Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Lukáš605,

    Zdravím všechny. Mám možnost koupit Octavii 1.9TDI s nájezdem 297.000km. Km jsou pravé, nestočené - od známého. Vím, že tyto motory vydrží raketu, ale přeci jenom 300tis. už je poměrně hodně.. I když, je lepší mít ve skutečnosti najeto 300tis. jak na tacháči stočených 150tis. Moje otázka zní : mám Octavku koupit? Jaké budou následné opravy? Jinak, za ten rok nenajezdím nějakou raketu, hlavně mě nenuttě do benzína Všem díky za rady'

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem nothing,

    Zdravím, mám jeden docela velký problém. V loni, v létě mi začala mizet voda z chladiče, myslel jsem, že to bude v topení, ale jak ustaly tepla a začala zima, voda přestala mizet. Teď v těch dvacítkách na slunci mizí zase a docela dost, všiml jsem si mokra v motor. prostoru, myslem jsem že to teče ze spoda nádržky na vodu,ale když jsem ji vyndal, bude to pravděpodobně z té přepusti na boku nádržky. Nevím proč tamtudy vytéká, ale dělá to jen v těhle teplech a mizí víc, čím víc auto honim. Při 160 ti na dálnici mi po 100km zmizí skoro litr. Netuší někdo, kde by mohla být chyba??? Ten přepad asi zatěsnit nemůžu, že?? Moc prosim, každá rada drahá, zatím tam dolévám jen desti…

    • 116 odpovědí
    • 104,9tis zobrazení
  3. Zdravím,tak už si nevím rady,udělali jsme repas turba,rozvody,všechny filtry vyměnili,hadičky vyměnily - ok,zkrátka pokud se chce auto rozjet,,dám 1 - dusí se mi,jako kdyby tam nešla nafta,,filtr v palivové nádrži a ventilky vyčištěny a profoukány - ok.Závada přetrvává,,vag nic neukazuje. Závada se projevuje na 1 stupen,, asi do cca 3000 otáček,,pak se auto rozjede a zabere turbo...na jiné stupně to zatím nedělá,,,z toho to jde úplně normálně,,a pak zase,,,se objeví tato chyba,ted už mám pocit že to dělá stále.Nemáte nějakou radu? Hadičky - ok.... Poradí mi někdo,,,,Startování -ok,,,, Na jiné stupně je to dobré - motor do nouzáku nepadá.. Děkuji-

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Pepsi Octavia,

    Ahojte, určitě jste to tu už probírali, ale nejsem moc technický typ, tak bych prosil někoho, kdo by mě poradil. Mám Octavii 1.9 TDI 66 kW, r.v. 2000/10. Má najeto 202 000 km. Mám tam chip a výkon se zvýšil na 85 kW. Je to chip ze softweru Volswagen. Chtěl bych provést ještě nějakou úpravu, abych měl výkon kolem 100 kW. Poradťe mi prosím, co s tím můžu dělat. Ani nevím, co tam mám za turbo. Nevím zda bude stačit filtr, intercooler, silnější trysky (z jaké verze) nebo co já vím co ještě existuje. Ale něco, aby mě to moc hodně nenamáhalo motor a hlavně razantně nesnížilo životnost motoru. Mockrát děkuji za vaše odpovědi

    • 234 odpovědí
    • 83,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem sabris,

    Ahoj lidi potřebuji radu,před dvěma roky jsem né zrovna štastně koupil octavku,byla o dvě kila stočená.Hned od začátku se projevila vada turba,zadřené naklápění lopatek,kámoš to v práci vyčistil ultrazvukem a chvilku klid cca 5tis km.Nyní mám objednané nové auto a nevím co dělat s octavkou,turbo je opět v háji a motor už není také v dobré kondici.Otázka zní opravovat před prodejem či se pokusit to střelit tak jak to stojí a běží,samozřejmě přiznat závady,nejsem takový bezpáteřák jako ti co jsem ji od nich koupil,prosím vaše názory díky....

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Josef Tvrdý,

    Zdravím, včera se mi doneslo, že na octu TDI 66KW AGR jde dát turbo ze starý audi 2.5 TDI nebo z ze starý caravely a transporéra, že prej je to na chlup stejný ale musí to být 5ti válec. Má s tím někdo zkušenosti z jakého typu motoru by to tam mohlo jít ?

    • 0 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem krylec,

    Zdravím mám takovej dotaz pocituju po umyti motoru a prevodovky vabkou ze mi jde spatne radit 1,3,5 chci se zeptat jestli s tim ma nekdo zkusenost co je potreba jestli dat nove tahla nebo postaci jen olej nebo pouze seridit budu to davat do servisu tak by me zajimalo co byva nejcastejsi pricina diky

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem rusta,

    Cau, chci se zeptat u odborniku, k cemu vubec slouzi tento ventil regulatoru tlaku? Nachazi se na viku ventulu, diky :-) http://www.cc-autodily.cz/ventil-regulat-tlaku

    • 7 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem rusta,

    Dneska jsem si vsim, ze jeden vstrik netesni a syci z nej vzduch a delaji se trosecku bubliny. Co s tim? Na peugeotu jsem mnel podobny problem, ale tam to nesycelo, pouze se delali bublinky trochu, tak jsem jezdil normalne dal. Ale tady to je vylozene slyset... Chce to pouze pretesnit nebo je treba uplne vymenit vstrik? A kolik to muze cca stat? A jestli s tim muzu normalne jezdit dal nebo radsi ne? Diky :-)

    • 9 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem bestdrak,

    Mám oktávii 1.9tdi 66kW, kód motoru ALH. Motor nasál přes trbo olej. Zastavil jsem ho přes kvalt při cca 4000 otáčkách. Turbo jsem vyměnil, celé sání včetně IC vyčistil. Vstřikovače nechal pro jistotu udělány. Motor při ranním - studeném startu chytne jakoby na 3 válce, z výfuku jde bílej kouř - nespálená nafta. Ovšem po zvednutí otáček se vše urovná, jede v pohodě, nežere naftu, ani olej, ani vodu. Stačí ho na 3 hoďky vypnout a vše se opakuje. Nevím co a kde hledat. PROSÍM PORAĎTE MI!!!!! Děkuji uctivě. Bestdrak

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Bargoner,

    Zdravím, zpozoroval jsem, že pokud zastavím a nechám auto jen na volnoběh tak se zapnutýma světlama je to v pořádku, ale pokud světla vypnu a auto je stále nastartováno a zahřáte tak je volnoběh neklidný, jako by se celé auto občas zatřese. Prostě je takový přerušovaný. Motor je 1.9TDI 81Kw+chip. Kde by mohl být problém? Ze začátku jsem myslel že to je nekvalitní naftou, ale zjistil jsem, že se to mění spolu s těma světlama tak to bude někde jinde zrada. Díky předem za odpovědi.

    • 1 odpověď
    • 1tis zobrazení
  12. Zdravím pánové, Potřebuji poradit měnil jsem na Octávě 81kW r.v.2002 těsnění pod hlavou a nechával jsem si čistit turbo,které vypadávalo.Turbo bylo tak říkajíc po smrti tak jsem tam dal jiné ale z 66kw r.v. 2003 a když jsem to jel projet auto uplně bez akcelerace a max rychlost 120km/h,spotřeba 5.6-6.0 l/s když jsme to protáhli VAGem tak podle grafu turbo fouká normálně jak má (2100 mBar) ale začlo to vyhazovat chybu G83-snímač teploty paliva a chybu počátek vstřiku-regulační odchylka přičemž v měřených hodnotách je teplota paliva -1´C - 0 ´C.A na palubáku se mi rozsvítilo ASR a stále svítí. Moc prosím o radu už jsem bezradný. Vyměním cokoli hlavně abych věděl co mám …

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem milan1971,

    Zdarec,mám dotaz:teď jak bylo -15 a více mi při neohřátém motoru nešlo turbo(sednu a jedu,nenechal jsem chvíli klapat),po chvilce jak se motor trochu ohřál tak začalo jít.Když jsem nechal chvíli klapat na místě (jedno cígo)tak to bylo vpohodě.Otázka zní jestli nízká teplota má vliv třeba na ohřátí bimetalu ve váze vzduchu,nebo je závada někde jinde.Teď,když je kolem 0 tak to nedělá.VAG nemám. Nebo je lepší nechat chvíli klapat,ale lonskou zimu to nedělalo ani při -20.

    • 7 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem KAACA10,

    Cuss chtel bych poradit jestli jste se nekdo setkal s tim ze se vam vypina turbo ?Dela to jen studeny nez se to ohreje treba na 30 stupnu tak to vypne ve 3000 az 3500 tisicich ale jak se to ohreje tak uz to neudela...nejdriv me to prave parkrat udelalo ohraty ale ted uz vubec jen studeny a to me rekli at to zkusim za studena jestli to udela a to udela vzdycky a za tepla ted uz ne...jinak si o me nemyslete ze sem blazen ze to tocim studene to ne jen kdyz to zkusim udela to vzycky...jinak turbo tata dobre a prave me bylo receno ze kdyz to dela za studena je to vzdycky turbem!!!???

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Haccek,

    Ahoj lidi. Nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem jestli je turbo ovládané tlakem nebo potlakem. A jestli se má tyčka regulátoru hýbat po startu jak u 81? díky

    • 9 odpovědí
    • 12,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem robzab,

    Mam TDI 1.9 81kW. Vzdy po delsim statni (nekdy jen pres noc) a je jedno jestli je zima nebo leto se mi z vyfuku po nastarovani vyvali z vyfuku dym. Obcas to zahuli docela dost. Po dalsim startu nebo v prubehu toho dne se jiz situace neopakuje. Dostal jsem doporuceni od mechanika, ze mam zkusit pridat do nafty pripravek na cisteni trysek, resp. pal. systemu. Delal jsem to ze zacatku 2x (tedy 2 vyjete nadrze), ale nevim zda to problem aspon castecne resi nebo nikoliv, protoze jak pisu, stava se to obcas a nevim zda je to normalni jev nebo nekde neco spatne... vstriky? Rano sleduju u nas pred domem, ze to sem tam nejakej diesel taky dela, tak si rikam, ze nejsem sam, ale …

    • 21 odpovědí
    • 13,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Jakubo,

    Mám 2000km po výměně motorového oleje (to jsem najel za 3 měsíce) mi z neznámých důvodů najednou přibylo odhadem tak 0,5L oleje. Na víčku od mot. oloje kudy se tam dolévá olej jsem žádnou bílou barvu značící únik vody do motorového prostoru nenašel. Nevím si rady, či mám jezdit dál?

      • Pozitivní
    • 32 odpovědí
    • 20,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Verganys,

    Zdravím, mám škoda octavia 1.9 TDi 81kw. Snad mi poradíte Jel jsem dnes do práce a z práce cca 60km, přijedu domů (celou dobu vše v pořádku). Když jsem cca po 2h sedl do auta, tak zhruba po 500m auto naprosto ztratilo výkon, tím naprosto myslím, že jsem jel max na jedničku 5 km/h, tak jsem zastavil, vypnul motor a když jsem chtěl nastartovat, tak už to bylo. Při startování motor začal smrdět (připomínalo mi to pálící se plasty) a ze zadu, ze spoda motoru to začalo kouřit a postupně se motor dusil až úplně chcípnul. Když jsem to zkusil znovu natočit, tak už se mu moc nechtělo, ale chytl a zase se začal dusit, kouřit a smrdět. Bohužel neujedu ani metr, protože při přidání…

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Karelzbrandova,

    Ahoj mam octavku 2002 19 tdi 66kw a chtel bych zvíšit kw už mam čip a ted sem sehnal i turbo ale je z 96 kw mohu ho tam dát?

      • Pozitivní
    • 63 odpovědí
    • 31,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Matej 102,

    Uz nekdo menil na TDI saly a srouby?kamarad udelal upravu motoru(turbo vstriky intercooler) a po par stovek km mu prasknul sroub na ojnici.Tak jestli uz se s tim nekdo setkal nebo ti co maji upravu motoru stejnyho typu jestli vam to drzi nebo ne? Dekuji.

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem maWek,

    Ahojte, projevuji se mi na 1.9 66 ALH (cimbu chip od novoty) klasicke problemy s padanim do nouzaku nad 3000 ot. Vim, ze je toho tu plno, ale prosim o schvaleni nasledujiciho postupu. Pokud se vysledek povede, udelam fotonavody. Problém: Auticko ma uz 10 let a pres 300.000km, doted jsem servisoval v servisech. Nepamatuju si ale, ze by bylo nekdy cisteno sani a pod. Asi nikdy. Chci se ale i neco naucit, tak se chci sam pustit do prace. VAG pise prekrocenou horni mez, klasika. Hmatem zvrchu jsem zjistil zatuhlou regulaci turba. Problém je, ze pod auto se dostanu sporadicky, a to je prave tento vikend Proto chci poresit co nejvic naraz a vyvarovat se zaroven zbytecn…

    • 5 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem duri26,

    Zdravim chalani pred asi troma mesiacmi som menil gufero na vnutornej strane poloosi,kde je unasac v prevodovke a teraz som si vsimol ako je zosrobovana poloos s unasacom,ze ako by cez presakoval olej.Ci to moze byt ta vazelina v klbe dal som jej tam dost alebo ci nemoze tiec prevodovy olej do poloosi cez ten srob co drzi unasac v prevodovke. Zatiahol som ho urcite na fest,tak teraz neviem. Bolo by to mozne ? Dik

    • 4 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Kadel822,

    Ahoj - mám Octavii I z r.2002 1,9TDI - 66kW chipnutou na cca 85kW. Mám na Vás dotaz. Najel jsem cca 2000km a musel jsme 2x dolévat chladící kapalinu. Prošli jsme to se servisákem a nikdy jsme nenašli nějakou netěsnost - nic takového. Poraďte, čím to může být? Dík

  24. Zahájeno uživatelem slay,

    Zdravím. Octavia 1.9 Tdi, 2001, najeto 150t.- poctivých, jsem 1. majitel. Včera ráno jsem dojel do práce úplně bez problému. V poledne nastartuji a už se mi zdál nepravidelný chod motoru. Po zařazení a spouštění spojky chtěl motor chcípnout. Zkusil jsem zařadit zpátečku a stejný problém. Bez rychlosti a přidání otáček motor běží. Vyměnil jsem ihned palivový filtr, ale nepomohlo. Následně jsem profoukl přívod z nádrže pusou. Málem mi praskly tváře, ale profoukl jsem (mám plnou nádrž a tankuji u stejné pumpy - nikdy problém). Nepomohlo. Octu jsem nechal tedy v práci. Asi nejjistější bude hodit jí na VAG, ale neměl jste někdo podobný problém? Myslel jsem, že by to mohlo být …

    • 4 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Paj-taš,

    Zdravím,nevíte někdo čím může být že mi už podruhé prasknul držák v místě horního konce uchycení tlumiče kmitů?A to jsem nekupoval neoriginál ale sehnal starší celý kus včetně napínací kladky.dik

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.