Přejít na obsah

Elektrika


79 témat v tomto fóru

    • 16 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  1. INSP vynulovani

    • 11 odpovědí
    • 21k zobrazení
  2. Osvětlení kufru

    • 10 odpovědí
    • 10k zobrazení
  3. Podsvícení budíků

    • 10 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  4. Blinkry v zrcátku

    • 6 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  5. Zadní mlhovka i vpravo

    • 14 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  6. Jaké H4?

    • 7 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5k zobrazení
  7. Teplota oleje

    • 7 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
  8. Chybový kód ASG

    • 7 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  9. Vyhřívané čelní sklo 1 2

    • 31 odpovědí
    • 13.8k zobrazení
  10. tempomat Citigo

    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  11. Plašič kun

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 23.4k zobrazení
  12. Stahování oken Citigo 1 2 3 4

    • 99 odpovědí
    • 30.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.2k zobrazení
  13. Snímání tlaku v pneu

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ja mám motor CXXB, jednotka 04L 906 056 CL (004011) a tiež mi to v meraných hodnotách UDS nenájde, rovnako ako Tomasovi. Asi je to tým kódom motora a jednotkou....    
    • Ahoj, potřebuji poradit s výběrem rádia do škody citigo. Je to rok výroby 2018. Chtěl bych dotykové rádio s bluetooth, navigací a podporou parkovací kamery, ale co jsem se díval po netu, tak jsem žádné takové nenašel. Budu rád za každý návrh a radu, kdyby bylo potřeba více info o vozidle, stačí říct jaké. 
    • Všechno co píšeš tam bylo. A šlo to pryč. Ta Audi TT je přece taky na platformě MQB. Jen má "svoje" ramena a těhlice. Nápravnici sdílí s passatem, nějakými seaty a audi. Řízení je MQB. Vůbec to není složitá úprava. Je to kus za kus. Ložiska, brzdy...vse je stejný, nebo zaměnitelný. Jediný složitý je sehnat to za nějaký rozumný peníze. A důvod? "Je to čisté řešení v rámci platformy a zároveň posun v jízdních vlastnostech."  PS: zadní náprava je u TT identická s 03 FL. 
    • vtip je v tom, ze tie oleje su vlastne uplne rovnake aj pre benzin, aj pre diesel, takze 504 = 507   napr. https://www.motorove-oleje.sk/volkswagen-g-s55-545-longlife-iii-fe-0w-30-1l/ Originálny motorový olej pre vozidlá koncernu Volkswagen group - VW, Škoda, Seat, Audi spĺňajúci špecifikácie VW 504.00 a 507.00, možno ho použiť pre všetky benzínové a dieselové motory s predĺženým servisným intervalom (30.000km / 2 roky).   a 508 = 509 https://www.agropol.sk/nasa-ponuka/auto/motorové-oleje-1/originál-oleje/oleje-vw/vag-original-longlife-iv-0w-20-1l-detail Originálny motorový olej pre vozidlá koncernu Volkswagen group - VW, Škoda, Seat, Audi. Tento motorový olej je schvalený pre moderné benzínové aj dieslové motory s DPF filtrom.  
    • Ahoj, já mám 147kw v Octavii 4x4. Do 30tis. jsem doléval cca 4 litry. Když jsem to řekl v servisu tak mi bylo odpovězeno: To buďte rád, to je ještě dobrý. Teď jsem po první výměně oleje, nechal jsem hned změnit interval po 15tis.  Momentálně najeto 35tis a zatím dobrý, ale abych pravdu řekl, nekoukal jsem na rysku hned po vyměně kolik tam bylo.
×
×
  • Vytvořit nový...