pripojim se pod tema prehrivani, superb 3 2,0 diesel, obcas se prehreje ALE jen do peti minut startu, prvni ranni start, vyjede a treba po 3minutach se mu teplota zvedne tak ze hlasi prehrati. pak staci zastavit teplota behem chvile spadne a pak muze jet klidne 1000km bez jedineho problemu, zazil to uz nekdo ?
od autorizáku nemůžeš čekat nadstandardní přístup. Platy mechaniků jsou špatné a jsou tam většinou spíš lidé chvíli po škole a jak se trochu otrkají tak jdou obvykle vlastní cestou.
Když je chladněji, tak bezpečnostní pás řidiče funguje bez problému. Jakmile ale začne být teplo nebo na auto svítí déle slunce, tak pás u řidiče se nechce povolit. Zpět se navíjí bez problému.
Čím by to mohlo být? Fabia 2 po faceliftu. Pomůže jedině zatáhnout pořádně, chvili držet a pak povoli bud celý nebo o kousek a pak třeba ještě jednou to samé musím udělat, abych si mohl zapnout bezpečnostní pás.
Jednalo sa o kombi? Tam to zevraj dost bubnuje na nerovnostiach od zadnej napravy. Spominali to uz vo viacerych testoch. Jednym z dovodov boli pneu nahustene na dost vysoky tlak. Posielam test kde to detailne opisuje https://youtu.be/u4SJ9NOzkTc?si=5PKIeoxi9fIx9GHd
cas cca 26:10