Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


335 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 11,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12,4k zobrazení
  1. Neštartuje..

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  2. Kontrolka motoru

    • 5 odpovědí
    • 10,7k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 6,1k zobrazení
  3. Motor CBBB - turbo

    • 12 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 13,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,9k zobrazení
  4. Chcípnutí

    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 15,5k zobrazení
  5. Nouzový režim

    • 9 odpovědí
    • 11,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • pripojim se pod tema prehrivani, superb 3 2,0 diesel, obcas se prehreje ALE jen do peti minut startu, prvni ranni start, vyjede a treba po 3minutach se mu teplota zvedne tak ze hlasi prehrati. pak staci zastavit teplota behem chvile spadne a pak muze jet klidne 1000km bez jedineho problemu, zazil to uz nekdo ? 
    • Tohle bych tady už dále nerozváděl - toto je technická sekce, ne hospoda.
    • od autorizáku nemůžeš čekat nadstandardní přístup. Platy mechaniků jsou špatné a jsou tam většinou spíš lidé chvíli po škole a jak se trochu otrkají tak jdou obvykle vlastní cestou.
    • Když je chladněji, tak bezpečnostní pás řidiče funguje bez problému. Jakmile ale začne být teplo nebo na auto svítí déle slunce, tak pás u řidiče se nechce povolit. Zpět se navíjí bez problému. Čím by to mohlo být? Fabia 2 po faceliftu. Pomůže jedině zatáhnout pořádně, chvili držet a pak povoli bud celý nebo o kousek a pak třeba ještě jednou to samé musím udělat, abych si mohl zapnout bezpečnostní pás.
    • Jednalo sa o kombi? Tam to zevraj dost bubnuje na nerovnostiach od zadnej napravy. Spominali to uz vo viacerych testoch. Jednym z dovodov  boli pneu nahustene na dost vysoky tlak. Posielam test kde to detailne opisuje https://youtu.be/u4SJ9NOzkTc?si=5PKIeoxi9fIx9GHd cas cca 26:10
×
×
  • Vytvořit nový...