Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

  1. Zahájeno uživatelem heckeer,

    Rád bych se podělil o závadu kterou ted řeším, asi v červnu se mi stalo když jsem jel a zařadil, že když jsem pouštěl spojku začalo to divně rachotit a cítil jsem i rázy do pedálu, po asi 3 hodinách to při šlapání na spojku přestalo, ted se to objevilo znovu a už to ale nepřestalo, nastartuju slyším takové jako by drnčení ale tlumený , když jemně šlapu na spojku tak to přestává, nikdo nepochyboval ve 3 servisech že se jedná o spojku tak jsem ji nechal vyměnit, komplet spojku na 1.4MPI KW, a co mě nečeká dělá to pořád, s uchem už u agregátu jsme v sevisu došli k tomu že se to asi ozývá někde u rozv. řetězu , odpojili jsme klínák aby jsme vyloučili ložisko či pumpu, a dělá …

    • 22 odpovědí
    • 9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem marius,

    Ahoj, chci se zeptat, nalili byste si do motoru přípravek Ekolube Motor? Mám 1,4 16V. Děkuji za odpovědi.

    • 4 odpovědi
    • 10tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem bonsaj,

    zdravim.. nikde som to tu nenasiel..uz sa to niekomu stalo? ked mam uz v nadrzi menej benzinu.. pri prechadzani cez zakrutu mi rucicka hladiny benzinu klesne az uplne dole.. potom sa hned vrati naspat.. ked je v nadrzi este menej benzinu..v zakrute pipne rezerva a v rovine zase kotrolka zmizne.. viete mi poradit? dakujem mam fabiu hatchback r.v. 12/2000 a je to 1,4mpi 44kw

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Yoully,

    Ahoj mam problem asi s prevodovkou kdyz zaradim z 3 na 4 kval tak citim jak to jde pres zuby pritom spojku mam seslaplou az na podlaze u ostatnich kvaltu neni problem jen u ctvrtyho. Muze to byt synchronem?nebo prevodovkou?olejem nebo dokonce spojkou?dekuji za rady.

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Josef Novák,

    Nepřemýšlíte o tom udělat zase někdy hromadně chip třeba u cimbu kvůli slevě? Již před rokem se tady něco takového konalo, ale bohužel jsem to nestihl. Měl by ještě někdo zájem?

    • 874 odpovědí
    • 88,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem jaro222,

    nazdar chlapi hladal so to tu ale k nicomu som sa nedopatral.mam fabiu 1.4 50kw AQW 2001 a moj problem je ze ked prudsie akcelerujem tak sa mi trasie predok auta je to dost citit aj v kabine normalne sa mi trasu budiky na palubovke.Ked tomu stupim tak na jednotke a dvojke to nerobi nic ale ak tam dam trojku tak to zacne trast celym autom na stvorke totiez dost trase ale menej a na patke je to najmenej a ak sa ustali rychlost tak to prestane a este som si vsimol ze ked preradujem z 3 na 4 tak to prestane robi to len ked je motor v zabere.co to moze byt?niekde som cital ze poloos co vy na to? diky cau

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem NNNTomas,

    Podle DP se měří kompresní tlaky na zahřátém motoru. Mají mít určitý tlak a max. rozdíly mezi jednotlivými válci. Točit startérem se má tak dlouho, dokud tlaky nepřestanou stoupat. Jenže někde jsem četl, že má protočit jen párkrát, v DP píší - viz výše.... co je tedy správně? Pokud jsou tlaky v pořádku, rozdíly v toleranci, dá se říci, že jsou kroužky, ventily a těsnění pod hlavou v pořádku ?

    • 5 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem pentadius,

    Zajímalo by mě, jestli jste někdo zkusil nový produkt Benziny DIESEL VERVA. Běžně používám Shell V-power Diesel a doplňuji ještě aditivy. Máte někdo s tímto palivem zkušenosti?? Díky za rady, info a upozornění P+Ž

      • Pozitivní
    • 148 odpovědí
    • 53,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Tom089,

    Nezlobte se, že základám nové téma, ale nenašel jsem na forum nic, co by odpovídalo mojemu problému. Když pomalu končí zima, zase začíná zlobit moje převodovka. Celou zimu bylo řazení přesné, podřazování skvělé. Při příchodu oteplování (+10 stupnů Celsia) převodovka se začíná zasekávat (přesněji řečeno nejde dost často zařadit převodový stupen), hlavně 1. a 3. převodový stupeň. U podřazování nejhorší ze 4. na 3. přev. stupeň. V servise mi poradili, že zkusí vyměnit převodový olej za hustější, že to prý někdy pomáhá, ale mám strach z toho co jsem četl na forům ohledně "měnit či neměnit olej v převodovce", aby se to ještě nezhoršilo. Pokud máte nějaké nápady tak sem s něm…

    • 3 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem bibso,

    ma niekto skusenosti s preflashovanim rj? kolko to asi stoji v skoda servise a na co to je dobre? pytam sa pretoze nad tym rozmyslam, dakujem

    • 24 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem ViperCZ,

    ZDravím. Budu měnit těsnění pod hlavou a rovnou bych udělal servis po 75 000km. Poprvé já ne servis, a tak bych chtěl vědět kolik oleje se tam leje, a co vše se mění (předpokldádám filtry - vzduch, kabina, olej a udělal bych i palivovej). Budu měnit samozřejmě i chladící kapalinu (kvůli tý hlavě - de olej do vody) a taky bych chtěl poradit něco na propláchnutí chladící soustavy (odmaštění). Desky,kotouče a svíčky byly dělaný při 60tkm. Díky Viper... EDIT: Fabia 1,4MPi 50kW rv. 2002

    • 16 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem MirekM,

    Tak jsem si vyměnil poprvé olej v motoru a překvapilo mě, že s filtrem se částečně vyšrouboval i dutý šroub, na který se šroubuje olejový filtr. Jelikož jsem v dutině šroubu neviděl žádný šestihran a neměl jsem po ruce dvě matice, které bych na šroubu zakontroval a dotahl šroub do bloku, dotahl jsem jej jen rukou. Udělal jsem to dobře, nebo při další výměně oleje jej raději řádně dotáhnou a jak? Škoda servis mně prodal k mému motoru měděné těsnění pod vypouštěcí šroub oleje, ale měl jsem pocit, že pod vypouštěcím šroubem je hliník. Jde o druhou výměnu oleje od nové Fábie, první byla záruční a u ní jsem byl, technik podložku pod vypouštěcím šroubem neměnil. Jaká těsnící …

    • 12 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem kristian,

    Zdravym ze odisiel mi spinac spiatocky a idem ho vymenit a chcem sa spytat ci ide na vsetky fabie rovnaky ? .. mam 1.4mpi 5okw dik

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Piaggio,

    Budem musiet vymenit hadicu pod expanzkou.Naskyta sa otazka ci by prospelo vymenit pri jednom aj chladiacu zmes za novu.Auto bude mat 6 rokov.Resp ci to prospeje motoru; korozia,tesnenia a pod ; alebo skvor uskodi. Dik za nazory.

    • 48 odpovědí
    • 10,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem kyzinka,

    Ahoj,mohl by mi někdo poradit?když stojim s nastartovanym motorem na místě déle jak minutu,tak po chvili cítím zápach benzinu,jakmile se rozjedu,tak zapach vyprchá,ale nevšimla jsem si,že by mi benzín někde unikal. Dekuji

    • 5 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem suppressu,

    Funguje to,alebo je to len nejaka haluz? http://aukro.sk/item836753821-prisada-do-o...-kompresie.html http://aukro.sk/item836751794-cistic-a-pre...et-motorov.html http://aukro.sk/item836751123-servis-za-ja...restorerom.html

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Martin Zwierzyna,

    Ahojte,chci se zeptat, blow off ventil lze napojit na turbo motory,ale chci se zeptat, nepujde to napojit i na sani motoru? (konkretne myslim otevrene) Protoze od trubky vede jeste jedna trubicka na vyrovnani tlaku v dusledku pretlaku. Cili pokud se pusti plyn, tak by se mela uzavrit klapka a pretlak pujde touto trubickou ven,ne? Nebo se mylim?

      • Negativní
    • 6 odpovědí
    • 7,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem suppressu,

    Prosim nezabijajte ma,ale mam mensi problem s olejom. Asi to tu uz bolo riesene x krat ,len aj ked som prehladal vsetky temy s odkazom na olej ,tak som svoj problem nevyriesil. No ide o to ,ze chcem vymenit olej.Chcel by som tam naliat Castrol edge 5w30 (bol mi odporuceny a za dobru cenu),len ma zmiatli tie specifikacie. Ako som tak pozeral na tie specifikacie oleja v manuali a na nete ,tak mi akosi nejde do hlavy ako ho mozu odporucat ,ked nesedia tie blaznive cisla.) Pred tym som tam mal Castrol sotec plus 5w30 (ten to splna) teraz tam mam Mobil special x 5w40 (ten to tiez splna),ale ten edge to nesplna.Lenze uz viacero ludi mi povedalo ,ze ten softec plus sa presta…

    • 8 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem aarong,

    Zdravím. Mám F1 1.9 sdi 2002 najeto 176tkm. Pomalu mi začíná odcházet převodovka. Zajímalo by mě, jestli by tam šla převodovka třeba z nějakého tdička. Kamarád ze servisu tvrdí, že by tam mohla jít z 1.4 tdi, ale není si jistý jestli by fungoval tachometr ( nemám abs ). Teď jsem do motoru nacpal spoustu peněz, tak bych si ho chtěl ještě chvilku užít. Časem plánuju výměnu za tdi. Co si o tom myslíte? Díky za odpověď. aag

    • 2 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Laky23,

    Ahojte, zaujimalo by ma aky je rozdiel v tom ci pri startovani otocim klucikom hned, alebo pockam az mi zhasnu vsetky kontrolky a az potom otocim klucikom do finalnej polohy. Viem ze spravny by mal byt druhy sposob, ale chcel by som vediet co sa tym setri, alebo preco vlastne takto? Dik za info.

  21. Zahájeno uživatelem Marousek,

    Ahojte. Nemůžu se pořádně rozhodnou jaký naftový motor vzít do Fábie. Na auto mám 250000, ale počítám s tím že na prvotní servis budu potřebovat tak 10000. Takže cena auta bude nižší. Chtěl bych už ten novější model a myslím že za tu cenu to není nereálné. Jenže se nemůžu rozhodnout ohledně motoru. Láká mě ta 1.9, ale bojím se že servis bude stát dost. 1.4 je zas 3 válec a ten mě zatím moc nepřesvědčil. No a SDI zase nejede. Takže co vzít? Nějaké rady, typy atd? Ps: Díky za názory

    • 147 odpovědí
    • 21,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem MirekM,

    1,4 16V 55 kW je český nebo něměcký motor? Pokud se dělá česká i německá verze, jak poznám kterou mám? PS: přihlouplým vyhledávačem jsem ani po hodině žádnou odpověď nenašel a to jsem používal rozšířené vyhledávání s funkcí + a řadu klíčových slov ... :-(

    • 19 odpovědí
    • 6,8tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Radek Obadal,

    čím to může být když mi jde ztuha řadit?? většinou nejhůř jedna a dva?

    • 9 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Smith10,

    Ahoj kluci, brouzdal jsem po netu a narazil na toto: http://www.aukro.cz/item577845354_tuning_f...eni_vykonu.html Nechci to kupovat, jen mě zajímá váš názor na toto zvýšení výkonu...a pokud to někdo máte nebo jste to zkoušel, tak Vaše zkušenoti! Za 200kč mi to přijde až nějaké moc divoké když to má zvýšit v rozsahu 5-35hp! Pokud to tu už někde na foru je, tak se omlouvám...

    • 12 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem MirekM,

    Koupil jsem přes Internet z www.olejshop.cz 4l balení Shell oleje Helix Ultra 5W-40 za 994 Kč, což je zhruba poloviční cena ve srovnání s cenami na benzinkách Shell. Obal a etiketa jsou shodné s balením co jsem koupil před 2 lety na benzince Shell, jen určení je pro polský, chorvatský a tuším BiH trh. VW normy jsou na etiketě stejné. Nemáte s tímto Internetovým obchodem zkušenosti? Mám mít vhledem k nízké ceně obavu z padělku (zatím jsem olej do motoru nenalil)?

    • 21 odpovědí
    • 10,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.