Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI CR


159 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,9k zobrazení
  1. Intercooler

    • 1 odpověď
    • 885 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 849 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 884 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 208 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 898 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  2. Sršivý zvuk?

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  3. Pokles výkonu

    • 0 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 996 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  4. Cvrlikání motoru

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  5. Tlak na rampe

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  6. Identifikace zvuku motoru

    • 0 odpovědí
    • 971 zobrazení
  7. Chyba P0401

    • 0 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  8. Zvláštní zvuky

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ale, ta normální LED světla tomu nesluší.
    • Některé automobilky jsou skálopevně přesvědčené, že se spalovacím motorem se vyplatí šetřit. Toyota věří, že toho lze dosáhnout tím, že ICE bude spalovat vodík místo fosilních paliv. Porsche a Lamborghini si myslí, že odpovědí by mohla být syntetická paliva. Výkonná značka Renault Alpine je na týmovém vodíku a tento Alpenglow Hy4 je důkazem konceptu. Seznamte se s prototypem Alpenglow Hy4 Hy4, evoluce statického konceptu Alpenglow z roku 2022, je běžícím prototypem. Pohání přeplňovaný 2,0litrový motor o výkonu 340 koní. Čtyřválcový mlýn se otáčí na 7 000 otáček za minutu a je napájen ze tří vodíkových nádrží, z nichž každá nese […] Článek Tento sportovní vůz od Alpine má vodíkový spalovací turbomotor se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Kamera je v provozu. Použil jsem parametrizaci, ale pořád to nebralo kodování, tak jsem musel použít xml soubor ke kodování a opět je v provozu. Už jen provést kalibraci o víkendu a bude to cajk. 👌
    • Lze se vrátit na nižší verzi z G13 na G11?   edit:   Udělal jsem to přes putty 🤘
    • Ahoj stava sa mi ze občas ťažšie ide do 2ky  a do 4ky . nejde cez zuby ale tak sa trochu prieci než zaskoci . može byť že treba to dať zostelovať ? samozremze s tym pojdem do servisu len chcem vediet ci ste nemali niekto rovnaky problem. je to 1,0 tsi 6st. manual
×
×
  • Vytvořit nový...