Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/06/13 ve všech sekcích
-
Dáme Krušovickou časovku. Navrhuji to takto: Start bude na hlavní u restaurace Lípa, Kokta bude startér. Po mávnutí praporem bude následovat ostrý start Hurikánového RS, měření dojezdu v cíli v Řevničově u cedule začátek obce. (Zde Ozi s protokolem jezdců a časů - přesně zaměří čas dojezdu). Dobrždění na rovince v Řevničově (radar na začátku obce bude jen informativní pro řidiče, pravděpodobně ale nebude zobrazovat, pač jeho maximum je nasteveno jen na 99km/h - osobně vyzkoušeno na druhé straně obce na obdobném radaru). Hurikán se postará o kameru a natáčení akce, Motosman zajistí kelímky s čipovanou kofolou. Každý účastník bude mít dva pokusy, počítat se bude ten lepší. Benzín hradí samozřejmě majitel vozu, tedy Hurikán. Vítěz obdrží vavřínový věnec, celý slavnostní ceremoniál proběhne v hotelu Lípa. Majitel vozu Hurikán obdrží certifikát o odborném testování jeho vozu se jménem vítěze a jeho dojezdovým časem, převezme pohár konstruktérů3 body
-
Bohatý cikán povídá bohatému cikánovi: "Nechal jsem si postavit dům od německé firmy, nádherná práce, dodání v termínu, rozpočet vyšel přesně, jak jsme se domluvili, akorát staré psy novým kouskům nenaučíš, takže mi zapojili plyn do sprchy.3 body
-
A to tady bylo od některých pindů jak se nebudou Octávky prodávat. A ejhle, ono se na ně čeká.2 body
-
2 body
-
On myslí, jako že jsi ještě mladej ročník, takoví ti hejskové, co si kupujou splašený nákupní tašky a trhaj rekordy na rozjezdech na semaforech2 body
-
Kokto, Polo je pro tebe dělaný, si se ještě evidentně nevybouřil Clinte, tohle autíčko by slušelo každému Já kdybych si mohl vybrat tak bych si koupil Porsche Panamera, to je kombík podle mého gusta2 body
-
Jirko, je to omezená série 2500ks vozů a není to jen R-line paket. Je to upravená verze přímo od R-GmbH. To je potřebný z toho důvodu, aby bylo pravý Polo WRC homologovaný jako závodní vozidlo, protože musí vycházet z určitý sériový specifikace. Ještě je pak interní 50ti ks série "tréninkových" Polo WRC na klasických značkách, který jsou teda výkonem někde jinde a mají např. stejnou ruční brzdu jako závodní verze, nebo i skořepinový sedačky atd. Je to hezký pro někoho, kdo se chce ukázat (něco jako ve své době byla Octavia I RS WRC edition s těma polepama), ale za totálně nesmyslný peníze toho dostaneš fakt málo navíc. V Německu z nich jsou prodejci nešťastní, protože jich ve WOBu jezdí dost jako služební vozy či vozy oddělení, který se následně budou muset někde prodat, resp. udat... Ale pravdu máš v tom, že za tu sumu peněz se dají sehnat lepší auta stejné značky1 bod
-
Já se na nikoho nepovyšuju, ty jsi mi napsal na hloupou otázku hloupá odpověď......a ať to tu naplevelím klidně mi napiš sz.1 bod
-
vím, že víš. Píšu to hlavně kvůli tomu Polu, který má na boku poněkud trapnej nápis WRC a motor stejnej, jak v Octavii. Ty prachy jsou tudíž v tomhle kontextu zcela nesmyslný a pořídíš za ně prakticky srovnatelný GTI. Pak mi ovšem hlava nebere, proč ho kupovat.1 bod
-
Hele borci, a dělé tady při pátku vůbec někdo něco, když se to tady tak rozjíždí, nebo máte všichni dovolenou?1 bod
-
To polo má stejný pedály jako mám já v R . To Camaro pěkné, ale dovoz z USA bych nechtěl, jedině evropskou verzi. Treo Maserrati třeba Maserati Quattroporte (i Grand Turismo) to je takový můj malý sen, ale nechtěl sjem ho tady říkat aby mi ho někdo nevyfoukl a už se stalo. Akorád co vím tak Maserati taky nepatří mezi úplně spolehlivá auta, bohužel. Panamera je můj druhý sen. Sny všechny nedostižný, tak zbývá jen to Camaro, popř. Mustang (cena určena pro německo 44tis eur) což při větší vůli by se dalo, když bych prodal byt a nechal šlapat manželku1 bod
-
1 bod
-
Ked elektrony.cz napisu v svojom e-shope k Lantisi: "Kola jsou vhodná pro tuning. Zapsání nového rozměru do technického průkazu pro provoz na pozemních komunikacích vyžaduje individuální schválení.", tak to znamena, ze na 100% nie su homologovane...1 bod
-
Včera jsem dovezl Rapida ze servisu. Nakonec měnili ten silent převodovky a prý za modifikovaný díl. Víc mně neřekl.. A je konečně klid.1 bod
-
tady někteří nepochopili na co je Mustang, ten není na závodění s RS, ten je pro plešouny na lov holčiček a nebo pro ten jejich zvuk motoru, to není TSI a ani TDI :-)1 bod
-
už se těším, až budu mít ten znalecký posudek a pojedu do autorizáku, kde mě to neuznali. rád se zasměji a poplácám je po ramenech za kontakt děkuji škodaforumovi P.S. auto mě dnes 2 krát chcíplo na světlech a nešlo startovat, až asi po 10 sekundách.1 bod
-
1 bod
-
Me se preskoceni projevilo tak, ze to trochu hur startovalo, motor hned po startu sel jakoby na 3 valce, nepravidelny chod a ani zvuk nebyl uplne OK, ale po chvili se to srovnalo ze vpodstate nic moc nebylo poznat. Svitila kontrolka motoru a to byla tak vse. Ani nevim kolik se s tim najelo, protoze s tim jezdila manzelka a ta se jen tak mezi reci zminila, ze ji to 3x neslo napoprve nastartovat a ze tam neco sviti. Ja s tim jel do servisu cca 50km (docela jsem se divil ze mi rekli ze s tim mam prijet i kdyz mam pocit ze nejspis preskocil retez). Na jizde jsem ani nic nepoznal, nakonec jsem mel dojem, ze to ani nepreskocilo a je tam jina zavada, ani sem nepocitoval ze by to min jelo, ale ja vykon toho motoru bezne nevyuzivam a prece jen jsem to trochu setril. Jen se trochu zvedla spotreba (podle PP to ukazalo 6.5 litru - tu trasu jezdim standardne kolem 6, rekord mam 5.2, na trase se klesne asi o 300 vyskovych metru). O preskoceni o zub mi rek servisak pote co to dali na diagnostiku. V zapise o zavade pri prejimani je napsany se sviti kontrolka vyfukovych plynu, takze ta kontrolka motoru asi sviti na zaklade vyfukovych plynu (???). K cene: material 593,- dostal jsem 70% kulanci, takze material byl za necelych 2000 kc prace 3058 ceny bez DPH servisak tvrdil, ze kulanci mu napoprve zamitli, dali mu ji az napodruhe, takze neni vubec jisty ze clovek nejakou kulanci dostane a to jsem mel zaruku pretazenou jen o 9tis km a casove by to do zaruky spadalo s velkou rezervou serizeni svetel (xenony) 110kc, geometrie kontrola + serizeni 661kc, ceny bez DPH Od vcerejska sem s tim najel cca 500km castecne hodne kopcovaty teren, jede to normalne, asi 2x mi pri pomalem ubirani plynu uhvizdlo turbo, ale to mi obcas dela, spis vyjimecne. jeste k napinaku - asi mam ten nejnovejsi K-ckovej - cislo 06K109467K1 bod
-
Zdravím místní draky, chtěl bych se zeptat na váš osobní názor.Cena vozu se mi zdá při pohledu na motor a výbavu velice nízká.Auta se stejnym motorem ale s výbavou abmiente jsou v podobném nájezdu za 450 i víc tisíc Kč.Kdybych dával auto do zakázky tak bych nechtěl jak černou barvu tak světlej interiér, ale za tyhle prachy bych to klidně oželil.Teď je otazka, zda to není nějaký podvch..nějaké vaše zkušenosti s nakupováním u škodaplus? %3D1%26inOperationTo%3D2011%26loadFrom%3D118%26loadTo%3D118%26fuelList%255B%255D%3D1%26fuelList%255B%255D%3D2%26fuelList%255B%255D%3D3%26mark%3D32%26model%3D404%26maxItems%3D50"]odkaz1 bod
-
No já byl ve škodovce u Hellera a tam mi právě řekli,že se krytky zvlášť koupit nedají.Ani to neměli v katalogu.Ale pokud to je tak jak říkáš,že by to ve vw mělo jít koupit,tak opět pojedu do Hellera,tentokrát do jiných dveří(s nápisem vw) a zkusím se zeptat.1 bod