Přejít na obsah

vysoká spotřeba - i dle počítače


kops

Doporučené příspěvky

Zdravím, objevil se mi problém.

Delší dobu pozoruji zvýšenou spotřebu, kterou jsem přisuzoval zimnímu období. Ale dnes se mi objevilo, že na display okamžité spotřebě jsou vysoké hodnoty okamžité spotřeby. Při stání auta na semaforu tam je 3,8 lt. A když jedu a vyřadím, vůbec to nespadne, naopak se tam drží stále stejná spotřeba - např 14,5 potom to spadne na 6,3 a pomalu to klesá po 0,1 až na 3,5 lt. Problikává tam ještě 0,00 a hned opět ta vysoká hodnota. Jezdím stejné cesty, a kde jsem jezdil za průměrných 6,7 tak mi to dnes ukázalo 10,2.

Jedná se o motor 1,6 55 kW ta prý nemá váhu vzduchu, napadlo mne zda nezlobí nějaké čidlo, ale kde ho najdu - tedy pokud to je ono ?

Nevíte náhodou někdo co to je ? děkuji všem za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, objevil se mi problém.

Delší dobu pozoruji zvýšenou spotřebu, kterou jsem přisuzoval zimnímu období. Ale dnes se mi objevilo, že na display okamžité spotřebě jsou vysoké hodnoty okamžité spotřeby. Při stání auta na semaforu tam je 3,8 lt. A když jedu a vyřadím, vůbec to nespadne, naopak se tam drží stále stejná spotřeba - např 14,5 potom to spadne na 6,3 a pomalu to klesá po 0,1 až na 3,5 lt. Problikává tam ještě 0,00 a hned opět ta vysoká hodnota. Jezdím stejné cesty, a kde jsem jezdil za průměrných 6,7 tak mi to dnes ukázalo 10,2.

Jedná se o motor 1,6 55 kW ta prý nemá váhu vzduchu, napadlo mne zda nezlobí nějaké čidlo, ale kde ho najdu - tedy pokud to je ono ?

Nevíte náhodou někdo co to je ? děkuji všem za radu.

nejlepší nápověda bude to hodit na VAG, co vyběhne za závady. Skutečně 55 AEE váhu vzduchu nemá, je tam jen kombinovaný snímač tlaku vzduchu a jeho teploty.

Moc jsem ti asi neporadil, ale VAG bude v této situaci asi dobrá nápověda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, objevil se mi problém.

Delší dobu pozoruji zvýšenou spotřebu, kterou jsem přisuzoval zimnímu období. Ale dnes se mi objevilo, že na display okamžité spotřebě jsou vysoké hodnoty okamžité spotřeby. Při stání auta na semaforu tam je 3,8 lt. A když jedu a vyřadím, vůbec to nespadne, naopak se tam drží stále stejná spotřeba - např 14,5 potom to spadne na 6,3 a pomalu to klesá po 0,1 až na 3,5 lt. Problikává tam ještě 0,00 a hned opět ta vysoká hodnota. Jezdím stejné cesty, a kde jsem jezdil za průměrných 6,7 tak mi to dnes ukázalo 10,2.

Jedná se o motor 1,6 55 kW ta prý nemá váhu vzduchu, napadlo mne zda nezlobí nějaké čidlo, ale kde ho najdu - tedy pokud to je ono ?

Nevíte náhodou někdo co to je ? děkuji všem za radu.

nejlepší nápověda bude to hodit na VAG, co vyběhne za závady. Skutečně 55 AEE váhu vzduchu nemá, je tam jen kombinovaný snímač tlaku vzduchu a jeho teploty.

Moc jsem ti asi neporadil, ale VAG bude v této situaci asi dobrá nápověda

VAG proběhl teď o víkendu a jediné co tam bylo, tak sporadický signál lambda sondy. Ale že by toto mělo souvislost, to se mi nezdá. Závadu jsme vyrušili, protože sonda fungovala a na VAG budu opět koncem týdne. Pokud tam bude problém se sondou opět, urěitě ji vyměním. Spíše mne zajímá ten snímač tlaku vzduchu, myslel jsem zda ten se nemůže zanést.....ale kde ho hledat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, objevil se mi problém.

Delší dobu pozoruji zvýšenou spotřebu, kterou jsem přisuzoval zimnímu období. Ale dnes se mi objevilo, že na display okamžité spotřebě jsou vysoké hodnoty okamžité spotřeby. Při stání auta na semaforu tam je 3,8 lt. A když jedu a vyřadím, vůbec to nespadne, naopak se tam drží stále stejná spotřeba - např 14,5 potom to spadne na 6,3 a pomalu to klesá po 0,1 až na 3,5 lt. Problikává tam ještě 0,00 a hned opět ta vysoká hodnota. Jezdím stejné cesty, a kde jsem jezdil za průměrných 6,7 tak mi to dnes ukázalo 10,2.

Jedná se o motor 1,6 55 kW ta prý nemá váhu vzduchu, napadlo mne zda nezlobí nějaké čidlo, ale kde ho najdu - tedy pokud to je ono ?

Nevíte náhodou někdo co to je ? děkuji všem za radu.

nejlepší nápověda bude to hodit na VAG, co vyběhne za závady. Skutečně 55 AEE váhu vzduchu nemá, je tam jen kombinovaný snímač tlaku vzduchu a jeho teploty.

Moc jsem ti asi neporadil, ale VAG bude v této situaci asi dobrá nápověda

VAG proběhl teď o víkendu a jediné co tam bylo, tak sporadický signál lambda sondy. Ale že by toto mělo souvislost, to se mi nezdá. Závadu jsme vyrušili, protože sonda fungovala a na VAG budu opět koncem týdne. Pokud tam bude problém se sondou opět, urěitě ji vyměním. Spíše mne zajímá ten snímač tlaku vzduchu, myslel jsem zda ten se nemůže zanést.....ale kde ho hledat ?

Pozor (!) tu LAMBDU bych být tebou ještě chvilku sledoval, měl jsem podobné problémy, Lambda na VAGu hlásila "příliš slabý signál".

Tak jsem dal novou (bohužel na můj typ vozu stojí 3.500 Kč :worthy

a pak se vše výrazně zlepšilo :palec2:

Lambda dělá skutečně hodně (nefunguje-li, směs je říliš bohatá - zbytečně).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, objevil se mi problém.

Delší dobu pozoruji zvýšenou spotřebu, kterou jsem přisuzoval zimnímu období. Ale dnes se mi objevilo, že na display okamžité spotřebě jsou vysoké hodnoty okamžité spotřeby. Při stání auta na semaforu tam je 3,8 lt. A když jedu a vyřadím, vůbec to nespadne, naopak se tam drží stále stejná spotřeba - např 14,5 potom to spadne na 6,3 a pomalu to klesá po 0,1 až na 3,5 lt. Problikává tam ještě 0,00 a hned opět ta vysoká hodnota. Jezdím stejné cesty, a kde jsem jezdil za průměrných 6,7 tak mi to dnes ukázalo 10,2.

Jedná se o motor 1,6 55 kW ta prý nemá váhu vzduchu, napadlo mne zda nezlobí nějaké čidlo, ale kde ho najdu - tedy pokud to je ono ?

Nevíte náhodou někdo co to je ? děkuji všem za radu.

nejlepší nápověda bude to hodit na VAG, co vyběhne za závady. Skutečně 55 AEE váhu vzduchu nemá, je tam jen kombinovaný snímač tlaku vzduchu a jeho teploty.

Moc jsem ti asi neporadil, ale VAG bude v této situaci asi dobrá nápověda

VAG proběhl teď o víkendu a jediné co tam bylo, tak sporadický signál lambda sondy. Ale že by toto mělo souvislost, to se mi nezdá. Závadu jsme vyrušili, protože sonda fungovala a na VAG budu opět koncem týdne. Pokud tam bude problém se sondou opět, urěitě ji vyměním. Spíše mne zajímá ten snímač tlaku vzduchu, myslel jsem zda ten se nemůže zanést.....ale kde ho hledat ?

Ano lambda může spotřebu výrazně ovlivnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, objevil se mi problém.

Delší dobu pozoruji zvýšenou spotřebu, kterou jsem přisuzoval zimnímu období. Ale dnes se mi objevilo, že na display okamžité spotřebě jsou vysoké hodnoty okamžité spotřeby. Při stání auta na semaforu tam je 3,8 lt. A když jedu a vyřadím, vůbec to nespadne, naopak se tam drží stále stejná spotřeba - např 14,5 potom to spadne na 6,3 a pomalu to klesá po 0,1 až na 3,5 lt. Problikává tam ještě 0,00 a hned opět ta vysoká hodnota. Jezdím stejné cesty, a kde jsem jezdil za průměrných 6,7 tak mi to dnes ukázalo 10,2.

Jedná se o motor 1,6 55 kW ta prý nemá váhu vzduchu, napadlo mne zda nezlobí nějaké čidlo, ale kde ho najdu - tedy pokud to je ono ?

Nevíte náhodou někdo co to je ? děkuji všem za radu.

nejlepší nápověda bude to hodit na VAG, co vyběhne za závady. Skutečně 55 AEE váhu vzduchu nemá, je tam jen kombinovaný snímač tlaku vzduchu a jeho teploty.

Moc jsem ti asi neporadil, ale VAG bude v této situaci asi dobrá nápověda

VAG proběhl teď o víkendu a jediné co tam bylo, tak sporadický signál lambda sondy. Ale že by toto mělo souvislost, to se mi nezdá. Závadu jsme vyrušili, protože sonda fungovala a na VAG budu opět koncem týdne. Pokud tam bude problém se sondou opět, urěitě ji vyměním. Spíše mne zajímá ten snímač tlaku vzduchu, myslel jsem zda ten se nemůže zanést.....ale kde ho hledat ?

Ano lambda může spotřebu výrazně ovlivnit.

Díky, zaměřím se na ni...

A jen ještě otázka, co ten snímač tlaku vzduchu, kde ho najdu a jsem vůbec schopen nějak zjistit zda funguje - třeba zda není zanešen a tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, objevil se mi problém.

Delší dobu pozoruji zvýšenou spotřebu, kterou jsem přisuzoval zimnímu období. Ale dnes se mi objevilo, že na display okamžité spotřebě jsou vysoké hodnoty okamžité spotřeby. Při stání auta na semaforu tam je 3,8 lt. A když jedu a vyřadím, vůbec to nespadne, naopak se tam drží stále stejná spotřeba - např 14,5 potom to spadne na 6,3 a pomalu to klesá po 0,1 až na 3,5 lt. Problikává tam ještě 0,00 a hned opět ta vysoká hodnota. Jezdím stejné cesty, a kde jsem jezdil za průměrných 6,7 tak mi to dnes ukázalo 10,2.

Jedná se o motor 1,6 55 kW ta prý nemá váhu vzduchu, napadlo mne zda nezlobí nějaké čidlo, ale kde ho najdu - tedy pokud to je ono ?

Nevíte náhodou někdo co to je ? děkuji všem za radu.

nejlepší nápověda bude to hodit na VAG, co vyběhne za závady. Skutečně 55 AEE váhu vzduchu nemá, je tam jen kombinovaný snímač tlaku vzduchu a jeho teploty.

Moc jsem ti asi neporadil, ale VAG bude v této situaci asi dobrá nápověda

VAG proběhl teď o víkendu a jediné co tam bylo, tak sporadický signál lambda sondy. Ale že by toto mělo souvislost, to se mi nezdá. Závadu jsme vyrušili, protože sonda fungovala a na VAG budu opět koncem týdne. Pokud tam bude problém se sondou opět, urěitě ji vyměním. Spíše mne zajímá ten snímač tlaku vzduchu, myslel jsem zda ten se nemůže zanést.....ale kde ho hledat ?

Ano lambda může spotřebu výrazně ovlivnit.

Díky, zaměřím se na ni...

A jen ještě otázka, co ten snímač tlaku vzduchu, kde ho najdu a jsem vůbec schopen nějak zjistit zda funguje - třeba zda není zanešen a tak...

Defakto jen přes VAG a musíš znát výchozí hodnoty z DP. Jinak ta lambda má tři úrovně

1) jde a vše je OK

2) začíná odcházet - signal low auto kucká a chová se divně RJ motoru se řídí stále podle lambdy

3) lambda KO ohne signal auto rapidně ožije, jelikož dává plnou směs jako karburátor RJ motoru je v režimu bez lambdy

Ten snímač je na sání u klapky, lepší se k němu leze, když dáš dolů ten horní kryt motoru.

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, objevil se mi problém.

Delší dobu pozoruji zvýšenou spotřebu, kterou jsem přisuzoval zimnímu období. Ale dnes se mi objevilo, že na display okamžité spotřebě jsou vysoké hodnoty okamžité spotřeby. Při stání auta na semaforu tam je 3,8 lt. A když jedu a vyřadím, vůbec to nespadne, naopak se tam drží stále stejná spotřeba - např 14,5 potom to spadne na 6,3 a pomalu to klesá po 0,1 až na 3,5 lt. Problikává tam ještě 0,00 a hned opět ta vysoká hodnota. Jezdím stejné cesty, a kde jsem jezdil za průměrných 6,7 tak mi to dnes ukázalo 10,2.

Jedná se o motor 1,6 55 kW ta prý nemá váhu vzduchu, napadlo mne zda nezlobí nějaké čidlo, ale kde ho najdu - tedy pokud to je ono ?

Nevíte náhodou někdo co to je ? děkuji všem za radu.

nejjednodušší a nejspolehlivější metoda je ta nejstarší...podle toho, kolik jsi projel benzínu a a najel kilometrů...si spočítej spotřebu a uvidíš, jestli to žere, a nebo jen kecá ;)

Editováno: , autor: bohuš75
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...