Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Shaarky,

    Ahojte, hledal jsem tu neco ohledne cukani motoru,ale presnou odpoved jsem nenasel. Co se mi deje - kdyz auto delsi dobu stoji (asi tak 8hod ;-) ) a je venku napr. poprseno popr. pod nulou, auto do doby, nez se plne zahreje motor na provozni teplotu obcas (1x, 2x do zahrati) zacne cukat pri pridavani plynu. Staci vzdy plyn ubrat a pridat a je to OK. Pri zahratem motoru je to OK a zadne cukani nepocituju. Zda se mi, ze to ma navaznost na tu vlhkost a taky na teplotu, muze to byt lambda ? Samozrejme VAG OK, zadna chyba, v motorovem prostoru nic podezrele nesyci, svicky maji jeste 20.000 rezervu do vymeny. Nejaky napad ? Nechci zbytecne vyhodit penize za lambdu....

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Kony,

    Mám problém, natočím a chytí a otáčky padají na 800 a tam se samozřejmě studený neudrží. Prostě to do zahřátí nechce držet víc. Vyměněna lambda sonda.

    • 31 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem blades,

    Caute Mam Octavku 1,6 55kW. Vcera som bol na STK a jednoducho som nepresiel. Problem bol v tom, ze som mal velmi vysoke emisie vo vyfukovych plynoch. Tak mi muz s STK povedal, ze mam vymenit LAMBDA SONDU. Tak som nevahal a hned som siel ku kamosovi do servisu. Tam to vsetko ponapajal kablikami - ako pri operacii - a stroj mu vyhodil, ze mam velmi bohatu zmes, dalej povedal, ze LAMBDA sonda je v poriadku, katalyzator je v poriadku. Tak zacal hladat pricinu: - vymenil sviecky, precistil rozdelovac, vymenil nejaku cievku Trapil sa s tym 4 hodiny a nic nepokonal. Povedal mi, ze zozenie este riadiacu jednotku a ak to nie tak, ze da vycistit vstrekovace. Ked pridal tak z vyf…

    • 2 odpovědi
    • 7,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem paja k,

    Prosím o radu mám 1.6 55kw mel jsem prasklé sběrné potrubí vyfuku a vadné čidlo teploty kolísaly otáčky vše jsem vyměnil otáčky jsou v porřádku, ale strašně mně začaly klepat ventily prosím o radu co s tím.

    • 31 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem kops,

    Zdravím, objevil se mi problém. Delší dobu pozoruji zvýšenou spotřebu, kterou jsem přisuzoval zimnímu období. Ale dnes se mi objevilo, že na display okamžité spotřebě jsou vysoké hodnoty okamžité spotřeby. Při stání auta na semaforu tam je 3,8 lt. A když jedu a vyřadím, vůbec to nespadne, naopak se tam drží stále stejná spotřeba - např 14,5 potom to spadne na 6,3 a pomalu to klesá po 0,1 až na 3,5 lt. Problikává tam ještě 0,00 a hned opět ta vysoká hodnota. Jezdím stejné cesty, a kde jsem jezdil za průměrných 6,7 tak mi to dnes ukázalo 10,2. Jedná se o motor 1,6 55 kW ta prý nemá váhu vzduchu, napadlo mne zda nezlobí nějaké čidlo, ale kde ho najdu - tedy pokud to je o…

    • 9 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Neorise,

    Mam Octavii 1,6 55kw , a posledni dobou mam moc male otacky na volnobeh a obcas to i chcipa pri zastaveni ,pjel sem to vag com a hazi mi to: 00519 –Snimac tlaku v sacim potrubí (G71) 31-10- přerušeni n.zkrat na kostru -sporadicky tak co stim je ??kde se presne ten snimac nachazi?

    • 6 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem paja k,

    Potřebuji vyměnit lambdu da se použit na 1.6 lambda z 1.8 mam ji za dobrou cenu orig. bosh.

    • 8 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem bangladezo,

    zdar borci.mam octu 1,6tku 55kw.Vsude se pise o tom jaka je 55 tka lemra lina a 74 raketa.se 74kou sem jeljen jednou a to trasu zlin-viden a spet ale zas tak velky rozdil sem nepozoroval.dokonce se my zda ze55 tka jede asy do 2500ot.líp.ten motor jede proste us od 900ot.74ka se chyta oneco pozdeji zato ale umi zatahnout i za hranici 4000 a tam us 55tka pomalu konci.dostane se sice i 6000 ale us to trva hodne dlouho .proto je lepsi řadit podstatne driv.kdo ma taky nejakou skusenost s temito dvema motory at napise

    • 26 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem zdeny,

    nevíte prosím někdo, v kolika km by se měly dělat rozvody u motorizace 1,6 75kW, r.v.2002 ? díky za info a zkušenosti

    • 12 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem špája,

    Chtěl bych zjistit zda měl někdo podobný problém; příp. jaká závada to byla a kolik stála oprava. Auto mi vždy chytalo na otočení klíčku, včera ráno taky vše OK, ale když jsem chtěl odpoledne odjet motor mi točí naprázdno a ani neškytne. Auto je totálně nepojízdné. Má někdo zkušenost prosím ?

    • 12 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem hugito,

    Zdravím rafani, Potřeboval bych poradit, Mám 1,6 74kw, A motor nedrží otáčky a pořát chcípe a když dám nohu z plynu tak to furt ukazuje spotřebu tak kolem 2 až 2,5 litru, bráchovi to ukazuje nulu. Vyčistil sem klapku, udělal sem základní nastavení, to pomohlo, už sem myslel že je to o.k, ale asi tak po dvěsta kilomertech to začalo dělat zase takže nevím co s tím, asi budu muset koupit novou, v servisu mi řekli že stojí 12 000, tak prosím o radu

    • 7 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem m.s.k,

    Zdravím , VAG mi píše chybu 16514, řada válců 1, sonda 1 : Elektrická závada v proudovém okruhu. Lambda je tam nová ( original), dávaná před dvěma měsíci, právě kvuli této závadě. Když se chyba vymaže, objeví se znova. Auto za jízdy občas škube a volnoběch taky lítá. Vypadá to jakoby do ní nešlo napětí. Neporadil by někdo kde je problém. Oct. 1,6 75kw 2001.

    • 2 odpovědi
    • 8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem sitic,

    Setkali jste se někdo s tím? Stalo se mi, že můj Valeo startér má osm zubů na pastorku a když jsem si chtěl pořídit záložní (made in china), abych vyměnil ložisko a mohl jezdit, měl onen zubů devět. Prý to mají všechny, řekli v nejmenované mototechně. Auto je 1.6 55 kW, r.v.2000. Kolik má mít tedy zubů? Díky

    • 7 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Krtek,

    Ahoj všem, prosim o radu. Mám koktu 1,6 74kW rok 1999 a občas se mi stane že nastartuju třeba na potřetí a baterka by měla být nová . Taky slyším občas i špatné odskočení startéru, myslíte že by to mohlo být startérem nebo byste hledaly ještě někde jinde (svíčky, čerpadlo .....)?

    • 6 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem m.s.k,

    Mám dotaz, dneska jsem zjistil že mi zmizelo asi půl litru chladící kapaliny a přibyl mi olej. Takže ho mám asi 0,5 cm nad horní mírou. Je to špatný těsnění pod hlavou? Auto se nepřehřívá. Co se může stát když je olej nad ryskou? Díky 1,6 75kw.

    • 14 odpovědí
    • 6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem michal77,

    Zdravím na foru, chtěl bych se zeptat jestli z Vás nemá někdo zkušenosti s touto závadou. I při pozvolném ubrání plynu dojde skoro vždy k cuknutí motoru (zakopnutí), je to pocitově to samé jako kdybych podřadil a rychle pustil spojku. Bylo to v různých autorizovaných ervisech a na závadu nikde nepřišli. Diagnostika je v pořádku, byla měněná škrtící klapka, váha vzduchu, kostka pod motorem. Diky Michal

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem prtko5,

    Zdar všichni prosím o radu mám OC 1,6 74kw 2000 a po zhruba 4000Km jsem dolíval litr motorového oleje nikde to ale neteče Je to normální? Asi ne co ? Nevíte někdo čím by to mohlo být?

    • 28 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem prtko5,

    Může mít děravá hadice sání vliv na spotřebu??Díky za názory. Mám OCI 1,6 74KW

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem slavo,

    Nazdar.Nema niekto skusenosti co by to mohlo byt ked mi niekedy oktavka 1.6/55 nejde nastartovat a asi tak po 20 sek tocenia starterom chyti akoby na 3 valce, dymy z vyfuky jak hovado, otacky stupnu tak na 3000 podrzia sa tam zhruba minutu a potom normalne klesnu na volnobeh a uz ide v pohode.Ked som skusal hned po takomto starte ist, tak auto islo strasne trhano. Niekedy chyti normalne a ide v pohode. Mam najazdenych 80 tis km.Vie niekto poradit co by to mohlo byt?

    • 5 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Laci,

    Čau chlapi, tak jsem koupil manželce Golfa IV 1.6 16V a už to začíná. Včera jsem s tím jezdil a když jsem přijel domu a vyřadil jsem,tak začly kolísat otáčky až to chcíplo. Když jsem to chtěl znovu nastartovat, tak bez přidání plynu to nechytne ani náhodou. Za jízdy se to chová v pohodě. Někdy se povede, že to běží pěkně, ale jakmile zase přidám plyn, tak to začne nanovo. Diagnostika opět mlčí, vlastně jako obvykle, takže jsem zase odkázanej na pokusy a na vaše zkušenosti s tímto motorem. Tak chlapi poraďte.

    • 27 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Joseamigo,

    čaute, mám OI 1.6.75kW vyrobenou v 05/2006 a když jsem jí na dnes po cca 2 měsících chtěl natočit, co se nestalo. Sednu dovnitř, pootočím klíčkem a na palubce se rozsvítily jen asi 3 kontrolky, LCD displej s počitadlem km i ten vedle s hodinama ukazovaly jen vrchní segment ze všech údajů a vlevo od budíků se zpod palubky ozývaly podivné zvuky. Zkusil jsem teda nastartovat a ok, jenže asi po dvou třech vteřinách motor zhasl (i když jsem mu předtím dopřál čas nasát benzín čerpadlem). Na další pokus naskočil už motor v pohodě, jen v motorovém prostoru vedle nádobky s kapalinou pro posilovač (kousek od řemenu) něco cvaká a cvaká což dřív nebylo. S autem jsem nakonec přejel as…

    • 12 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem matty,

    Mám problém s otáčkami motoru u octavie 1.6 ,55 kw,při chladnějším počasí kolísají na volnoběh až na 3500 za minutu,po nějaké době se to uklidní,vyměnil jsem škrticí klapku,ale problém přetrvává.Poradí mi někdo,co s tím???

    • 9 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Sklenar,

    Nevíte někdo náhodou, zda-li se dá opravit volnoběžný spínač, když VAG hlásí zkrat na kostru? Nebo se musí vyměnit, jak tvrdí ve Škodovce??? Děkuji.

    • 21 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem vašek,

    Když přidám, tak nejde za plynem, chvilku nic a pak až to jede. Dělá to pořád, teplý i studený motor. Klapka je čistá, nové rozvody a spojka.

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Bery,

    Zdravím všechny. Už delší dobu pozoruji když teplota klesne kolem2 stupňů a níže, že se z motoru po dobu asi minuty ozývá cvrlikavý kovový zvuk. Nevím jak ho popsat a všude se píše o různých startech po ránu tak jsem se ten zvuk rozhodl nahrát a tak nějak se o něj podělit. Když do prohlížeče zadáte tuhle adresu: http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/34908/Zvuk_studeneho_motoru_1-6_55KW_r.v_98.mp3_781.63kB.html měla by vám najet stránka kde po cca. 24 vteřinách máte možnost si ten zvuk stáhnout a možná tak někdo z vás pozná o jaký zvuk jde.Nejvice je to slyšet ke konci ukázky tam jsem to i zesílil v programu aby byl dobře slyšet. A druhý dotaz: hned po startu je slyšet takové …

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.