Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


665 témat v tomto fóru

    • 10 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
  1. Převoz lyží

    • 9 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 19.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  2. zmena mph na km

    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 17k zobrazení
  3. Potahova latka kufra

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.9k zobrazení
  4. Zamkle dvere u spolujezdce

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  5. co je vlastne co

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  6. havarijni pojisteni

    • 17 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  7. autonaradie

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  8. jakou O2 do 200000Kč

    • 16 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Po zdejší diskuzi jsem se na chování s tempomatem ptal ještě před provedením změn a bylo mi řečeno, že řadit to bude ve stejných bodech a je to pravda. S tím tedy, že i v jízdním režimu ACC Eco to při zrychlování z pomalé rychlosti "dupe" na plyn trochu víc, než "lehká noha", takže to vytáhne otáčky ještě o malinko výše. Jen jsem byl trošku překvapen tím, že pokud je zařazená třetí rychlost a zpomaluju, tak při opětovné lehké akceleraci to trojku táhne víc "odspodu" než jsem čekal. Pokud to má alespoň cca 1250 - 1300 otáček, tak to s lehkou nohou nepodřadí. Zas tak mě to ale netrápí, protože je to relativně lehký převod a maximální točivý moment to má od 1400 otáček. Přisuzuju to tomu, že trojka se chová podobně jako dvojka, tj. při brždění až téměř k zastavení padají otáčky až dolů a podřazuje to v podstatě až na hranici volnoběhu.    Jak už jsem psal, v Praze jsem poptával pár možností a v podstatě za to chtěli cca 6500 Kč. Udělal jsem si radši malý výlet za Beroun do Tlustic, jelikož jsem měl pozitivní recenze na tento servis: https://www.autotuzil.cz Za remap DSG si bere 4000 Kč (pokud nechceš platit s DPH , za deaktivaci ACT totéž. Zpětně nechápu, že jsem si při této dvojkombinaci neřekl o "množstevní" slevu, ale zase na druhou stranu mi udělal "zadarmo" vypnutí Stop-Start + další kódování (aktivaci čtení dopravních značek, zapnutí svícení předních "řas" a zadních obrysovek při denním svícení, deaktivaci ostřiku světlometů atd.).
    • Vysledna spotreba je hlavne uplne jedno jelikoz kazdy jezdi jinak.  muze mit x lidi nastaveno stejnou 150kmh na ACC ale nikdy tak nepojede jelikoz by jel skoro porad v levem.  hlavni vec je ta, pokud clovek chce jezdit usporne a bude si s tim hrat tak klidne s timto motorem nemusi byt brzda provoze a stale muze jet pod 5 litru. Taktez pokud budu chtit jet rychle tak spotreba stoupne. No i kdyz jsem z prace po dalnici valil 180 a pote usek 120 tak vzdy jsem byl na vysledne spotrebe do 6.5l.    Za 12000km mam 6l/100  
    • Ano tam je vsetko popisane. A vysledok testu elm327 adaptera- nemaju byt vsetky riadky zelene.  Ten link co som poslal na AliExpress double 25k80 vysledok je ako ma byt po 1.4-zelene.
    • Hosi, tu mate vsetko o odapteroch: https://forum.skodahome.cz/topic/138926-nakup-vhodneho-bezdrotoveho-obd-adaptera-pre-kodovanie-a-diagnostiku-skodavwseataudi-na-smartfonoch/
×
×
  • Vytvořit nový...