Přejít na obsah

ŠKODA KLASIK - www.SKODAKLASIK.cz

Fora

  1. 577
    příspěvků
  2. 112
    příspěvků
  3. ŠKODA 105, 120, 125, 130 a 136 (typ 742 a 746)

    Škoda 742 byla rodina sedanů s motorem vzadu vyrobených společností AZNP Mladá Boleslav v letech 1976 až 1990. Prvními vyrobenými modely byly Škoda 105 S, Škoda 105 L a Škoda 120 L. Škoda 105 S a L byly chudé verze Škoda 120 L.

     

    Vozy Škoda 135 a 136 sice formálně tvoří novou řadu 746, ale z logiky věci jsou zahrnuty pod řadu 742.

    778
    příspěvků
  4. Škoda Favorit

    --

    Puzzle ŠKODA FAVORIT 136 L (1989) - Koupit

     

    2.7k
    příspěvků
  5. 12.4k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • To platí u standardní výbavy s přední a zadní, nebo i u systému 360? Měl jsem zkušenost, že u 360 dávaly to nejlepší, aby to nekurvilo celkový obraz. 
    • Ještě jsme v procesu sledování přirozené regenerace během jízdy. Máme DPF monitor v mobilu a sleduje se stav. Z obrázků vyplývá, že jsem se v úvodním příspěvku spletl. Evidentně nedochází k regeneraci každých 50 km jak jsem uváděl, protože pokud je ta horní linka s procenty ukazatelem, kdy se bude regenerovat, tak při 68 % k regeneraci je najeto 203 km a to při relativně krátkých trasách. Dám sem info, jaké budou hodnoty, až se ta regenerace přirozeně spustí. Každopádně díky všem za příspěvky!  
    • kvalita benzinu, stav vstrekovacov ?  
    • Ahoj škodováci, velmi přemýšlím nad koupí ojetého Superb III combi. Mimo klasiky typu 2.0 TDI 110kW mám v hledáčku i 1.4 TSI pheV, protože budu asi jezdit i docela hodně kratší vzdálenosti po městě apod. Každý druhý víkend ale očekávám, že to provětrám někde 50+ km.   Dají se sehnat Superb III combi, rv. 2020, najeto 80 - 100k km za ceny kolem 550 000 Kč. Prosím Vás o radu a zkušenosti, jak by se mohly orientačně pohybovat náklady na servis další roky? Jestli se to průměrně vleze do 20 - 30 000 Kč? Nákladovost na budoucí 3 roky totiž porovnávám s nákladem na operatovní leasing (jedná se o nový Golf Variant People - ano, je to auto o level níž).   Zároveň bych se Vás chtěl zeptat, jestli si myslíte, že by se takový Sup III po těch třech letech a dalších cca 50 000 km dal prodat kolem 400 000 Kč?   (pročetl jsem celé toto vlákno včetně vložených Vaculíkovských článků - díky za ně - a přijde mi, že minimálně do těch servisních nákladů by se snad dalo vlézt...). Díky!
    • Číslo dilu by kdyžtak mělo být 03G 906 051 A. Čím novější čidlo, tím vyšší pismeno na konci. Tak ze A určitě nekupovat. To tam mate mozna z výroby. 
×
×
  • Vytvořit nový...