Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1172 témat v tomto fóru

  1. Drhnutí řízení

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  2. Sportovni podvozek Fabia Rs(6y)

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  3. Skákání auta

    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 20.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  4. plast podvozku

    • 15 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
  5. změna polohy volantu

    • 12 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  6. Auto plave 1 2

    • 38 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 26k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.
    • Ta rez jde sundat i chemicky, Iron Out a podobné přípravky. Nemáte někdo číslo těch lepších destiček (Ferodo?) pro plné (neventilované) kotouče, jako jsou na obrázcích na minulé straně (tuším 27-28 cm)?
    • to som prekvapeny. dvere som mal dole uz snad 10 krat a ten plastovy zobak posobi na mna velmi pevne a nie je uplne trivialne ho z toho plastoveho protikusu dveri dostat-teda ak sa bavime o tom zobaku ktori je priamo u klucky, neviem teraz z hlavy ci je tam aj iny
    • tu sa píše niečo o zobrazeni priamo na budikoch   https://www.briskoda.net/forums/topic/368574-vcds-options-on-superb-iii/page/97/
    • Ok, dekuji za info. Objednavam tedy toho dvouplosneho cinana a dam vedet jak to slape ci neslape
×
×
  • Vytvořit nový...