Na benzín jsme myslel, beru různě, sem tam lepší sem tam normální kvalitu. Teď tam mám už druhou nádrž s Vervou 100 a VIF aditivem a zlepšení nepozoruju 😞
Stav vstřikovačů zjistím jak? Má smysl použít například: https://www.autokelly.cz/Product/LQ-5110/11962499
Ahoj,
chtěl bych se poradit, zda tu někdo nedodělával nové reálné koncovky na SIII, Sportline (liftback) - ideálně dvojité + sportovní spoiler, když má auto výklopné tažné? Našel jsem difuzor pro výklopné tažné, ale bez výřezu na koncovky + sportovní podspoiler, ale nevím, zda to jde dohromady s výklopným tažným...i kdybych ve podspoileru vyřízl díru na tažné a v difuzoru vyřízl díru na koncovky.
Stejně tak nemůžu najít kvalitní laděné dvojité černé koncovky.
Tak pokud má někdo své zkušenosti nebo máte tip, budu rád 🙂
- tady difuzor: Škoda Superb III - zadní difuzor SPORT LINE pro tažné zařízení | Tuning-in.cz
- tady podspoiler: Škoda Superb III SportLine - zadní podspoiler GLOSSY BLACK | Tuning-in.cz
Představoval bych si to asi jako na té fotce v příloze - koncovky ale černé, jestli kulaté nebo hranaté ještě nevím 🙂
Díky za tipy a názory.
Ještě jsme v procesu sledování přirozené regenerace během jízdy. Máme DPF monitor v mobilu a sleduje se stav. Z obrázků vyplývá, že jsem se v úvodním příspěvku spletl. Evidentně nedochází k regeneraci každých 50 km jak jsem uváděl, protože pokud je ta horní linka s procenty ukazatelem, kdy se bude regenerovat, tak při 68 % k regeneraci je najeto 203 km a to při relativně krátkých trasách. Dám sem info, jaké budou hodnoty, až se ta regenerace přirozeně spustí. Každopádně díky všem za příspěvky!