Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


922 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  1. Provrtaná SPZ

    • 19 odpovědí
    • 20.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  2. Čeština do NAVI DX

    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  3. cena opravy

    • 10 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  4. Redukce do Fabie

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  5. 50km/h 1 2 3 4

    • 83 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  6. Oprava ALU

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. dotaz na Fabii

    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  8. Prestriekanie kapoty

    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  9. Tahanie auta

    • 2 odpovědi
    • 20.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  10. vag

    • 3 odpovědi
    • 9.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  11. Sportline

    • 16 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  12. Uchycení

    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nevadi mozno tu pride o5 🤪    
    • Zdravím. Mám Selection 1,5Tsi mhev zhruba 4 mesiace, obuté celoročné pirelli SF3, výkonovo to nie je ako superb TDI 110kw čo som mal pred ním, pocitovo, ale to je subjektívne porovnanie, odozva na plyn je vlažnejšia, ale keď treba vie sa rozhýbať slušne. Primárne jazdím mesto tak 12-13km úseky. Spotreba v meste podľa teploty vonku- v zime dokiaľ sa trochu zohreje tak nevypína motor za jazdy pri voľnobehu, s vyššou teplotou mi vypne už pri dojazde do prvej križovatky a je to hneď poznať. Voda sa hreje zázračne rýchlo, ale olej po 10km iba nejakých 55 stupňov, takže je stále relatívne nezohriaty. Celkovo tie úseky vďaka vypínaniu motora spotreba okolo 6,2-6,5l. Štart stop vypnutie nemá vplyv na vypínanie motora za jazdy na voľnobeh, iba pri zastavení nevypne. Ďialnica Zvolen do Bratislavy 7,2, späť 6,9 na povolených rýchlostiach. Mám všeobecný problém s nefunkčným tempomatom a bez neho je problém udržať na dialnici rýchlosť, raz je to 120 a potom 140, je to dosť citlivé na plyn. Výkonovo zvládne stúpanie na Tekovské nemce bez podradenia, čo ma prekvapilo (ale prázdny).  Dodatočne sa ale bojím o pár vecí - chladenie turba (treba pri zastavení vypnúť štart stop a povrčať si), brzdy a ich životnosť (auto vôbec nebrzdí motorom, len plachtí, všetko vyžerú brzdy), zjazdy s kopcov (opäť, nebrzdí motorom, keď sa podradí manuálne tak sice nevypne motor, ale ten malý objem skoro nebrzdí ani pri výraznejšom podradení.  celkovo zatiaľ spokojný s motorom, vychytať treba finty ako sa v niektorých situáciách vyhnúť vypnutiu motora (brnknutie do plynu alebo brzdy, manuálne podradenie, pri státí stačí mierne povoliť brzdu a hne´d zas zošliapnuť a nahodí sa....je to o hraní sa). najmenej som mal zatiaľ Zvolen - Žilina cez Kremnicu za 5,7. celkový priemer ukazuje 6,7. Sná´d to pomôže. Kupoval som ho pretože primárne jazdím krátke trasy, to plní skvele.
    • Dotyčný tady byl naposledy v roce 2017...
    • Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s pružinami na Octavii 4 ? 
    • Jaký rozdíl v tom, když si cestu zkrátí řidič kamionu a cyklista? Vyplatí se vzít to polem? Může se policejní auto ukrýt trávě kruháče? Odpovědi na otázky, o kterých jste až dosud nevěděli, že je potřebujete znát, v nejnovější kompilaci.  
×
×
  • Vytvořit nový...