Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2059 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 750 zobrazení
  1. Přední světla

    • 10 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  2. DO

    • 0 odpovědí
    • 977 zobrazení
  3. Xenony blikají 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 33.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  4. Jakou gateway ?

    • 5 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  5. Rele box 1.8TSI

    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 164 odpovědí
    • 59.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  6. Startér repas O2 77KW

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • SW mám v PC viem to niekde hodiť. Pozriem aj maps_tool
    • Ahoj, máte někdo zkušenosti s přehráním firmware pro Scalu 02/19 z verze 0469?. Pomocí mib-helper jsem našel, že poslední oficiální verze je 1760. Můžu rovnou instalovat tuhle verzi nebo musím postupně po jednotlivých verzích? Na British forum jsem se dozvěděl, že pro bezproblémové fungování android auto/ Apple car je potřeba aktualizovat na verzi 1800. Máte s tím někdo zkušenost?
    • SFD2 vibes nerozporujem. Skutočne mieru ochrany posúvajú na novú úroveň, ja len dookola opakujem, že výmena meniča ako takého, nemôže byť spoznateľná, keď je pripojený štyrmi vodičmi. Ak na ich konci je predpísaná impedancia a pohybuje sa v tolerančnom poli zadefinovaným výrobcom, nie je mechanizmus, ktorý by algoritmu detekcie integrity systému povedal o nepodporovanej zmene. 8 ohm je 8 ohm. A je jedno, či je to Canton, B&O alebo Dynaudio. Jediná vec ktorá bude iná je zvuk. Ak sa "ladí" zvuková sústava na meniče, ktorých frekvenčná charakteristika je daná, tak pri zámene niektorého z komponentov sa výsledok odlíši od zámeru. Frekvenčnú charakteristiku určuje ale equalizácia, ktorá je v Canton systéme fixná (Canton profil) alebo variabilná (Individual settings). Je potom logické, že ak zmením to čo vyrába zvuk (čiže reproduktory) a nie som spokojný, môžem sa sťažovať na lampárni. Ladiči v Škode si svoje obhája. Určite ale dam report, ako sa to bude chovať. Mimochodom. Audio kvalita a jeho vernosť v kombinácii s pojazdnou krabicou zvanou automobil je rovnaký mýtus ako motor so 100% účinnosťou. Už z len podstaty veci je to len manželstvo z rozumu. Reprodukcia audia v aute je len zvuková kulisa. Nič viac, nič menej. Kvalitu netvorí objem basov ani ničoho z toho čo sa mnoho "znalcov" ponúka predať. Ak raz niekto pričuchol ku naozaj kvalitnej reprodukcii hudby a bude mi tvrdiť, že sa mýlim, že samozrejme, že to ide dosiahnúť aj v kabíne auta, tak je pokrytec alebo jeho znalosť z oblasti Hi-Fi je založená len na komerčných manipuláciách.  Osobne są venujem zvuku viac ako 40 rokov a vzhľadom na to, že ma to aj živí, dovolím si trošku v tejto veci sa orientovať😉 A prečo teda vlastne riešim zvuk, keď je to mýtus? Lebo mám rád veci na pravom mieste. Aj zvuk ako podmaz je mať fajn pekne uprataný. Ladíme, ladíme, skúšame meriame, hráme sa ako chlapci a aj tak sa raz tá pohyblivá škatuľa rozbehne a akékoľvek izolácie a supermegabasy a výhybky a zosilňovače vyletia hore komínom. Reprodukovaný zvuk potrebuje TICHO! A v aute je všetko len nie ticho. Ale aj tak. Pekný zvuk poteší. Alebo sa mýlim?
    • Ahoj mám stejný problém jako Teken8. Super 3 110kw 2.0tdi rok 2018. Pokud jezdím jen město a okresky tak žádný problém. Problém nastane až na dálnici. Když jedu 130km/h tak mi voda vydrží na cca 120km, když tomu dám 150km/h tak ujedu cca 60km. Takže s rychlostí a předpokládám tedy i teplotou motoru se rychleji ztrácí voda. Expanzka podobně, voda se vrátí až po otevření ani přes noc se nevrátí furt je pod tlakem. Víčko nádoby vyměněné, eger byl dělán bypass a dělalo to i tak, takže eger se považuje za funkční. Teď udělané sání chlazené vodou a stále to dělá. Přitom mechanik říkal že sání bylo uvnitř mastné takže by to tím mělo být. Nevím co dál. Jestli jít na těsnění pod hlavou nebo pumpu nebo něco? Nechce se mi jít stylem uděláme to a pak zas to. Už to sání stalo balík a sem nasraný mám chuť vrátit tam povodní a nové prodat. Má někdo řadu jak otestovat pumpu nebo těsnění pod hlavou? Pokud jsem pochopil dobře z tohoto fóra tak tím že topí auto normálně a neprehriva se ani nemám emulzi na chladící kapalina tak by fo hlava být neměla. Auto ani nekouří ani nesmrdí a jede pěkně. Moc díky za radu a pokud víte o někom na Valašsku nebo Moravě kdo je schopen to otestovat budu rád za kontakt. 
    • Nazdar, aký motor a z ktorého roku máš auto?
×
×
  • Vytvořit nový...