Přejít na obsah

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd


18 témat v tomto fóru

  1. Led zadní světla 1 2

    • 42 odpovědí
    • 28k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  2. Přední led světlomety 1 2

    • 30 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  3. Nedostatky laku

    • 12 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 926 zobrazení
  4. Tažné zařízení

    • 11 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 980 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 752 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  5. Rozmer predneho znaku

    • 2 odpovědi
    • 770 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení
  6. Rámeček masky - výměna

    • 1 odpověď
    • 758 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 927 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj všem, chci se zeptat. Koupili jsme Octavii 1.8T AGU, 99rok. Vše se zdálo ok, pak se nám začla ozývat blikajici červená kontrolka oleje. Někdy po 5 km někdy po 90ti km. Šlo se k mechanikovi, udělal se proplach motoru, vyměnil se olej 10w40,  filtry, přidal se do toho booster. Pomohlo to, ale za 1300km kontrolka zase bliká. Někdy jen zabliká zařve a je to vše, někdy opakovaně. Hladina oleje je OK. Auto mám nyní v záběhu i 5h (jsem kurýr, a muj kuryrsky vuz je v servisu, takže dočasně takhle využíváno)   Nemáte někdo zkušenost čím by to mohlo být? Potřebuji jezdit a ne řešit pořád něco takového 🙈   Dík všem za odpovědi Lucka
    • zahlasilo to nejaku chybu? obd diagnostiku chhybovych kodov prevodovky si pozeral? ak ziadnu nemas, tak si nejaku funkcnu za 20 eur kup. vydavalo to nejake divne zvuky pocas toho, alebo to trhlo alebo vobec nic zacal si pridavat plyn a co sa stalo - otacky isli hore, hore a auto len stalo, ani o centimeter sa nikam nepohlo?  
    • Zdravím, Úplně identický motor a manuální převodovkou mám ve svém WV Golf 8 facelift koupen jako nový, už od vyjetí s autosalonu ohledně výkonu pružnosti atd velké zklamání ale říkal sem si musim to zajet a určitě se to zlepší v současnosti najeto 8 tis km a jediné co se zlepšilo je spotřeba pružnost motoru přesně jak popisujete odezva na plyn opožděná , připadá mi to jako by se to dusilo , občas motor škube cuká ( v režimu nízkých otáček nejezdím) co se převodovky týče řazení tuhé nepřesně hlavě 3 stupně na 2 každý koho sem nechal svést na také ten pocit , jezdím už přes 22let, předchozí vozy alfa Romeo 147 JTD 88 kw , poslední vůz Škoda fabia 1.0 TSI 70 kw rok výroby 2023 tak sem předpokládal že oproti fabi to bude rozdíl on tedy je a obrovský ve všem jen ne v tom výkonu 
    • Mě "baví" jak všichni řeší jen ten ten viditelný molitan u pantů předních dveří, ale ostatní, které bez rozebírání vidět nejsou už ne. Další je v nadkolí ve vrcholu podběhu a další jsou kdesi v předních nosních motoru. Přitom hlavně ty v nosnících jsou nacucané úplně stejně, vlastně trvale a nic s tím nejde dělat.   Jediné plnohodnotné řešení nabízí 3D tisk, ale pochybuju, že se najde někdo kdo by se babral s vytvořením modelu tak, aby to dokonale sedělo a vymyslel nějaké obstojné upevnění.    Já jsem ty dostupné molitany jen zařezal v kritických místech a vystříkal voskem na dutiny a pravidelně vyplachuju od nečistot. Podrobněji jsem to popsal o pár příspěvků výš.
    • Dobrý den,  Chtěl bych se zeptat ohledně převodovky Dsg.  Mám octavia 3 2.0 tsi 140kw s 7 stupnovou převodovkou dsg dq381.  Nyní se mi stala následující věc. Měl jsem zařazen automat v poloze D a zastavil jsem u semaforu na 5min. Po celou dobu jsem držel brzu. Pak když byla zelená, tak jsem se chtěl rozjet a auto se nerozjelo. Musel jsem přesunout automat do polohy P a pak do polohy D a už to šlo.    V čem je problém? 
×
×
  • Vytvořit nový...