Koukám na ceník a opravdu by mě zajímalo, pod jakou položkou se automatická dálková světla skrývají. Dříve to byla vždy příplatková položka. Teď buď na klasická světla objednat nejdou nebo musí člověk volit matrixy.
Dovolte mi, abych Vás pozval na poslední sraz v roce 2024, konkrétně 14.12., v již tradičních 14:00hod.
Kdo dojede?
1. Pawouk
2. Ondra16V
3. Wirer
4. Bikes
5. Skodzinek
6. Bullets
7. VeteranChild
8. ExecutedDonut ??
Tak nevím jestli se v automobilce Jaguar zbláznily, či snad sází na koně, který je může přivézt v oboru elektromobility na pozici výrobce luxusního zboží, něco jako dosavadní Rolls-Royce.
Každopádně Jaguar se připravuje na radikální proměnu – za své vozy, které nebudou potřebovat benzin, si bude účtovat dvakrát tolik než dosud a chce pro ně najít zcela nové zákazníky orientované na umění.
Jaguar hodlá dosáhnout úspěch zdůrazněním udržitelnosti a témat, jako jsou „moderní luxus“ a „bujarý modernismus“ u zákazníků, kteří jsou nadšeni uměním a designem a současně jsou zapojeni do „digitálního ekosystému“, který u aut přesahuje jen cestování. Tato nová komunita, kterou se Jaguar pokouší vytvořit, se bude lišit od své současné zákaznické základny. „Očekáváme, že zůstane asi 10 až 15 % našich stávajících zákazníků,“ uvedl výkonný ředitel Jaguaru Rawdon Glover.
No, asi si mnozí vzpomeneme na docela velký neúspěch elektrického Jaguaru I-Pace, coby evropského automobilu roku 2019. Že by tentokrát sázka na elektrický luxus mohla vyjít, nebo Angličané společně s mateřinkou TATA Motors budou pokračovat ve svých přešlapech až do definitivního konce Jaguaru?
Každopádně svým novým portfoliem si automaticky odmazávat 85 až 90% svých dosavadních zákazníků a fanoušku svědčí spíše o vyšinutí smyslů, než o racionálním myšlení. Divil bych se pokud by jim to vyšlo, ale v dnešních pokřiveném světě je asi možné všechno.....