Přejít na obsah

Exteriér


157 témat v tomto fóru

    • 17 odpovědí
    • 8k zobrazení
  1. zamčený kufr auta

    • 8 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  2. Dveřní lišty

    • 8 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  3. Ťukanec..Co s tím??

    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  4. Vrzaní zadních dveří

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  5. nádrž

    • 20 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  6. zabouchlé zadní dveře

    • 7 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  7. Zadní lampy na Superba? 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  8. Otevírání kufru

    • 20 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9k zobrazení
  9. Nárazník

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  10. nádobka ostřikovačů

    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  11. Kdy vypnout xenony??

    • 11 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  12. Pískání od okénka.

    • 13 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  13. kryt motoru

    • 17 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  14. solární panel

    • 19 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  15. Duplex vyfuk

    • 11 odpovědí
    • 5.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...