Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI CR


171 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 5.7k zobrazení
  1. Egr ventil

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
  2. Zahřívání motoru

    • 11 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  3. Vysoká spotřeba

    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
  4. Divný zvuk

    • 4 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
  5. Pěti kvalt

    • 5 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
  6. Priohrev

    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  7. Sršivý zvuk?

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 54k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 23.5k zobrazení
  8. Spotřeba oleje 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 28.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jen maly dotaz k tem olejum 0W 30 / 5W 30. Neni ta vyssi spotreba motoroveho oleje zpusobena castecne i tim 0W, tzn. ridcim typem oleje..?
    • Tak po delší době první zaváhání.  Auto nevyhlásilo žádnou chybu na palubáku, ale je citelný pokles výkonu. Po napojení na diagnostiku se ale chyby ukázaly. Zkusil jsem rozebrat a rozhýbat zatuhlou regulaci turba. Snad to bylo ono.
    • Zdravím měl bych dotaz, nedávno jsem se chtěl podívat ve VCDS na korekci vstřikovačů z podezřením na špatný vstřikovač na prvním válci totiž když jsem vzal šroubovák a přiložil ho na vstřikovač cvakaní bylo rychlejší než na ostatních. A teď můj problém nikde nemůžu v VCDS najít korekci/odchylku vstřikovačů co jsem koukal po internetu tak to mám být jako odchylka vstřikovaného množství ale to jsem tam nikde nenašel, jediné co jsem našel tak je Dodatečné vstřikovaní paliva 1,2 a 3 ale to se stále ukazují 0 mg/stroke a pak ještě Odchylka času vstřiku. Tak se chci zeptat jestli se to dá nějako najít nebo vyřešit nebo jestli je to tou jednotkou jako takovou nebo vstřikovačema, že to nezobrazují. Děkuji za rady. Škoda Octavia III 1.6 TDI kód mot: CXXA Kód jednotky motoru: 04L 906 056 CS
    • Keď už sa tu tá téma spustila, tak to rozoberme do detailov. Ako to tu bolo spomenuté, premenlivý interval znamená, že sa môže ísť na jeden olej až 2 roky / 30 tisíc km (podľa toho, čo nastane skôr), ale s tým, že palubný počítať ťa môže poslať podľa tvojho štýlu jazdenia a spôsobu prevádzky na výmenu oleja aj skôr. Aktuálne predpokladané kilometre sa dajú pozrieť cez infotainment, a ak tam bude vychádzať výmena na 26 tisíc km, tak tú nepovinnú výmenu je dobré spraviť v 13 tisíc km, resp. po roku, zase podľa toho, čo nastane skôr. Čo sa týka samotného oleja, treba použiť taký, aký je uvedený na štítku pod kapotou motora. VW 504.00 to určite nebude, lebo to je benzínová norma, bude tam najskôr VW 507.00, prípadne VW 509.00. VW 507.00 sú vlastne oleje Long Life III, so SAE viskozitou 0W-30, prípadne 5W-30. 0W-30-ky vlastne postupne nahradili 5W-30-ky, a ja osobne odporúčam túto viskozitu, nakoľko zabezpečuje trochu lepšie mazanie pri studenom štarte a hlavne v štádiu kým sa motor a olej v ňom zohrejú na prevádzkovú teplotu, čo môže byť podľa vonkajšej teploty a záťaže kľudne aj 20-30 km. A nakoniec otázka filtra. Nemám nič proti MANN, ale nakoľko je auto v záruke odporúčam použiť pri vlastnej výmene "originálny" filter Škoda/VW/Seat/Audi. To kvôli tomu, že v prípade nejakej poruchy motora, ako napríklad reklamácia nadmernej spotreby oleja, čo je pri tomto motore úplne bežné, mohol by sa predajca zo záruky ľahko vyzuť s tým, že bol použitý neoriginálny diel, atď. Zbytočná komplikácia.
×
×
  • Vytvořit nový...