Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI CR


175 témat v tomto fóru

    • 13 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  1. Rozvody 1,6 TDI 1 2

    • 46 odpovědí
    • 114.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  2. chipování 1,6TDI 77kW 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 57.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 909 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 28.2k zobrazení
  3. Hlučná akcelerace

    • 13 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 23.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  4. Chybovy kod P214600

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  5. Zvláštní zvuky

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 49.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Milan MM72Paradni report z zivota Roomstera. I na svuj vek je stale stale fesak se spolehlivou technikou. A ma vyhodu ze se o spoustu veci umis postarat sam. S roomsterem se stejnym motorem jsem mel nedavno tu cest. Slouzi v rozvazkove sluzbe a ma najeto pres 400 tkm. A stale spolehlive slouzi. Tak at slouzi co nejdele i tobe.
    • Ahoj ,vedeli by ste mi prosim poradit aky kabel ,alebo aku diagnostiku pouzit na fabia 1 2001,seat cordoba 1.4 2004 a vw Passat B7 ? Da sa kupit nejaka univerzalna?
    • Proč uvedený problém není v názvu tématu? Uprav to. 
    • Zdravím,potřeboval bych poradit motor TDI 135kw kód motoru cupa v Octavii rs,při výměně oleje mě čekalo nemilé překvapení když jsem v oleji našel 2 kousky z jehlickoveho ložiska.potřebuji poradit s čeho by to mohlo byt.Diky moc
    • Tak práce a starostí bylo dost a teď to lepší.   Vylepšil jsem parkovací stání pro Roomstera a to nízkou opěrnou zídkou od vstupní branky. Dříve tam byly jen kůly a prkna které držely svah, tak jsme to už koupili a věděl jsem že to jednou budu muset vyřešit lépe. Mám to trochu materiálově nevyvážené protože na boku stání mám zídku ze štípaných pískovcových bloků a na zahradě z toho samého materiálu dalších 22 metrů ještě vyšší okrasné opěrné zídky. Celkem pěkných pár tun materiálu a mé ruční práce. Ale dělat s bloky cca 25kg těžkými které se musí opracovat aby sedly na své místo jsem už odmítl a tyto poslední 4 metry zídky jsem udělal z okrasných bloků štípaných plotovek. To byla mnohem menší dřina.   Takhle to vypadalo dříve A teď Důvodem výběru jiného materiálu byla zkušenost s mnoha tunami pískovce a tu už jsem si nechtěl zopakovat. Tohle byla velká dřina Ale to nepatří k tématu Roomster.   Letos jsme si s ním dali zase Slovensko a druhý den zpět a byla z toho pěkná spotřeba. Cestu tam jsem jel docela svižně, zpět byl silný provoz a tak se to trochu vleklo. Výsledek mě příjemně překvapil. Za 6 litrů na 100km, 707km, průměr 59km/h se mi líbí. Cesta byla mimo dálnice, jen v městských tranzitních okruzích vždy kousek dálnice bylo.    Letos jsem Roomstera trochu zanedbával, na myčce byl jen jednou po zimě a pak už nic. Tak jsem to teď zase dohnal. Omyl a naleštil Indičtí běžci na mě stále dávají  pozor jestli to dělám pořádně.   Myslím že se to celkem povedlo.   S Roomsterem se pořád pěkně jezdí a máme ho rádi i když starostí s ním trochu přibývá. Do práce manželku vozí spolehlivě bez zaváhání.  Tak uvidíme co bude dál.          
×
×
  • Vytvořit nový...