Přejít na obsah

Elektrika


3 386 témat v tomto fóru

  1. Topeni, Climatronic

    • 15 odpovědí
    • 18,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 612 zobrazení
  2. TDI nestartuje 1 2 3 4 5

    • 119 odpovědí
    • 72,1k zobrazení
  3. pin k budíkům 1 2

    • 31 odpovědí
    • 23,8k zobrazení
  4. Vcds nejde zprovoznit

    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  5. Svieti ABS a ASR 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 47,8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  6. Xenon octavia 1 nesvítí 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 38,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 872 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 715 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  7. Problem s ASR a ABS

    • 3 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 11,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 958 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 576 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak ono právě mají kontakt na toho kodera, který to dělá, holt kontakty. Asi do toho půjdu, i když ta cena je trošku vyšší. I když najedu třeba jen 15 tisíc ročně, tak budu jezdit samozřejmě více, když budu jezdit tak levně.
    • Dobrý den, chtěl bych se zeptat na chybový kód P0342. Našel jsem, že by se mohlo jednat o vadný snímač polohy vačkového hřídele. Chtěl jsem tedy proto nakoupit nový, ale nevím, kde se ten snímač nachází. Na netu jsem našel jen návody na dřívější motorizaci s 74kw, tak se chci zeptat, jestli se jedná o stejný způsob opravy (tedy pod rozvodovým řemenem) nebo ten snímač je úplně jinde? Díky moc za rady! Jinak diagnostika píše chybu: P0342 - Camshaft position (CMP) Sensor A, bank 1 - low input Camshaft Position Sensor Circuit Low Input.
    • Ahoj , mam problem  Octavia 2PD BMM s DPF 2006 Pred 3 roky delana komplet G.O. motoru ( jakoze komplet i s hlavou s vyvlozkovanim atd vcetne novych pistu )    Ted se tyden stava to ze pokud se motor ohreje na 90st tak se zacala rosvecet kontrolka mazani    Na volnobeh to nedela dela to pouze nad 1000 ot do 2000 pak uz ne za studena to nedela nic , motor neklepe , je tichy a nepozoruju vubec zadnou anomalii ve spotrebe nebo zvukovem projevu, mechanik co delal motor ted nebude mit tak 14 dni cas ale pak mam prijet , proto prosim o vase zkusenosti nebo rady ( mechos navrhuje vymenit cele teleso filtru i s cidlem )    Diky za rady   
    • Dovolím si přidat mé aktuální zkušenosti a poznatky s výměnou svíček. Motor CZDA 2016, najeto 77 000 km. Naposledy byly svíčky měněny v ŠA v roce 2020 při 45 000 km.   1. Zajímavé je, že při použití některých nástrojů pro vyhledání dílů podle vinka to tu a tam pro můj motor dávalo na výběr mezi NGK a BOSCH. Dle informací, co kolují na internetu jsem objednal originální Bosche.    2. Vazelínu na fajfky jsem též vzal origo, ikdyž ta cena se mi moc nelíbila.   3. Momentový klíč mám zánovní Proteco, asi 1 použitej, skladován v povoleném stavu. Ale chtěl jsem si nějak ověřit jeho přesnost. V práci mám kalibrovanou ruční váhu a zánovní kalibrovanej momenták od Würtha. Oba momentáky jsem nastavil na 22nm, upnul ve svěráku tak, že rukojeť byla ve vodorovném stavu. Na Protecu jsem naměřil 17nm a na Würthu 22nm. No docela jsem koukal, nakonec jsem objevil výrobní vadu na Protecu…   4. Postup - za teplého motoru, jsem sundal airbox a začal jsem s odpojením konektorů a povolováním šroubů na cívkách. Následně jsem pokračoval s cívkou druhého válce, jelikož na ní je asi nejlepší přístup, přípravek jsem neměl. Drželi nečekaně pevně, pokud bych za to rval jak blbej, vůbec bych se nedivil kdybych ty fajfky urval. Rukama bez jakéhokoliv nástroje jsem otáčel cívkama a tahal. 2. a 3. válec jsem dělal asi 5 minut, 1. Válec asi 10 minut a 4. válec snad 20 minut. Přípravek by byl zajisté velký pomocník.     Druhý den za studeného motoru, jsem začal povolovat svíčky. Předem jsem si označil klíč abych věděl jak tam byli svíčky natočeny. Válce 1-3 byly lehce víc doprava. Odhadem 10°. A válec 4 byl už za tolerancí, cca. 45°. Všechny vyndané svíčky byli Bosch a závit na všech začíná na stejném místě. Když jsem postupně svíčky dotáhl na 22nm, tak všechny byli naprosto přesně pozicovány jak mají být. Následně jsem namazal vnitřek izolátorů vazelínou a rozetřel po obvodu párátkem. Zbytek je jasný.  
    • Ahoj, mam Octavii po FL z 9/2019 s původním Swing+. Mám předělání na Amundsena s navigacema celosklo a nakódováno, vše funguje OK.  Chtěl bych si pořídit LTE CarStickPro, ale nevím zda bude fungovat. V nastavení ale nikde nemám vůbec položku  wlan, pouze Bluetooth. Bude LTE CarStickPro fungovat pro navigaci a dopravní info?
×
×
  • Vytvořit nový...