Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

  1. Základní nářadí

    • 12 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  2. Bouraná Fabie

    • 19 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  3. strata klucov

    • 22 odpovědí
    • 33k zobrazení
  4. Kryt airboxu

    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  5. Montáž mlhovek

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  6. Komfort jízdy

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  7. Fabka II

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  8. Fabka

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  9. combi s 1.2 12V HTP

    • 19 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  10. Construct

    • 21 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  11. Kryt motoru

    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  12. Uprava tapecu

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  13. Styl rozjizdeni

    • 20 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  14. polepy fabia wrc

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Existuje levnější varianty: https://www.automotochemie.cz/dielektricke-mazivo-85-g   https://www.nejlevnejsi-aditiva.cz/4449-versachem-dielektricke-mazivo-7-g   Můžeš použít jakékoli dielektrické mazivo které nepoškozuje gumu a snese teploty nad 150 stupňů.
    • Ahoj, mám II octávku v kombiku, je to verze 4x4 a nelíbí se mi jak auto sedí vysoko. Od někoho jsem slyšel, že 4x4 má podvozek stejný ale jenom delší pružiny, tudíž by mi stačilo pouze dát klasické pružiny. Nevím jestli je to vážně pravda a jestli nebudu muset měnit celý podvozek. Děkuji za odpovědi.
    • Čtu, že je to fakt asi věda a na výměnu v AS si už dohlídnu 
    • Tak Evropská komise opět účinkuje. Jako bychom v EU neměli nyní těch starostí dost, vysoké ceny energií, stagnující ekonomika, neutuchající migrační krize, bezpečnostní hrozby  a to nejen z východu atd.. Přesto EK i v tento čas opět vymýšlí stále nové a nové věci a omezení, nyní si vzpomněla, že třeba technické prohlídky pro starší automobily by měly být prováděny každý rok. Na elektromobily prý má taky dojít a to v nových pravidlech jejich technických kontrol, no máme se asi na co těšit. Jen doufám, že jednotlivé státy  zastoupené v  Radě EU a taktéž poslanci Evropského parlamentu již aspoň trochu prozřeli a uznají, že někdy méně je vlastně více. A to se Layenová v poslední době honosí tím, že byrokracii v EU bude omezovat, no nezdá se.....   https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/starsi-auta-mozna-budou-muset-na-stk-kazdy-rok-budou-potreba/r~5390a6cc20ff11f0b553ac1f6b220ee8/?
    • Odpojiť káblik na baterke a pred garancku naspäť zapojiť a vymazať chyby v RJ..auto dobíja permanentne 14,2 až 14,4V..Po servisnej prehliadke znova odpojim. tiež to tak robím a ešte mám auto v záruke 3 roky
×
×
  • Vytvořit nový...