Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


350 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 15.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 43k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  1. Trhá motor

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 15.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  2. DSG plný plyn

    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  3. Zvysena spotreba

    • 24 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  4. Klima a chlazení

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  5. Přehřívání

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  6. Výměna váhy vzduchu.

    • 13 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 16.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, Nedávno jsem si koupil Oktávku z roku 1998 v hezkém stavu. Je to před face a předchozí majitel udělal několik úprav. Asi nejlepší úprava jsou vyměněné sedačky ze seatu leon. Sedí se v nich parádně a dokonce v sobě mají boční airbagy. Zajímalo by mě, jestli by šly tyto airbagy nějak zapnout?  Auto má jen řidičův airbag.  Dál by se dodělat i ten pro spolujezdce? Děkuji vám za věcné odpovědi.
    • Ahoj, dneska jsem chtěl kvůli nefunkčnímu klaksonu kouknout na kabeláž, která k němu vede pod baterkou. Tu jsem tak tedy odpojil a vyndal, vyšrouboval jsem i ten kastlík k ní. Při tom jsem kouknul i na kabelový svazek vedoucí od řídící jednotky. Nijak jsem do něj nezasáhl, pouze jsem jej rozmotal a zase zamotal. Po navrácení baterky zpět se mi však auto prakticky zbláznilo (video řekne vše), kdy začne v pravidelným rytmu cvakat relé a začnou blikat kontrolky, zejména směrovek. Auto normálně startuje, bylo mi doporučeno přeměřit baterku (mezi 12.5 až 13 V, za běhu ještě víc), zkusil jsem i přebrousit dosedací plochu matice zemnícího vodiče, ale bez výsledku. Jediný, kdy se jev přestane vyskytovat, je situace, kdy vyndám pojistku 43 od komfortky (a pochopitelně spolu s tím přestanou fungovat i světla). Máte někdo zkušenost? Mockrát díky.   PS: před zásahem do baterky to jelo úplně v pořádku IMG_9904.mov
    • Zdravím objevila se mi chyba P04F0 a podle toho by to měla být chyba na špatný  větrací ventil palivové nádrže. Ale nějak ho nemůžu najít kde je. Pomůžete.
    • Niekedy to nastavovanie bočných klínov ani otáčacích gumičiek na kapote nepomáha. Vtedy pomôže len povoliť 2 skrutky zámku zadnej kapoty v karosérií, sú to 2 šesťhrany 13ky a potiahnuť zámok aspoň 3mm hore a naspäť dotiahnuť. Treba dať pozor aby sa to posunulo len hore a nie do strán. Rapid liftback čo som mal sa mi zatváral ok, ale Octavia 4 limo nie, hneď od výroby to bolo zle musel som doštelovať. Našťastie som nemusel dávať dole plastovy kryt v kufri, kľúčom 13kou som sa dostal v pohode cez otvor zámku k tým skrutkám.
    • Na toto sa stazoval aj moj otec. Oproti ventilacii v Passate B8 toto vobec necitit. Este sme sa zamyslali nad tym, ci je chyba v tom, ze nebola spustena klimatizacia, no vetranie slo, takze v podstate do/zo sedadiel siel teply vzduch.
×
×
  • Vytvořit nový...