Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1361 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 67.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 17.9k zobrazení
  1. Držák telefonu Brodit

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 35.2k zobrazení
  2. Tónování skel

    • 13 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  3. Zadní stahovačka 1 2

    • 37 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  4. lakování palubovky

    • 9 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  5. Clonítka

    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  6. Slunecni clony 1 2

    • 37 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 105 odpovědí
    • 33.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  7. predelani palubky na facelift 1 2

    • 38 odpovědí
    • 26k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Výrobci automobilů měli v prvních letech formule 1 jen málo designových omezení, dlouho předtím, než přísné předpisy proměnily vozy v tence zahalené kopie jednoho druhého. Mercedes-Benz využil této příležitosti v polovině 50. let a vytvořil W 196 R, závodní vůz s otevřeným sedadlem, který by mohl nosit aerodynamickou karoserii. Jmenoval se Stromlinienwagen a RM Sotheby’s prodává jeden s neuvěřitelným rodokmenem. Vůz s úžasnou minulostí Vůz měl svůj závodní debut na Grand Prix Buenos Aires v lednu 1955, kdy Juan Manuel Fangio pilotoval podvozek č. 9 k vítězství 1-2. Vůz završil svou závodní kariéru dalším vítězstvím 1-2 se Sirem Stirlingem Mossem […] Článek Nejdůležitější vůz Mercedes-Benz F1 všech dob je na prodej se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Tablo, maturitni to asi nebude a dívčí školy také ne 🤣🤓🙈
    • Ahoj, po roce a půl😅 přidávám mojí zkušenost. Taky jsem řešil vířivé klapky, rozsvítila se mi kontrolka motoru - diagnostika vyhodila chybu P2015. Nový díl stojí kolem 10-20k. Já jsem to vyřešil takzvaným Dorazem vířivých klapek z Allegra za cca 250kč. Doraz se přimontoval na servomotůrek, který klapky otevírá/zavírá (práce na cca 2h), protože motůrek je u tohoto motoru otočen šroubami dozadu, takže se musel více rozdělat motor (úplně se v tom nevyznám). Nicméně chyba se měla po namontování a nastartování vymazat přes diagnostiku, ale mně zmizela při druhém startu sama. Od té doby v pohodě a nic nesvítí. Motor i při akceleraci přestal dělat divné zvuky (jak kdyby od sání?). s prací mě to vyšlo na 1500kč cca. Mimochodem při vybírání dorazu je nutné vybrat přímo podle kodu motoru.
    • Měnil někdo z vás stříbrný rámeček přední masky za černý? Je potřeba sundávat nárazník, nebo to jde nějak vycvakat z vrchu? 
×
×
  • Vytvořit nový...