Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


664 témat v tomto fóru

  1. Ukazatel dojezdu

    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
  2. Tyč řazení....rozdíly?

    • 3 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
  3. Sex na kolech

    • 3 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
  4. Záruka

    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  5. Test OII RS TDi

    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  6. Škoda vs. Tatra :-)

    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  7. Turtle wax,alebo Sonax

    • 3 odpovědi
    • 5,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,8k zobrazení
  8. Manual Jak na to OII.

    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  9. Zenith výrobce

    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  10. Hvízdání

    • 3 odpovědi
    • 3,4k zobrazení
  11. pedal

    • 3 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  12. Šroub povolení

    • 3 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
  13. CD navigace

    • 3 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  14. Prosím o radu Octavka 2

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  15. Octavia 4x4

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  16. ostrikovace svetel

    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Octavia je, co se týče komfortu, úplně jinde.  Na druhou stranu, při opravách TDI motoru jsou náhradní díly v průměru až třikrát dražší než u benzínového motoru. Najetých 120 tisíc kilometrů už je stav, kdy mohou začít odcházet drahé součástky. Například spojková sada stojí 6 tisíc korun u benzínu oproti 20 tisícům u TDI. DPF/CAT vyjde na 68 tisíc vs. 24 tisíc korun. Vstřikovač je za 14 tisíc oproti 2,8 tisíce. Palivové čerpadlo stojí 8 tisíc u benzínového motoru, ale u TDI až 40 tisíc korun – vše ve prospěch TSI. Je to jenom o tom jestli řešíš ekonomiku, nebo užitou/komfortní hodnotu.
    • Možnosti vyparkování jsou vidět na tom videu od 29 sekundy - příčné parkování dopředu a vzad, podélné parkování vpravo a vlevo. Zaparkování a vyparkování, které se ovládá v infotainmentu funguje i bez GPS, předpokládám, že to bude obdobné. VW má těch možností více, přidává výjezd z příčného parkování s otočením o 90° na oba směry, třeba to doplní i Škoda.  
    • Ano. Měří to rozdíl v otáčkách kol. Upuštěný má menší obvod a tím pádem se točí rychlejc. A při určitým rozdílu se rožne hláška.   
    • Zdravim, na infotainmentu mam neco jako "Kontrola tlaku v penumatikach", vysvetleni ze to mam zkontrolovat podle tabulky manualne a pak tlacitko "SET", To znamena ze mereni (kontrolu tlaku) mam pres ABS a pri nakupu nove sady kol nemusim brat jednotlive merice do kazdeho kola. Chapu to spravne? Diky moc.      
    • jazdia mi autá aj na LIQUI MOLY aj na Ravenole aj Fuchse a mam znamych co leju sto rokov castrol a vsetko jazdi 
×
×
  • Vytvořit nový...