Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

  1. predni naprava

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  2. diagnostika 4x4 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  3. Bouchnoutí

    • 18 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  4. Pneu 1 2

    • 28 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  5. ABS nejde

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. co to je

    • 13 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  7. Prosím radu

    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  8. posilovac brzd s ESP

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  9. brzdy na octavii

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  10. Klepání od zadu

    • 14 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  11. 18" z OII na OI

    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ještě lepší je to neřešit a nebýt otrokem auta, ale jeho uživatelem, někde jen tak jezdit aby, no nevim, ale tak si tedy užívání auta nepředstavuji
    • Já mám F3 FL a zadní světla jsou kombinovaná: koncová + brzdovky LED a blinkry + couvačky + mlhovky žárovky, viz fotka.
    • zadní svítilna je komplet LED, nebo jsou tam i žárovky...?
    • Měl jsem TDI 140 kW motor DFCA. Regeneraci jsem poznal tak, že v místech s rychlostí 50 km/h mi to tam běžně cpalo pětku, ale když se rozběhla regenerace tak se na padesátce jelo na trojku a otáčky se držely na 2500 ot/min. A v infotaimentu ve stavu vozidla byla hláška "Nutný běh motoru". Kontrolka nebo nějaké "znamení" že běží regenerace nikde, to trochu nedomysleli. A abych měl průběh regenerace pod kontrolou, pořídil jsem si apku VAG DPF a vždycky, když jsem zjistil zahájenou regeneraci, zapojil jsem do konektoru bluetooth modul (ELM 327), v telefonu spustil apku a vyrazil na svojí oblíbenou "regenerační trasu" k dálničnímu kruháči u Opatovic n/L. Teď v íVéčku mám klid 😉 
    • To bude nějaká záhada. Ve výfuku je přetlak a výfukové ventily jsou horké, okolo nic by neměl olej protékat.   V zimě je normální, že tě ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže jak píše roman výše, je to opravdu olej?
×
×
  • Vytvořit nový...