Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem skodabb,

    Ahojte, prosím Vás, nestretol sa niekto s nasledujúcim problémom? Najprv mi svietila kontrolka motora, vypísaná chyba P048E - následne bol vymenený EGR ventil, no po pár jazdách sa kontrolka motora (s rovnakou chybou + najnovšie pribudla aj chyba ohľadom vstrekovanie paliva alebo niečo podobné) ale aj kontrolka žhavenia (po naštartovaní blikala). Príznaky s tým spojené: - hard starting (po otočení kľúča motor naštartoval "až" po 2-3 sekundách, ledva sa rozbehol) - len ráno za studena - pri kontrolke žhavenia raz fungovalo všetko a stačilo vypnúť zapnúť motor, druhýkrát však už nefungoval tempomat Iné príznaky som nebadal, kontrolka m…

    • 0 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem wrosi,

    Zdravím mám Octavii III 2.0 tdi cr, 110 kw, r.v. 2014, 4x4. za jízdy při podřazení 2 rychlostní stupeň a přidání plynu v motoru cvaklo a vypnul se a nejde nastartovat. Občas má snahu chytnout ale ihned zhasne. DIAGNOSTIKA NIC NEPÍŠE. Poznatky čerpadlo s nádrže tlačí 200 L/1h. to by mělo být Ok. Rozvody zkontrolovány také Ok. snímače vačky a kliky synchronizace Ok. tlaky motoru 21 OK. Regulační ventil na Reilu OK. Teplota paliva OK. Snímač tlaku na lište při startování hází 270000 až 450000 hPa ??? Naftový filtr cca 1 měsíc nový při jeho kontrole na dně byli 4 špony. při zkoušce vstřikovačů na autě leze nafta se třetího válce rychleji o jednou tolik než u prvního a třetíh…

    • 2 odpovědi
    • 8,3tis zobrazení
  3. Ahojte, mam Octaviu FL 2.0TDI - typ E5/AADFFAAX0/* - z vyroby vysla 22.11.2019. Kontrolka na aute mi ukazuje, ze mam doplnit chladiacu kvapalinu - v navode mam napisane : › Na doplnenie použite prísadu chladiacej kvapaliny špecifikácie G12evo (TL 774 L) alebo G13 (TL 774 J). Bohuzial netusim, aku chladiacu kvapalinu tam mam od vyroby a tak neviem , ci sa moze G12evo mixovat s G13. Auto ma najazdene cca 26tisic a kvapalina je cca 2cm pod ryskou. Mam tam doliat G12evo alebo G13 ? su tieto dve navzajom mixovatelne ? ktora chladiaca je lepsia varianta ? Dakujem za odpovede.

    • 6 odpovědí
    • 14,2tis zobrazení
  4. Dobrý den, po výměně rozvodů se začal při volnoběhu a do cca 2,500 ot/min dít divný zvuk, prostě motor má jiný zvuk, nebo motor, spíš tam něco chrastí a nikdo neví co by to mohlo být..byl jsem i ve Škodovce a ta řekla, že je to normální, že to může být nějaký díl, na tlak k brzdám nebo co..věděl by někdo prosím co by to mohlo být, abych je navedl? Mám najeto poctivých 205.300 tisíc km, vždy od začátku vše děláno v autorizovaném servise, na olej jezím po 20 tisících km ..na servisu nešetřím.. 30 září cca byly dělány rozvody + vodní pumpa 7.10 cca byla měněna žhavící svíčka + trubičky k turbu ( lehce nakousány kunou) …

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem SniperWolf,

    Vie niekto o tom, že Škoda prešla u dieslových motorov z používaných olejov 507.00 5w30 na 507.00 0w30? Hovorím o používaní ich koncernového oleja VAG

    • 4 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Cromoly,

    Ahoj, rozsvítila se mi teď kontrolka motoru, tak jsem auto napíchnul na OBD a Carista mi vyhodila chybu P2237 O2 Sensor Positive Current Control Circuit / Open Bank 1 Sensor 1 a napsalo mi to u OBD1 i OBD2. Mělo by se teda jednat o vadnou lambda sondu. Shodou okolností jsem načítal chyby deset dnů zpátky a tahle chyba tam ještě nebyla. Zajel jsem teda do Škodovky napíchnout to na origo diagnostiku a tam mi řekli, že jsou špatné obě dvě lambda sondy. To se mi popavdě zdá divný, že by najednou během deseti dnůodešlyobě dvě. Proto se chci zeptat, myslíte že je možné, že špatnou funkcí první lambdy před katalyzátorem pak dává špatný hodnoty i ta za ním? V servisu …

    • 0 odpovědí
    • 9,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Petr Smolík,

    Otázka je jasná, kdo má scim jaké zkušenosti?

  8. Ahoj, nemáte prosím někdo zkušenost s Chybový kod 5290 - rizeni skrtici klapky P2100 preruseni sviti na vagu nejde vymazat, auto jede normálně, kontrolka motoru nesvítí. Díky moc

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem octaviars,

    Dávnejšie som natrafil na takéto čudo: https://www.aliexpress.com/item/32950318394.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.f5552e0ePFjhBE Z jedného hľadiska je to zaujímavé v zime (viem, že leto sa len začalo :-) ) pri "studených" štartoch, no aký vplyv by mal na baterku??? Mohlo by sa to použiť na ohrev oleja, baterky, ale videl som aj okruhlé na hadicu chladiacej vody.

    • 3 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Tomas.sramek,

    Mám jen dotaz ohledně výměny pal. Filtru stačí ho vyndat zalejt naftou a natočit?? Díky za pomoc

      • Díky
    • 15 odpovědí
    • 22,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Petr Smolík,

    Zdravím, při sundání nohy z plynu v nižší rychlosti a otáčkách 20-40km/h ( ve větší rychlosti jsem to neslyšel nebo nepostrehl) jde od motoru lehoucky hucici až piskavy hluk. Snad jej na videu uslyšíte, nejlépe jde slyšet od 19 sekundy. Prosím vás, neví někdo co by to mohlo být? Příští týden jedu do servisu ale rád bych věděl alespoň nějaké info dřív... 110kwDSG VID_20200518_154105.mp4

    • 3 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Letrel,

    Zdravím, napadlo mě, že do budoucna (neříkám, že to bude potřeba) by mohl být problém s vytáhnutím vstřikovačů. Dá se tomu předejít? Jednou za rok povolit, zkontrolovat.. nebo je to nesmysl Díky

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Skyzox,

    Zdravím, mám problém s únikom chladiacej kvapaliny zo spodku expanznej nádobky. Po naštartovaní prejdem pár kilometrov a hladina v expanznej nádobke sa zvýši nad úroveň maxima. To by vysvetľovalo prečo uniká spodkom nádržky. Predpokladám, že uniká odtokom cez ktorý aj má tiecť keď mi tlakuje vodu nad úroveň maxima. Rozvody boli menené, vodné čerpadlo tiež, ktoré je mimochodom suché, chladiaca sústava bola odvzdušnená, expanzná nádobka bola vymenená, hadice boli skontrolované, bez poškodenia. Motor sa mi neprehrieva ani pri agresívnej jazde ani pri voľnobehu na mieste viac ako pol hodinu. V chladiacej kvapaline žiadne známky oleja ani naopak v oleji žiadna hned…

      • Pozitivní
      • Díky
    • 27 odpovědí
    • 46,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Eskeip,

    Zdravim, na O3 RS mi sem tam vypne turbo, väčšinou pri roztiahnuti 4ky pri pre hodeni do 5ky, auto nenapíše nic, len vypne turbo a začne blikať kontrolka zhavenia, stav vozidla na rádiu je v poriadku, na palubnom pc tiež nič nevypíše. Turbína vôľu nemá a regulácia ide celkom pekne, nezadrhava. Prikladám výpis z vcds.

    • 5 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Petr Smolík,

    Zdarec, má stím někdo zkušenosti? Přikládám video. 2.0 tdi 110kw dsg VID_20200116_203605.mp4.ead5e13bda45393db58ca56855e0a180.mp4

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Ciperar,

    Zdravím majitele Octavií potřeboval bych radu než se rozjedu k mechanikovi. Mám Octavii III sedan 2.0 Tdi 110kw 3 roky starou najeto 31.000km po servise v 29.000km vyměněny oleje,filtry, když nastartuji tak mi jde nejsem si přesně jist jakoby syčení zezadu od výfuku. Nekolísají otáčky ani to nemá žádný vliv na jízdní vlastnosti jen je to takový divný zvuk. Nedokáže někdo poradit co by to mohlo být než se rozjedu do servisu, abych se mohl případně připravit psychicky na to co to může být? Děkuji za každou radu či informaci

      • Líbí se mi
    • 9 odpovědí
    • 14,9tis zobrazení
  17. Ahoj prosím pomoooc už neviem čo robiť najčastejšie pri otáčkach cca 1500 mi blikne kontrolka PREHRIATY MOTOR. Ale iba blikne a zhasne motor prehriaty nie je uroby to aj tesne po štarte. A niekedy pri tom auto cukne no nie je to pravidlom neviem sa toho zbaviť nevedia mi nikde poradiť pozerali riadiacu jednotku a kabeláž k tomu a nič. Rozvod mám vymenený tak isto auto má 135 000 km Ďakujem za pomoc

  18. Zahájeno uživatelem Jurdy,

    Ahoj, prosím o radu všechny chytré hlavy. Škoda Octavia Scout, 2.0 TDi, 135 kw, CUNA motor. Diagnostika mi ukazuje 2 neznámé závady s kódy 5582 a 28252. Nemáte tušení, co to může být? Jinak na autě se občas (obvykle tak při venkovních teplotách 0 až -5) hned po nastartování rozsvítí červená kontrolka nízkého tlaku oleje, která sama od sebe po chvíli (někdy 10 vteřin, někdy minuta) zhasne. Rovněž se mi párkrát stalo, že se při studeném motoru (krátce po startu a ujetí max. několika set metr) rozblikala kontrolka žhavení a auto se hodilo do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování již vše OK. Bude to souviset se závadami na diagnostice? …

    • 3 odpovědi
    • 7,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem tnap,

    Dobrý den, dokáže mi někdo prosím poradit. V zimních měsících dochází k tomu, že po nastartování mi jede auto pomalu, cca 10 až 15 km/h a nechce jet více. Když šlápnu na plyn, tak se jen zvýší otáčky a nic. Mám TDI 110kW, DSG, najeto 197 tis. km. Po určitě vzdálenosti, cca 1 km, auto už reaguje na plyn a zrychluje. Sice v pomalych otáčkách lehce cuká, ale už reaguje na plyn.

    • 3 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem haceink,

    Zdravím všechny nenašel jsem tady nikde že by někdo řešil daný problém proto zakládám nové téma Mám Octavii III 2.0 110kw 4x4 ckfc A všiml jsem si že pod.intercoolerem mám na levé straně celé od oleje a vůbec nemám tušení odkud to je je nebo proč oleje mi nějak neubývá kontrolka nesvítí a je to tam mastné jako by to tam někde prosakovalo.nesteali jste se stim někdo už .někdo minulý rok říjen tzn před 10tkm mi měnili ten intercooler ztrácela se voda . Klasika u těch motoru . Budu rád za každou radu

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem lubosjanco,

    Zdravím chcem sa Vás opýtať či niekto podobný problém. Mám Octaviu 2,0tdi 110kW 4x4 a cítim od 1500-2000ot brnenie do volantu od motora. Nad 2000ot to prestane. Vďaka

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem jatypek,

    Dobry vecer Vsem.Dokaze mi neldo rici jestli je spadne cidlo chladici kapaliny podle obrazku?Ukazuje to teplotu V CHLADICIM SYSTEMU -273 ale TEPLOTU CHLADICI KAPALINY 1C coz by tak odpovidalo teplote okolni...

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem martink0,

    Ahojte, mam Scouta 2.0 TDI 110kW, pri cca 45.000 v januari tohto roku bol chipnuty, teraz mam 52.000.. Uz pred chipovanim som obcas registroval take mierne cukanie na 3-4st pri cca 1500 ot/min - robilo mi to pri udrizavani rychlosti alebo pri velmi miernom pridavani plynu. Nedalo sa to reprodukovat (niekedy to spravilo pri studenom, zohriatom motore, niekedy sa to par dni neukazalo, niekedy za den aj viac-krat).. Po chipnuti je tento jav viditelnejsi.. Taktiez sa neda reprodukovat a stava sa to nahodne - jediny spolocny menovatel je udrziavanie rychlosti pri cca 1500-1700ot/min alebo velmi mierne pridavanie plynu.. Je to take cukanie do plynu, take trhanie a neviem t…

    • 11 odpovědí
    • 7,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Pejsi,

    Zdravím, Octavie 3 RS TDI 135 kW CUNA MR2016, najeto 70 tisíc km, manuál, předokolka, aditivuju VIF-em. Mezi 1900-2000 otáčkami je motor hlučný jakoby točil aspoň 3000 ot. Od 2100 ot. a výš to ustane a je zase normálně tichý. Dělá to pouze mezi uvedenými otáčkami a na každém kváltu. Výkon je optimální. Vyměnil jsem olej na 0W30 Shell, žádná změna. Regenerace probíhá tak jednou za cca 500 km, jezdím kombo všeho, spíš ale dálnice. Spotřeba teď na 400 km převážně dálnice 5.5 l (byla zima), trvalo to asi 130 km než jsem se dostal pod 6 litrů. Na dálnici tempomat 130 km/h. Olej nepapá. O žádné opravě na motoru nevím. Do servis…

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Eskeip,

    Zdravim, nedávno som kupil octaviu RS a skoro vždy keď prídem z prace (cca 15km voda je na 90°C, olej cca 80°C) sa mi po vypnutí motora spustia Sahary a hucia asi 5minut. Robí mi to každý deň. Po zastavení otáčky na necelých 1000rpm, vypnem svetla, climatronic aj radio, otáčky ne klesajú ani po pridaní plynu aktuálna spotreba 0.8l/hod. Neviete koli čomu? A ci je to normálne?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.