Motor 1.8 T - Stránka 10 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

  1. 1.8t zvysena spotreba...

    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  2. Sekvenčný BOV pre 1.8 T

    • 15 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  3. kat 1.8t rs

    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  4. 1.8T - problém s turbem

    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení
  5. 1.8 turbo 110kW

    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  6. 1.8 Turbo

    • 10 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  7. 1,8T - nové rozvody vers. spotřeba

    • 9 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  8. motor sklbe,netaha

    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  9. 1,8T AGU vs zbytek

    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  10. Škoda Octavia 1.8i 20V

    • 6 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  11. Olej 1.8t?

    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  12. O1RS kopa chyb..

    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Z čoho sú tie ramena?  RS3?  Chcem ich na Passat. 
    • Sice se všude říká jen km, ale záleží na provozu. V podstatě záleží na hodinách běžení motoru, semafory škodí dost. Já s dieselem jezdím napůl město a napůl dálky, tak to zkrátím na 30 tisíc. "Standardní délku intervalu výměny oleje v DSG převodovce (DQ381) udává VW bohužel až každých 120.000 km, navíc bez filtru! Důrazně doporučujeme výměnou oleje a filtru po 60.000 km. U aut, která jsou zatěžována častou sportovní, terénní, nebo městskou jízdou se doporučuje zkrátit interval na polovinu, tedy 30 000 km nebo 2 roky." https://shop.dieselpower.cz/pravidelny-servis-60000-km-3-roky/dsg-prevodovka-vymena-oleje--dq381-/
    • Klepani zadniho operadla vyreseno. Na prostrednim cepu chybi asi nejaky plastovy navlek, takze to klepalo kov cepu na kov ukotveni. Viz obrazek (foceno z kufru). Staci necim podlozit.
    • Také to teď řeším: Akustická výplň podběhu předních kol a) ta velká ke dveřím za kolem Koncový díl blatníku pravý Škoda 5JA864236A - Škoda Auto opět předvedla to, že kvůli ceně je ochotna udělat cokoliv (z minulosti na pravé straně malá zpětná zrcátka, např.: Fabia 1 a Octavia 1) a ještě v té době měli tu drzost používat slogan "Simply clever...) Zpět k tématu...Fabia 2 má plastovou výplň podobně jako Škoda Scala Levý zákryt blatníku Škoda 5J0821111 Jak bylo psáno, u Rapidu ve spodní části je to v těsném kontaktu s karosérii a silně to nasává vodu, ta výplň je jak molitanová houba! Vyložené z toho jde zmáčknutím ždímat vodu Bastl řešení: uvažuji kus spodní části vyříznout, tak aby tam proudil zespodu vzduch a mohlo to vyschnout. Za jízdy by to mohlo dobře profukovat a vysychat. Sice se tam bude více asi dostávat písek a bahno, ale půjde to dobře hadicí vyplachovat. Dále to asi bude foukat nějaké množství špíny na práh a dveře. Lepší nápad na řešení - napasovat plastovou výplň z Fabia 2 nebo Scala - zkoušel jsem přiložit plastovou výplň z Fabia 2, moc to nepasuje, teoreticky by to tam šlo nějak dopasovat, ale na Rapidu nejsou žádné úchyty na které to přidělat. Jen v blatníku jsou dvě čtvercové díry (pro vložení nějakých plastových matic). Za ty by to teoreticky šlo přidělat. - Škoda Scala - má tam také plastovou výplň, vypadá že rozměrově by to možná pasovalo (posuzuji jen podle fotek, fyzicky jsem neměl možnost ten díl vyzkoušet). Problém je opět jak ho přidělat, na Rapidu chybí úchyty. Zákryt pravého blatníku Škoda 654821112A b) ta nad kolem u podélného sloupku - díky za typ, ta servisní instrukce TPI 2053393/3, máte k tomu někdo detaily? - jdu to právě seříznout, odstraním tu část co zalézá až do lemu blatníků
    • Já se rád "vozím". Pohodlně usazený, ruka v klíně a držení volantu jednou rukou uprostřed (samozřejmě jen na dálnici). A to auto pořád hlásilo ať převezmu řízení. Dvě ruce v pozici za deset minut dvě a vše bylo v pohodě.   
×
×
  • Vytvořit nový...