tak vyměněn naftový filtr, tím to nebylo. Cestou ke známému opět výpadek, ale na diagnostice nic nebylo. Auto bez chyb. Prý by to dle popisu mohlo dělat čidlo na klikovce (zahřeje se hodí chybu a auto nejede), nebo relé 109, a potom bordel v elektrice. Eletrika byla v autě ok, tak půjdu cestou výměny prvně toho čidla. Akorát je tam tisícihran 9mm, měl jsem pouze dlouhý a ten tam nešel kvůli hadicím vepředu. Tak musím koupit tisícihran, a snad se mi podaří čidlo vyměnit.
predpokladam, ze aj keby to niekto robi a povie ti cenu retrofitu, tak si si to rozmyslel
ja mam vzadu tretiu zonu a je zaseknuta, vali sa odtial nonstop vrely vzduch
jedine co viem spravit, je zatvorit lopatky vyduchu rucne, ale aj tak cez to nieco vyjde von a cely stredovy tunel, stredova opierka (vnutro), su horuce
nahradny servomotor mam davno kupeny, ale kedze tam treba rozobrat stredovu konzolu, tak sa do opravy nehrniem
Stisknout pravou šipku na pravé části volantu (viz obrázek) a tvolit si zobrazení jízdních dat. Jednotlivé stisky mění pořadí zobrazení (mapa, jízdní data, jízdní asistenti). Když jsou na středové části virtuálního kokpitu zobrazeny jízdní data, tak otáčením válečku si zvolím požadovaný údaj palubního počítače (od startu, od načerpání, dlouhodobá). Ten je pak zobrazený jak na střední části virtuálního kokpitu, tak rovněž v levém "budíku". Pak si můžu opět zvolit stiskem pravého tlačítka zobrazení mapy anbeo jízdních asistentů.