Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/01/14 ve všech sekcích
-
4 body
-
Celkom ma pobavil Napalmov príspevok "... do DSG a 4x4 člověk musí dozrát..." Mám cez 50 a kúpil som si OIII 1,8 TSI 4x4 DSG. Nemám pádla pod volantom, manuálne radenie som si len vyskúšal.Tak ako písal včera Hesltik, radenie a správanie prevodovky je otázkou plynového pedála. Keď sa potrebujem z vedľajšej cesty na križovatke zaradiť alebo pri predbiehaní, drgnem do páky a v režime S si vychutnám zrýchlenie a zvuk 6500 otáčok. Ak ešte niekedy vymením auto, bude s automatom. Mňa osobne automat baví.3 body
-
3 body
-
To byli nějací šupáci, co nám kazili pěknou fotku Před odjezdem jsme je shodili do rybníka...3 body
-
Vítej v klubu pirátů Já vás nakonec nakazím pirátstvím všechny a přejmenujeme se na Clintův pirátskej klub3 body
-
2 body
-
2 body
-
Cenu oleje neurčuje přijímací technik, ale majitel servisu. Ptát se teda můžeš, ale odpověd nečekej....Dones si svůj, v originálním zavřeném balení. Dodrž předepsanou normu pro motor a nemusíš nic řešit. Technik Ti pouze dá do poznámek , že jsi si donesl vlastní olej, značku a normu. O záruku samozřejmně nepřijdeš....Jedině tímhle postupem dojde postupně ke snížení ceny oleje. Jiná cesta tam nevede.2 body
-
Pokud by měl někdo zájem, podělím se tu s mou zkušeností s renovací alu příp. i plechových kol... Po koupi Roomstera v prosinci jsem měl na autě origo alu kola AVIOR se zánovníma zimákama, proto jsem koupil zánovní plechy a přehodil zimní pneu. No a tu jsem zjistil, že jedno kolo ze čtyř má uvnitř opadaný lak a je tam zoxidovaný hliník a v patě ráfku je zbytek lepidla, tudíž pneu podlepili... Rozhodl jsem se nechat kolo opískovat od původního komaxitu a nechat znovu nalakovat. Ale kde? Rozjel jsem telefonáty a maily a nakonec jsem zvolil firmu ZRL na Kladně, která mi kolo opískovala a nalakovala komaxitem za cenu 600,- /ks což mi přišlo dobré... výsledek je moc hezký, ale bohužel odstín je jiný a má to více perleti, což je hezčí, tak tam poputují i zbylé 3 ks. vlevo renovované vpravo původní1 bod
-
1 bod
-
No už jsem měl pocit, že moje teorie nefunguje... tak díky Jaro9999.....aspoň u někoho jsem se trefil1 bod
-
No jo plastomanie, stejne jak u Rapida. Kam ta Skoda vede. Zase to na mycce oplachnes s wapkou a mas cisto i uvnitr a nicemu to neva.1 bod
-
No jo, ale co s tím chceš dělat jinýho? Mně to někdy pěkně štve, jak to mlátí.1 bod
-
smates: Domnívám se, že první aspekt nastínil Pawouk. Druhý aspekt je v "noze". TSIčko je hodně citlivé na délku trasy a styl jízdy, potažmo "lehkou nohu".1 bod
-
Já bych mrkl do skříně, než ji teda z té ložnice vytáhneš. No pokud se tady ptáš na návod jak vyměnit spojku, tak to raději dej do servisu, bude to bezpečnější a levnější.1 bod
-
On Radomír spíš naráží na debilní dotazy alá frrrrrrr a vrrrrrr. Jasný, hrát si na pana podnikatele, navléct kožené sako, k tomu portmonku na řetízku a pak si hrát na machra v Superbu umí každý. Pak hodit na fórum dotaz, že auto dělá frrrrr a vrrrrr s dotazem čím to může být, tak to může napsat jen JELITO1 bod
-
Asi tak, každý si to musí vyzkoušet a pak se rozhodnout, co mu více vyhovuje. Každá z variant má své pro a proti. A proto přesně vím, proč to ve svém autě nechci a proč by mně to celkem nevadilo v pracovním autě.1 bod
-
Jestli to není stejné jako v ledničce. Manželka tam taky stàle nechává svítit. :-)1 bod
-
tady je někdo urážlivej jak ženská, nechápu co ti na těch dvou komentářích přišlo negativní, ale že si to ty, tak ti udělám radost retarda si nechej od cesty chlapečku, jelikož pokud si potřeboval poradit, že se máš podivat do dílenský příručky, tak ti není ani rady ani pomoci, to je první věc, kam by si se asi měl podívat pokud se chystáš na něco takového, jako je výměna spojky, tim s tebou končim1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Luky : me to vyhovuje a libi se . Samo ze pokud by byl i vrch tak by to bylo super. Ten spodek pekne zapada k mrizce v narazniku. Nekdo si dava zlute folie na mlhovky jak na nejake francouzske auto , nekdo si dava na strechu zahradku a cpe tam jakekoliv nesmyslne veci a nekdo ma cerne mlhovky Ne dalsi penize uz setrim na komfort a ne jen na krasu , ta bude az pak. Sto lidi sto nazoru A ty svetla jsou porad vsude drahe a az se treba naskytne nejaka bouracka novych fabii tour tak treba zakoupim Ty mlhovky byly za takovou cenu ze jsem nemohl odolat.1 bod
-
Mně táhne na 40 a žádné SUV, 4x4, DSG nepotřebuji = nemám pro ně žádné využití. Dnes jsem měl konečně možnost se s DSG prakticky seznámit. A byla to zrovna kombinace SUV, 7°DSG a relativně slabý motor = Yeti 1.2 TSI 77 kW. Nějaké cukání, jak se tady někde psalo, se moc nekonalo, i když samozřejmě některé změny převodových stupňů byly znát. Ale DSG řadí v některých provozních situacích tak, jak bych nikdy já neřadil. Nejvíc je to znát v rychlostech okolo 50 km/h, kdy tam flákne zbytečně vysoký kvalt (konkrétně šestku) a motor pak zbytečně duní, skučí a úpí a autu se stejně nechce moc jet. Jenže když člověk jen trochu přidá, tak to zas podřadí třeba o dva tři kvalty. A pak zase zpátky.1 bod
-
Stringo, jen technická poznámka - 1.8 TSI je v OII prakticky už sedm let, u Audi o rok víc.1 bod
-
1 bod
-
Napalm: Mě je přes 40 a SUV, ani 4x4 nechci a DSG také ne . Jezdit mě baví furt a možná, že ještě víc. Proč si budu kupovat auto s náhonem 4x4, o sto kilo těžší, když nebydlím na horách a do pole nejezdím? Kočárek se mi vejde i do liftbacku Oktávky, takže proč mít krabicoida, co víc žere a odpor vzduchu má jak pojízdná maringotka? Jezdím 80% dálnice a tam prostě krabicoidy nepatří, kdo má trochu rozum, volí normální auto. Málo kdo si uvědomuje, že auta typu Yeti, Tiguan jsou určeny převážně na městský provoz a do lehčího terénu. Musel bych bejt blázen abych tohle měl na dálnice.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jo a když jsoem koukal na recenzi tady: http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-seat-leon-cupra-2014/ tak by mě to taky lákalo jen třeba na léto to chipnout1 bod
-
Určitě má to i ono své argumenty. Akorát furt nechápu to spojení automat-taťík, kloboučník a podobně... Dyť je to o komfortu, jízdu s automatem si můžeš užít stejně, ne-li líp, než s manuálem, když budeš chtít,třeba na nějakém úseku, můžeš si tam ty rychlosti sázet sám. Parkovací robot,hlídání pruhů,adaptivní tempomat, ale třeba i jen senzor světel a deště-to jsou, podle mě, ty kraviny co dělají z řidiče úplného debila.1 bod
-
Jako můj otec, bylo mu 65 a tzv. dozrál do DSG. Teď by se k manuálu nevrátil. Ale jeho styl jízdy je kloboučnickej, pohoda a pomalá jízda. Takže mu to vyhovuje. My co lítáme jako psi, musíme mít manuál....1 bod
-
hurikáne rejpej, to dřív tady rejpal i strejda clint a včera říkal trošku jiné slova, pan petrrrrr mě to může dosvědčit1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No neni ta Denim nejhezci ? Odpovim si sam. Je. Jinak Kokto to svezeni samo plati. Bylo nakonec nejak malo casu. Ovsem po svezeni v Tvem i jako Back pasazer mi to prijde az trapne ti to pujcovat. Jinak jak to ze mel Stanmar Roomika, doslo mi to az pri odjezdu. Asi mi neco uteklo.1 bod
-
S eko daní při první registraci použitého vozidla máš sice pravdu, jenže ta je primárně určená pro starší vozy podle třídy emisní normy. Bez emisní normy EURO je 10 000 Kč, EURO 1 je za 5000 K4, EURO 2 za 3000 Kč a vyšší normy jsou bez poplatku. Takže konkrétně moje auto je v ČR zdarma při první registraci nového vozu i při přeregistraci na jiného majitele, zatímco u vás jako nové za 217 € ( přibližně 5900 Kč). Jinak registrace jako taková stojí pro všechny stejně = 800 Kč.1 bod
-
no tam sem měl cca 8,4, přesně jsem nekoukal. jinak po rovině sem rozvalil na 230 na pětku, šestku sem tam už nedával, jelikož sem dojel auta a náhoda je blbec. jinak sem potkal dva superby v liftu a ty se mohli podělat když sem k nim jel blíž a zkoumal spzku1 bod
-
si musíte ujasnit vy jestli chcete zvýšení vykonu, stejně dodržujete krátkej interval 5W-40 tak o co go.... já sem taky klinte čekal od listopadu do unora, až budou volné chechtáky na zvýšení jinak to smrdění destiček, běžná věc.... ono si brzdil k té benzínce ve třech z 180 na 20 km/h, po té z kopce dolů z 120 opět na nějakých 30km/h, tak se není čemu divit. jinak jak si zkoušel zátah auta, tak si mě zvýšil zpáteční spotřebu1 bod
-
Dnes jsem vyměnil originál žárovky z výroby za Osram Silverstar2 +60%. Na dálková více světla i delší dosvit, na tlumená spíše více jasnějšího světla se širším záběrem, delší dosvit jsem na krátké zkušební jízdě v příměstském světelném smogu moc neregistroval. Ale toto chci řešit ještě na technické, kde požádám o doseřízení v horní možné toleranci. Proč jsem nevolil všemi chválené NBU? Především delší životnost Silverstarů, protože mám denní svícení v hlavních světlometech, žádné LED a nehodlám to ani měnit. A také nehoním xenon efekt, to je fakt pitomost pro mladé kluky, kde první dotaz zní-svítí to bíle a vypadá to jako xenon :-) malé porovnání základních dat: NBU Silverstar2 B3 150 hodin 250 Tc 250 hodin 450 3600 teplota chromatičnosti 3200 1500lm+-10% světelný tok 1500lm+-10% cena cca. 529kč 359kč Takže data jsou jasná, Silverstar delší životnost, NBU bělejší světlo, ale také dražší. B3 - značí hodnotu předčasné poruchovosti žárovky. To znamená, že 3% všech testovaných žárovek selhalo po tomto počtu hodin. Tc - značí hodnotu poruchovosti 63,2% žárovek po udaném počtu hodin. Edit: Tak dnes po pořádném projetí za tmy můžu Silverstary pochválit. Ale hlavně po pořádném prohlédnutí zapnutých světlometů ze předu jsem uviděl tu hrůzu, kdy potkávací světla svítí celkem do běla a parkovačka původní tam svítí žlutě, jak pěst na oko. Takže zítra se jde zkoušet nějaká ledka ze zásob Edit 2: Všechny ledky jsou moc"do bílomodra" teď je to zase obráceně ledky v parkovačkách jsou jak pěst na oko, budu hledat dál a ladit sladění barev1 bod
-
Zkusil jsi odpojit baterii a nechat auto tak 30 minut bez proudu?? Ty budíky při troše štěstí to vyřeší.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jediný co napíšu...roomster mě připadá vevnitř luxusnější s lepším zpracováním.....volant,řadika,ruční brzda v kuži...chrompaket......za cenu o dost menší než v této výbavě by byl rapid....a je vyriabylnější...1 bod
-
nechápu co tak mohutně řešíte, děláte jako byste po výměně baterky museli instalovat minimálně windows1 bod
-
Tak sorry chlape, ale hovadina jako prase. Buď rád, že se Ti to povedlo a nic sis nezničil. Ani netušíš, jakou jsi udělal pí...nu a buď rád, že to přežil nejen altík, který dostal asi největší záhul. A kolik stojí nová řídící jednotka Ti ten maník, co Ti dal tuto radu neřekl? Kdo Ti tuhle totální hovadinu poradil? To by mě zajímalo, rozšířil bych si rejstřík s názvem JELITA A kdyby to altík třeba nepřežil, což je vysoká pravděpodobnost a zničilo by Ti to rego, můžu Tě ujistit, že by taky mohl poslat pořádnou dávku zvýšeného napětí třeba do té jednotky a nejen do ní, ale do absolutně všech aktivních spotřebičů ve voze. Když už nechce někdo přijít o nastavení a data, doporučuji udělat bypass krokodýlkama na svorkách (pro usnadnění manipulace plus kamkoli nejblíže AKU, klidně i na ten altík nebo startér a minus kamkoli na kastli), nebo klidně i přes zásuvku zapalovače (ale to moc nedoporučuji a je nutné se opravdu dopředu ujistit, že je vše vypnuté). Ten bypass je lepší.... Někdy mě udivuje, co všechno dokáží lidi vymyslet. Když někdo něčemu nerozumí, tak ať se do toho nehrabe! Ale koukám, že i na takové banální věci, jako je výměna aku se dokáží napáchat škody za desetitisíce. Ale Tvoje kára, jen si takto hraj dál1 bod
-
Máte pravdu oba - Rapid má přední a zadní stejný (stejné objednací číslo), u Citigo se rozlišuje podle objednacích čísel přední a zadní.1 bod
-
caute, mam O2 2.0 tdi 103kw dsg, r.v.2005 a mne to tiez robi a je to dvojhmotovy zotrvacnik. Neviete mi niekto zohnat zotrvacnik+ komplet spojku za rozumnu cenu?1 bod