Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1363 témat v tomto fóru

  1. Budiky s PC

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  2. víčko nádrže 1 2

    • 36 odpovědí
    • 23.2k zobrazení
  3. kastlík

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  4. nekde to tu bylo

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  5. Zaslepenie dier

    • 18 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 92 odpovědí
    • 73.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  6. Kožená ručka

    • 16 odpovědí
    • 5k zobrazení
  7. Vyhřívané sedačky? 1 2

    • 28 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  8. Cvakání pod volantem

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  9. Otvor na lyže

    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  10. Krytka středového panelu

    • 17 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  11. Autokoberce

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 32k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
  12. topení OI

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  13. Nastavení el. oken

    • 4 odpovědi
    • 22.8k zobrazení
  14. Mlžení předního skla 1 2

    • 32 odpovědí
    • 32k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  15. Úprava sedadla

    • 11 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  16. Sedačky RS

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jak se stane, že klíček zůstane v zamknutém autě?
    • Tak a dnes, po 5ti měsících provozu a včerejší dlouhé cestě do Prahy (!) aktivován "režim ochrany baterie", takže vůz je offline, neotevřu si ho a klíček mám ve voze (druhej klíček 140 km doma). 🤬
    • A tímto to tady končím, buď se budete bavit o FIV, nebo to tady prostě nebude. Máte na fóru v odpovídající části dostatek prostoru k obecným diskusím. Tak to respektujte.   
    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
×
×
  • Vytvořit nový...