Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

  1. Disk na O1 z Roomstera

    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  2. pneumatiky

    • 6 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  3. Alu AEZ Excite Dark

    • 13 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  4. silentbloky 1 2

    • 27 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  5. Pneu

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  6. HP Sporting

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  7. TEST Letních pneu

    • 20 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  8. Kola FLW

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 5k zobrazení
  9. bubnove brzdy

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  10. (O) zvuk pružiny

    • 10 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  11. Pružiny H&R na Octavii RS

    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 45k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  12. Novinka od Ronalu

    • 18 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  13. dlzka srobu

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  14. řízení - octavia 1,6

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 2.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Predni repracek je v Octavii 2 za budikama. V pravo dole   IMG_1371.mov
    • A máš to v telefonu určitě spuštěný?  f4d35658-569a-4aa6-a4e2-6ce09f5d409d.jfif
    • Ahojte škoda superb 1 2.5 TDi 120kw mám tu taký problém že keď vám vypne smerovku pri vyrovnaní volantu (puknutie) tak mi to teraz puká celú dobu stačí otočiť kľúč do prvej polohy a už to puká smerovky idú normálne. Ďakujem za každú radu 
    • Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním"  v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024). V různých návodech jsem se dočetl, že 1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh. 2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit. Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde  o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?      
    • Dušane takže když se dám strhnout, zapojím velkou baterku, tak se mi může stát, že si odpálím alternátor kvůli jeho přetěžování? Já silnější AKB chci proro, že po startu zapnu výhřev přední + zadní skla + zrcátka a jedu s tím jen 5 km do práce. mmch Yeti 1,4  
×
×
  • Vytvořit nový...