Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


148 témat v tomto fóru

  1. Vzduchový filtr

    • 4 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  2. Doplneni chladici kapaliny

    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
  3. Podtlakovy ventil 1.6 MPi

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8,4k zobrazení
  4. Podivné zvuky

    • 3 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  5. Kontrolka emise

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  6. Váha vzduchu 1.6 MPI

    • 2 odpovědi
    • 3,4k zobrazení
  7. Výměna Chladiče

    • 2 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
  8. Octavia 2 Skubani motoru

    • 2 odpovědi
    • 2,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Screen_Recording_20240428_083348_Instagram.mp4    
    • Pardon, ono jsem včera vstával ve 2, takže jsem pak večer už byl trošičku unavenější, a ještě jsem to pak 10x updatoval se změnama, takže to je trošku slepenec, pokusím se to přeformulovat.   Kažodpádně, díky za tu druhou část odpovědi, ta docela řeší mou druhou část otázky, takže přepíšu jen tu 1.   Jde o to, že jsem zvažoval si sešmoulit udělátko na automatický otevírání vrat, abych nemusel pokaždý hledat ovladač (ale asi v budoucnosti vymyslím i další využití udělátka). Vrata fungují klasicky po A1D modulaci 900MHz rf páma, takže to vůbec není problém. Problém spíš spočívá v tom, že jsem zjistil, že je poměrně komplikovaný everse engineernout ten can. Chtěl bych se proto optat, jestli tu někdo nemá aspoň část dokomuntace od canu, protože jsem ji nikde nenašel. Zatím mi teda stačí znát packet pro start motoru (u kterýho ale nejsem přesvědčen, že bude na komfortu, ale tak zapnutí zapalování by asi taky stačilo) a zamknutí (a pro úplnost třeba i odemknutí). Plán je totiž takovej, že start motoru v domě mi vrata otevře, zamknutí v domě mi je zavře, a otevírání při příjezdech a odjezdech bych si asi pořešil přes gps.   A ještě teda, když už jsi zmínil kessy, tak jen trochu vybočení z tématu. V jakejch konfiguracích se to prodává? Existuje i kessy jen se start tlačítkem ale s normálníma klikama bez čidel? Mě to právě trošku překvapilo, když jsem zjistil, že to na mým autě tak je, protože to je trošku nezvyklý z toho co jsem googlil. Jinak mělo by to kdyžtak být zapojený jako klasický plnohodnotný kessy jen bez připojení klik do tý řídící jednotky?   (Zbytek (a zároveň nejzmatenější část) toho postu pak už byl jen popis mého progressu, kterej aktuálně je takovej, že jsem si do zásuvky pod volantem píchl na 3. pin zprava nahoře logickej analyzátor proti 3. pinu zprava dole, a nějak decodoval ty packety a dal si to do csv z čehož se teď snažím něco vyčíst, ale je to strašně zaspamovaný packetem s id 0x17F00010, kterej ani pořádně nevím od čeho je (protože tam je prakticky ždy), jen teda, když nad tím tak přemýšlím, není tohle náhodou spíš motor can?)
    • Tak jsem se musel vrhnout do Předního tlumiče, praskla pružina a týden ježdění , jak v tanku. No 356 tis na Octuli, dobrý. Měl jsem strach, že budu muset řezat matici tyčky  stabíku, ale po onom zahřátí pistolí šla  úplně nádherně dolů. Zato jsem musel řezat jeden šroub u horního uložení. U všech rodinných aut dávám Bilsteiny B4 , dal jsem pružinu Sachs a uložení SKF. U mně B4 jsou dobrá kvalita za rozumnou cenu. 
    • Taky díky, i za tu chvíli, co jsme s vámi pobyli 😊
    • Pls mam prosbu. Schanim zimni R19 pneu do mesta... Chinu nechci. Nejake rady. Diky za odpoved  Napadli mne Barum Polaris 5235/40 R19 ale ted jsou neskutecne drahe... 
×
×
  • Vytvořit nový...