Přejít na obsah

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)


1094 témat v tomto fóru

  1. poděkování

    • 20 odpovědí
    • 2k zobrazení
  2. Dveře

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  3. spatne zobrazeni fora

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
  4. Navigace Mio C520F+

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  5. řazení

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. TURBO

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  7. help anténa

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
  8. PD motor dotaz

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  9. Zpátečka

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  10. asi bude drahá fotka!

    • 16 odpovědí
    • 2k zobrazení
  11. Servis-Lak

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  12. dobrý servis v Č.B ?

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  13. jo v noci to jede

    • 9 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  14. Kody barev

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  15. Změna zvuku O1 RS

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  16. kam s octou

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  17. SPZ ?

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  18. Kontrolní otázka...

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  19. je to dobra cena?

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, Věděl by někdo kódování pro originální alarm hlídání vnitřního prostoru s náklonovým čidlem, zálohovou sirénou a tlačítkem deaktivace? Díky!
    • Zdravím, Mohl by mi někdo poradit, jak dokódovat zobrazování rychlosti tempomatu na Maxidotu? Mám přístrojovou desku 5J0 920 841 D. V adaptacích kanálu "Zobrazení tempomatu High" se po uložení nic na Maxidotu neděje. Díky předem!
    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
    • Dik. Ešte sa mi stalo, že po tom, ako som išiel asi hodinu po diaľnici, keď som zastavil, tak motor na voľnobehu klepal, akoby boli rozštelované ventily.  Máte nejaký tip, čo skontrolovať?
×
×
  • Vytvořit nový...