Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

    • 11 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  1. Zapojení TMC anténa

    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  2. Prezuvajme ide zima 1 2

    • 25 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  3. Sloupek v cestě 1 2

    • 41 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  4. Mapy do navigace

    • 12 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  5. Čeština do NAVI DX

    • 4 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  6. Demontáž nádrže

    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  7. Vejdu se ? :) 1 2

    • 27 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  8. Zápach z kufru

    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  9. Maskot

    • 20 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  10. Vymena klaksonu

    • 6 odpovědí
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • OIII už má teplotu vody jistě zfixlovanou. Mně se zase nezdá, že ať jedu, jak jedu, tak ručička jde nahoru lineárně*. V létě, kdy jede klima, je bod dosažení "90°C"  (od odstátého motoru) ještě asi 2 minuty jízdy předtím, než se objeví informace o teplotě oleje, tedy 51°C. Relevantní je teplota oleje, z osobní zkušenosti vím, že "nové" auto nejde vyhnat nad 112°C, a to jsem kroužil v Mostě. Starší auto už mi ukazuje víc, těžko říct, co je jinak, asi opotřebení, vůle, zanesení chladiče a bloku motoru. Mám ale benzínový motor, jiné teplotní poměry. V návodu se píše, že oleji 5W-30 nevadí provoz do 120°C na oleji (mno). 128°C, kor na oleji a kor u dieselu, je špatně. "Voda", pokud je dobré víčko, nějakých 105-110°C vydrží (realitu neznáme, není čím změřit). Zlobu dělala, pokud vím, kapalina G12++, již nedostupná. Tím se dostáváme k tomu hlavnímu - jak vypadá expanzní nádobka, není její obsah nááhodou hnědý, rezavý?? Jestli je v ní i "pytlík" se silikátem, tak s tím ihned pryč! Taky jsem si myslel že mi to nevadí, že se mě to netýká (MY/CW by měl být před tímhle experimentem), ale ne. I přes čištění mám v nádobce fleky, bůhví, co je v chladiči, hadicích, v bloku... dělal se 1+1 flush novou kapalinou, bohužel bez jízdy.   *Nikdy jsem bohužel nevlastnil natolik "luxusní vůz", abych měl měřidlo teploty vody... kromě stovky a ta si klidně skočila nad 100°C, když jela 90 a zastavila na křižovatce. A felicie, ale tu jsem neřidil. S otevřeným oknem šlo určit okamžik spuštění ventilátoru, u takových aut vzácně spouštěného.
    • nemá někdo nějaké učební pomůcky, kde jsou vysvětleny funkce asistentů, zobrazení kde je co atp, jak to bylo u O III? Existuje vůbec něco takového?
    • to je zajímavé, zajímavé by také bylo vědět, jak se zachová Columbus, nicméně kolik lidí jezdí tak, aby se mu při jízdě autem změnilo časové pásmo, to už je spíš na letadlo ... I když zažil jsem jako kdysi změnu času hodně blízko, když jsme s jeli s našima autem k Balatonu v roce 1979, kdy u nás byl zaveden letní čas, kdežto v té době letní čas ještě v Maďarsku neměli, nicméně infotainment našeho Trabanta neměl hodiny, ale taťka ocenil funkci hodinek Piljot, které měly funkci pro změnu časového pásma.
    • Vkládám sem, ať nezakládám nové téma. Na propagačních fotkách jsem objevil i tuto, na které je prostor vedle zadních (ve verzi MC) opatřen zakrytím plastu. Viděl jste to někdo v reálu? Já se na to těšil u nového auta, ale jaksi nic 🤭. Bylo by to určitě fajn pro krajní sedící 😉.  
    • Fakt to nikdo neviděl a nedělal? Vím, že jsou dovolená atp., ale třeba, co...   Díky!
×
×
  • Vytvořit nový...