Přejít na obsah

Elektrika


536 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  1. Klasický tempomat 1 2

    • 45 odpovědí
    • 42k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 52.9k zobrazení
  2. 12V zásuvka 1 2

    • 49 odpovědí
    • 40.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  3. Cvakaju zamky

    • 1 odpověď
    • 953 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 899 zobrazení
  4. Clonka bi-xenonu

    • 3 odpovědi
    • 5k zobrazení
  5. Deaktivátor Start/stop

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  6. Ridici jednotka dveri

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  7. chvění bi xenonu

    • 0 odpovědí
    • 908 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 814 zobrazení
  8. Osvětlení klik 1 2

    • 46 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  9. Budíky

    • 11 odpovědí
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ve firemním voze sice 1.4 TSi ale EA211 a cívky jsou po 480K km pořád původní 🙂. Na autě se měnila pouze spojka, ramena a brzdy (brzdy třikrát). Dokonce tam jsou i původní rozvody a jen se kontrolují dle servisu...
    • Dodám, že v motoru CVYB jsem zkusil i svíčky Brisk (chtěl jsem být patriot), ale po utažení předepsaným momentem byla orientace vnější elektrody zcela chaotická, tedy mimo toleranci +/- 30 °. Je tu ještě jedná "proměnná" a to je životnost zapalovací cívky. TSI motory už cívky "nežerou" po 30 000 až 40 000 km jako FSI motory, ale i tak životnost zapalovací cívky bych odhadoval na 100 000 km až 150 000 km. Dobré zkušnosti mám s cívkami NGK a Eldor.
    • ExecutedDonut ma recht, ty 4 hodiny reprezentuji postupny update nekolika samostatných řídících jednotek, ktere jsou casto od jiných výrobců a nasledne sestaveni jejich komunikace pres “historickou” sbernici proste nekdy nevyjde na prvni dobrou..  a ldyz se zadari, tak opakovany update muze znamenat inicializaci od uplneho zacatku. A prinejhorsim se bricknuta jednotka musi nahradit novou a ceka se na schvaleni od Skodovky…. Ja jsem  castecne z oboru, ale ze se nehezka praxe  Microsoftu (delat si ze zakazniku betatestery) prenese do automotive me mrzi.. Stay tuned, doufam ze 12.2 podám pozitivni hlaseni (abych s tim mohl 13. jet a dojet  s rodinou na Tux 🤞)
    • hoši, máte pravdu, koupit to nejde, je tam jen cena, a to co tam je uvedené, to je asi nějaký zmatený překlad, že to lze koupit až 30 dní před koncem platnosti... 
    • Zámek je vyměněný kompletně celý a bohužel to nevysvětluje současnou nefunkčnost okna
×
×
  • Vytvořit nový...