se zvuk zase začal opět příležitostně ozývat. Po druhém resetu to vydrželo asi 1000 km. Diagnostika bez jediné závady, parametry v no…

    • 5 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Woodwis23,

    Dobrý den potřebuji radu.Mám Fabii 1,2HTP 51KW r.v.2008 60 000 najeto.Jela na dva válce a při 3000otáčkách na trojku nešla více vytočit,cukala a chcípala.Po výměně cívky a smazání chyby jde normálně.Akorát mám spotřebu kolem 15-17 L ve městě,spadne to i na 10-12L.Nevíte včem je chyba?

    • 4 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  6. Zdravím, nechal jsem si chipnout Fabii II, motor 1,2 HTP, 51kW s domněním, že to pak trochu pojede... První den to bylo OK. Druhý den po cestě do práce po svižném rozjezdu skočil motor do nouzáku, vyskočila kontrolka EPC a hotovo, po vypnutí motoru to jelo do doby než jsem tomu zase šlápnul cca nad 3000ot/min. Zajel jsem tedy zpět na servis kde mi to chipovali, projeli to komplem a nic. Vrátili do původního stavu, projeli jsme to a bylo to OK, tak zase nahráli CHIP a po projetí OK. Vypadalo to, že to mohlo být přidíráním klapky na váze vzduchu, tak ji pro sichr vyčistili. Odejel jsem s tím tedy domů a zkoušel jsem tomu šlapat a OK: Dnes opět cesta do práce, půl cest…

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem RMX1994,

    Ahojte,mam fabiu 1,2 htp 51 kw r.v 2008. 187 000 km.Bol som v servise na výmene rozvodov.Po nich som zistil že mi začalia triasť napínacia kladka na remeni alternátora.Chcel som sa vrátiť s tým do servisu ale vraj nemal čas.Tak som si ju komplet objednal a vymenil sám,a samozrejme som aj vymenil remeň.No po 2 štartoch mi preskakoval remen o zubky bližšie k motoru,no 3 štart už sa mi uplne vyvliekol a polovica remena sa mi vydrela o motor,tak som to bez remena odjazdil domov,a nahodil som starý,ktory už nepreskakuje ale mierne píska nakolko už bude asi vyťahaný.Neviete kde môže byť chyba že mi nový remen určeny priamo pre moj motor takto preskakuje cez zuby kladiek ?A dalš…

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem ctirad1,

    zdravim,ma nekdo zkusenosti s timto pripravkem Čistič vstřikovacího systému - benzin, STP.dik.

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 9,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem kockajde,

    Zdravím, mám dotaz. Nikde to neumím dohledat. Má vliv prasklá trubka(krk) sání vzduchu do filtrboxu na auto? Krom toho ,že auto je hlasitejší .. trubku jsem přelepil už sedí. Ale i tak je to závážny problem? (Po nějáké době se rožlo varování "Systém kontroly výfukových plynů" - má to spojitost stím?) Jaké pak mužou být problémy. O takových věcech nic nevím,byl bych rád za odpověd.Díky

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem robos2104,

    zdravím setkal se někdo s chybou že kolísají otáčky při najetí na neutrál na nějakou nerovnost nebo při přeřazování až na 500 ot. a někdy dokonce až chcípne ? podle diagnostiky to vyhodilo chybu p0227 něco s plynovým pedálem, nevíte co bych měl zkusit ?

  11. Zahájeno uživatelem DarkManCZ,

    Zdravím lidi,rodiče mají fábii, v prosinci skončila záruka najeto 16 tisíc a rožla se kontrolka výfukového systému, v servisu jí to vypnuli, ale po cca 14 dnech se rozsvítila opět.... Napíchl jsem to na diagnostiku a hodilo to stejnou chybu: Controller: 03E 906 023 B Component: SIMOS91 1.2l 4V 1291 Coding: 0000031 Shop #: WSC 137651 Fault Found:18529 - Post-Catalyst Oxygen Sensor Correction; Bank 1: Too Rich P2097 - 006 - Short to Plus - Intermittent Readiness: N/A ....Koupil jsem ji lambda sondu za katalyzátor a kontrolku zhasnul, jenže po cca dalších 14 dnech se rozsvítila znovu.... Ještě chci dodat, že stará lambda byla mastná....…

  12. Zahájeno uživatelem ljuk79,

    Zdravím všechny toto téma jsem tu nikde nenašel, ale týká se to FI, ale vzhledem k tomu, že by motory měli být stejné myslím FI a FII tak jsem se na to chtěl zeptat. Jedná se o motor 1.2 47kw. Mému kolegovi v práci po 27000 najetých km a stáří vozidla cca 1 rok FI odešla hlava motoru nevím co přesně tam nejspíš se mu zapekli ventili. Já jsem motorový analfabet tak to asi moc dobře ani nepopíšu. Přijel domů vypl motor a po deseti minutách chtěl nastartovat a odjet rozsvítila se mu kontrolka chyba el. motoru a auto začalo vydávat prapodivné zvuky. Již asi týden před tím začal zjišťovat větší spotřebu cca o litr. Auto odvezl do servisu kdy předtím zavolal zda s tím může po v…

  13. Zahájeno uživatelem LadaT,

    Mám 1.2HTP a při prvním ranním startu jak se nyní ochladilo tak za studena mi auto chytí normálně na 3 válce a po cca 30 sekundách začne běžet na 2 ale jakmile se přidá lehce plyn nebo se rozjedu tak začne běžet normálně a už se to neopakuje při startech vždy jen první start. Pak už jde auto naprosto normálně. I při opakovaných startech. Svítí kontrolka motoru + esp (auto se smykem) Diagnostika hlásí vynechání 1.válec Svíčky prohozeny furt hlásí 1.válec Cívky prohozeny furt hlásí 1.válec Vstřiky prohozeny furt hlásí 1.válec Napadlo mě ještě teplotní čidlo ale to ukazuje normální hodnoty. Nenapadá Vás něco ?

    • 11 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Yofresh,

    Zdravíčko, mám na Vás dotaz. Ráno sem dojel do práce,vše vpohodě,po práci sem sedl do auta jel domu,po ujetí cca 1km,když sem zastavil na křižovatce a vyřadil tak mi od motoru šel strašně divný zvuk,jako když vrzáni gumy, ale dělal to motor,něco jako když prokluzuje u jiných aut klíňak,nikdy to nedělalo, dnes to udělalo dvakrát,vždy na volnoběhu nebo při rozjezdu,strašně malých otáčkach. Co to může být? Jedná se o Fabii II r.v. 2008 - 1.2htp 51kw A když to dělalo, tak jakoby i motor ztrácel výkon jen ve chvilkách, když sem se rozjížděl. Pak to nějak přestalo a byl klid. Nikde žádná kontrolka nesvítí, mám hlavně strach abych nějak nepo..l motor :-( nezadřel nebo něco.. n…

    • 31 odpovědí
    • 5,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem clupiQ,

    Dobrý den, Fabie II 1,2 HTP 51kW. Auto po puštění plynu ještě jakoby víc zrychlí na chvilku. Poté začne zpomalovat. Co to způsobuje? Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem touareg3,

    Zdravím páni, chcem sa spýtať odborníkov o radu. Kolegyňa kúpila Fabiu II r.v. 2008 56 000 km 1,2 44kW. Ak je vonkajšia teplota vzduchu menej ako 20 stupňov, auto so studeným motorom naštartuje normálne, voľnobeh beží OK. Avšak pri vonkajšej teplote vyššej ako je 20 stupňov, studený motor naštartuje normálne, ale za cca 10 sekúnd začnú padať otáčky a strieľa do výfuku. Ak v tomto okamihu pridáte plyn, viackrát po sebe asi cca na 1 minútu, motor už beží zasa normálne na voľnobeh a všekto je OK. Vonkajšia teplota nemá vplyv na štartovanie teplého motora, tam je to v poriadku. V servise Škoda na VAG nič nenašli, žiadna závada v pamäti závad, nesvieti ani žiadna kontrolka.…

  17. Zahájeno uživatelem vit brazda,

    Mám malý problém. Mám Fábii II 1.2 51kw a občas se mi stane, při vyřazení, že mi otáčky poklesnou na +- 600 ot/min a hned se srovnají. Nebo si motor občas přidá na otáčkách a zase si ubere při volnoběhu. Jen tak sám od sebe. stává se to nepravidelně... Nemáte s tím někdo skušenost, jestli je to normální. nebo ne? Díky za Odpověď.

  18. Zahájeno uživatelem svantner3,

    Ahoj , pozoruji již delší dobu že při zařazeném 3 , 4 nebo 5 stupni kdy chci přidat jvíc plynu (skoro až na podlahu) tak se z motoru ozve takový zvuk jako by tam něco zarezonovalo , jde do od vzduchového filtru . Zkusil jsem jet na zkoušku bez filtru a ten zvuk byl hodně silnější , s filtrem je to tlumenější . Že by zanesený filtr , ten byl měněný cca před 10 000 Km , už se někdo setkal s tímto jevem ???

      • Pozitivní
    • 24 odpovědí
    • 8,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem martin 1_2 HTP,

    Ahoj, zkoušel jste někdo do HTP 44 kw stooktanovej benzín Shell V-Power Racing? Ptal jsem se kluků co jezdí rally, jestli to bude znát. A řekli mi že je to u každýho motoru jiný. Ale nejvíc to bude znát u motorů s vysokým kompresním poměrem... Nemáte někdo vlastní zkušenost?

      • Pozitivní
    • 53 odpovědí
    • 40tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem vit brazda,

    Dobrý den, mám dotaz. Koupil jsem Fábii 1.2 51 kw ambiente a na motoru není takový ten plastový kryt s nápisem 1.2.12v. Jsou tam vidět svíčky a kabely od nich...atd. Chtěl jsem se zeptat, jestli je to normální, nebo ne. Nebo jestli se to musí dokoupit, nebo na mě ušetřily. Dík za odpověď.

  21. Zahájeno uživatelem mkapi,

    Zdravím, při plynulém zrychlování (ze 2500 po 4000 otáček) po zahřátí motoru auto okolo 3 tisíc otáček cukne.. Udělá to jen jednou za den, ale ne každý den. Žádná kontrolka se při tom nerozsvítí. Napadá mě jenom zkusit vyměnit svíčky a cívky.. Nemá s tím někdo z vás taky zkušenosti? Jinak je to rok 2008 a najeto 90 tisíc km.. Za rady díky..

  22. Zahájeno uživatelem Holys,

    Ahoj, občas se mi stane, že při jízdě mi najednou auto vůbec netáhne a rozsvítí se kontrolka motoru. Po chvilce to buď naskočí samo, nebo stačí vypnou a znovu nastartovat. Takto se mi to stávalo 1x týdně, teď už "zaklepat" 2 měsíce klid... Když jsem to měl na diagnostice, zrovna, když mi to dělalo, psalo to problém s cívkou 1. Vyměnili jsme 1 za 3 a od té doby minimum... když to udělá, stačí s ní trošku zaškvrdlat... Kamarád mi radil "Kontaktol" je to prý něco na oživení kontaktů. Myslíte, že by to mohlo stačit? Nebo je prostě cívka v .... a třeba jí vyměnit? Nechci zbytečně měnit cívku, když mi funguje, jen sem tam to vypadne... Díky

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Aleš Veigend,

    Dobrý den, dneska mi vběhnul kocour do garáže pod Fabii II 51kW a najednou zmizel, tak jsem otevřel kapotu, on si ten motor parkrat oblezl a pak vylezl ven. Je normální, že se průměrně velkej kocour domácí dostane do motorového prostoru? PS Vyfotil jsem rychlou fotku, omlouvám se za kvalitu při horším světle. Je to úsměvné, ale zarazilo mě to Nerad bych ho měl namotanýho na řemenici, kdyby mi nahodou vběhnul do garáže

      • Pozitivní
    • 34 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  24. Chci se zeptat, zdali někdo nevíte proč vždy když je auto studené, tak při nastartování občas střelí do výfuku, zakolísají otáčky. Když se chci rozjet, tak klesá výkon, dusí se až skoro zastaví. To pak musím sešlápnout spojku, prošlápnout plyn a pak se zas rozjet. Dusí se furt. Jakmile se mi přepne automaticky na plyn, tak auto jede jak blázen. Poté co jedu na plyn, tak přepnu ručně na benzín a sešlápnu plyn a auto se dusí a zrychluje jen trošku. Poté co přepnu zpět na plyn, tak jede jak víno. Ve škodovce na nic nepřišli. Budu muset tam zajet asi znovu. Když jsem to tam dával asi před 3 týdny, tak to dělalo méně, ale přehráli mi soft a dělá to pořád víc a víc. Ale zdá se …

  25. Zahájeno uživatelem Yofresh,

    Zdravím,dlouho jsem měl s Fabinkou klid,ale poslední dobou jsem si všiml,přijdu do auta,nastartuji,otáčky se chovají občas tak nějak divně,ale to bych tak neřešil. Jenže,chci se rozjet od baráku na jedničku, přidám plyn a auto jakoby nereaguje,jakoby nedalo dostatek paliva nebo impuls a až s odezvou nějakých 5 sekund to najednou cukne a motor začne tahat a rozjíždět se a jede normálně. Pak už celou dobu vpohodě,proč to dělá ? Nemám k tomu vysvětlení.

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.