Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.


958 témat v tomto fóru

  1. Autorádio do O1 z O2

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  2. KENWOOD vs SONY

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 15k zobrazení
  3. oprava dx

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  4. správná pojistka?

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  5. Repro 4x6 do combi

    • 13 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
  6. Problem z audiom

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  7. Multimedia interface

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  8. AUX-USB

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  9. Odkodování rádia

    • 5 odpovědí
    • 52.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  10. Autoradio s USB

    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  11. probleem s subwoofrem

    • 13 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  12. potrebuju poradit

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  13. Orig.autoradio

    • 8 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  14. Nelze vložit/vysunout CD

    • 1 odpověď
    • 5.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Žádná náhrada pro Rapid neexistuje. Vyndat, vymýt a ošetřit aspoň přípravkem na dutiny? Těžko na dálku soudit rozsah koroze. 
    • @Alda_cz No ono co vlastně cheš regulovat - pokud je veřejně známo, tak ti provozovatelé nabíječek snad ještě nevydělali ani korunu... Ať si prodávají za chtějí, stejně tak, jako třeba benzín, ale ať je to naprosto srozumitelně a viditělne zřejmé, za jaké ceny to je. A tím myslím přímo na místě. A ne aby to člověk někde googli, nebo hledal v nějakých aplikacích.   https://fdrive.cz/clanky/placeni-kartou-u-nabijecich-stanic-od-roku-2025-povinnost-proc-ale-neni-uz-ted-8040   Ta nabíječka na trafačce PRE na druhé fotce v článku je geniální - nájezd, respektive sjezd od ní, je taky vyskoký, že i ten rádoby SUV Citroen škrtá podvozkem (nejspíš krytem baterie) - ono s ním jde dost těžko popojíždět naprosto minimální rychlostí.    @velkytom Jasně, aplikace elektromobilty je dost limitovaná právě možností bezproblémového nabíjení za nějakou solidní cenu a v nějakém rozumném dosahu. Ceny spalováků a elektromobilů se povážlivě srovnávají, ale není to tím, že by elektroauta tak mohutně zlevňovala, ale tím, že spalováky rapidně zdražují... A nemysli si, že po nějakém budoucím výpadku z odvodu daní za uhlíková paliva nebude tato daň nějakým způsobem uvalena i na provoz elektromobilů - jsou to ohromné peníze, které budou chybět.
    • Nikdy neříkej nikdy 😋 ... Ještě v únoru byl pro mě elektromobil sprosté slovo a nikdy bych si nic takového nekoupil, protože blé ... No a od května jsem vcelku spokojený elektroprskoletista ... a upřímně, neplánuji, že bych se někdy zpět ke spalováku vrátil, to maximálně prodám elektrické embéčko a koupím Teslu 🤪. Ale je pravda, je to tím, že mám kde nabíjet. V paneláku bych tvrdil pravý opak, bo ceny veřejného nabíjení jsou pro masochisty a provozování elektrovozu v takovém případě je ekonomický nesmysl (tedy minimálně do doby, než cena ropných produktů stoupne o 10 Kč). Občasná nemožnost dobití na cestách je kapitola sama o sobě, ale ještě se nestalo, že bych nakonec nedobil, nebo nedej bože volal odtah, aby mě odtáhl k nejbližší nabíječce ... Fakt je ten, že embasofirmě se Elroq povedl a to přesedlání na jiný pohon vlastně ani není poznat, si v tom autě připadám pořád jako ve starém dobrém spalováku od embasofirmy ...
    • Ano, toto je krasny priklad chaosu a bordelu a ukazkovy priklad potreby zasahnuti a regulace. Jenze ono se reguluje kdo co jineho ze...   Bude zajimave sledovat tu "nerovnost". Az proste lidem nic jinyho nezbude a budou muset koupit EV a tech 60% co si jej nemuzou nabit doma a budou odkazani na verejne nabijecky a ta druha skupina si je bude nabijet za par supu doma. Jsem zvedavy v co toto vyusti...
    • Jediné plus je, že podle nařízení AFIR od 13.4.2024 musí být u nových nabíječek od 50 kW+ platební terminály na klasické platební karty a od 1.1.2027 budou muset být takto vybaveny i stejně výkonné starší nabíječky u sítě komunikací TEN-T. Obecně je v současnosti veřejné nabíjené zlo - změť všelijakých tarifů, aplikací, čipů, karet a nepřehledných cen. Takže kdo nemá možnost nabíjet doma, je vhozen do tohoto chaosu. Já třeba mám problém s tím, že si auto čas od času s nabíječkou nerozumí a prostě se nabíjení vůbec nespustí, nebo to případně vyhodí nějakou chybu - obvykle komunikace auta s nabíječkou. Cena mě až tak nezajímají, platí to firma a auto je jen na pracovní použití. Ale rozptyl cen je brutální - od nějaký cca14 Kč/kW až někam k 28 korunám... 
×
×
  • Vytvořit nový...