Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/14 ve všech sekcích

  1. Je tam ohromný rozdíl - má emblém L&K na blatníku.
    4 body
  2. V niektorom autosalóne ti povedia kratší termín aby si radšej auto objednal u nich a nezobral niekde inde skladovku a nakoniec čakáš dlhšie (v zmluve je o tom vždy klauzula, že sa to môže stať), a niekde zase povedia radšej o dosť dlhší termín aby nemali nepríjemnosti s tým ak by meškala výroba a nakoniec si ešte aj rád, že dodali auto skôr ako si očakával. Ja osobne to radím, že nerieš to, katalógy a všetky súvisiace veci hoď do zásuvky a úplne zabudni na to, že si vôbec nejaké auto objednával a ži si svoj život normálne ďalej. Aj tak ti zavolajú keď bude auto vo výrobe, potom keď už bude na predajni, a nakoniec keď si pre neho môžeš prísť. Škoda sa stresovať, veď je to len auto. :-)
    1 bod
  3. Plzeň 12', 50l můžu mít za cca 1.900 ,- ... proto se divím té cenně
    1 bod
  4. Nešel, už kvůli tomu, že majitel neumí napsat v češtině popis. Bude chtít zálohu předem a prachy a auto už nikdy neuvidíš. A rozklikni si všechny inzeráty tohoto prodávajícího, u každého jiné jméno (Lukas,Jan,Iva) a číslo stejné. Prostě podvodník na první pohled
    1 bod
  5. Že by to byla cílená kamuflážní kampaň? I zde na foru se věcí znalý vyjadřují, že SIII údajně nebude podoben tomuto konceptu (či spíše některým jeho designovým detailům, např, tvarům předních světel, či mlhovek)? Čas odhalí pravdu.
    1 bod
  6. Tenhle týden auto potřebuji, ale příští týden to budu řešit. Moc děkuji za rady.
    1 bod
  7. Souhlas v obecné rovině, proti tomu nelze nic namítat. Rub mince ale bohužel dopadá na koncové uživatele. Našli bychom mnoho případů od tvrdých plastů v interiéru přes chybějící izolaci motoru po třeba tu levnou rezervu. Něco je mi jedno, něco mě sere, ale to je tak vše co se s tím dá dělat. Ale to jsme mimo téma...
    1 bod
  8. doufám že neduplikuji, ale už je to tady VisionC v Ženevě jedním slovem nádhera!!!
    1 bod
  9. ahoj, tak rozhodne bych zajel s autem do skodovky a nechal si dle vinka zjistit proc byl motor menenej.. nenech se utahnout na varenou nudli, 1.2Tsi plecek je v kazdym bazaru plno... zjistis to ve skodovce, pokud to byla zarucni vymena motoru, tak ti reknou proc se to menilo... twl typohadky o duchodcich, blondynach atd. jsou fakt k smichu..
    1 bod
  10. Poradím ti jednu věc. Projeď se někdy "volnočasovým, sportovním" autem např. RS3, nebo aspoň S3 s automatem a pak něco napiš o tom že chceš aby si ovládal auto ty a né aby ti do toho kecala převodovka a její soft....... Nechci tebe ani nikoho podceňovat, ale nejsi schopen řadit líp než ona.
    1 bod
  11. Head-up displej má mít Passat B8,ale jestli ho dostane SIII se neví....Side-Assist u OIII udajně od 22KT/15.
    1 bod
  12. Tak znáš to, co tvrdí výrobce o kdejaké věci - jednou je to doživotní náplň v převodovce, jindy je to rozvodový řetěz....
    1 bod
  13. Pořád nějak nevidím ty rozdíly v exteriéru u L&K... To jako myslí ty Turbine??? To je dost málo na odlišení L&K ne???
    1 bod
  14. Koukám, že to konečně vyšlo, to víš nahrál sem vir ale tak ono to moc nevadí ne? se vyspíš v práci stejně tak ne?
    1 bod
  15. No jen pro upřesnění zde uvedeného, povinné zimní pneu nejsou obecně, ale jen v případě souvislé vrstvy sněhu ledu a bla bla... nebo pokud lze předpokládat, že něco takového nastane. Koho to zajímá přesně, tak § 40a odst. 1 písm. a) a b ) zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích, viz zde: http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361#cast1
    1 bod
  16. Já jsem ještě před půl rokem jezdil jen a výhradně s manuálem. A Tdi! Což je další takový obor častých sporů. Četl jsem a neřešil. Ale v srdci jsem byl tzv. skalní! Jednoho dne přijel syn se Supíkem a 6DSG! Chceš se svézt? Ani ne! Potom jsem ale musel z rodinných důvodů použít jeho auto a průšvih byl na světě! DSG mne dostalo natolik, že jsem prodal v nestřežené chvíli své (naše) málo jeté, milované FL 2.0 manu, a koupil 1,8Tsi s DSG7! To znamená benzín k tomu! A fakt nelituji, i když ztráty a náklady byly velké! Takže jsem přesně jeden z těch bláznů, o kterých tady psal Diagnostik! Tímto ho zdravím!
    1 bod
  17. Problém této diskuze vidím v tom, že mnozí s DSG 7 ještě vůbec nejeli! A tak tady porovnávají a někteří kategoricky posuzují osobně nevyskoušené. A ani neví, že je to možné. Jablka, hrušky atd.
    1 bod
  18. Až přestaneš plácat nesmysly, tak se půjdu vozit třeba na koloběžce. Do té doby to tady musím hlídat. A nastuduj si tu příslušnou příručku.
    1 bod
  19. Tomuto jedinci to nevysvětlíš, když si myslí, že řj umí změřit viskozitu oleje. Přitom o tři příspěvky výš je příručka, kde je to podrobně vysvětleno co a jak to vyhodnocuje právě u starších motorů...
    1 bod
  20. DSG je taky citlivé jak máš těžkou nohu, chce se to s plynem a brzdou tak trochu mazlit pěkně v klídku a s citem pak je to naprosto dokonalý žádný cukání, žádný divný zvuky, když ho pučím ženě ta na to hamtá jako kdyby mněla cihlu v botě a to je samý škub sem škub tam....brzda plyn brzda plyn... Musí tam být souhra auto + ten osel za volantem
    1 bod
  21. Pozorně jsem si přečetl rady "smatesovi". Obecně se dá říci, že za určitých podmínek je jejich aplikace možná, ale má to své "ale" ... "smates", pokud chceš cílenou radu, jak na spotřebu přímo na Tvé konkrétní trase, tak mi můžeš napsat do SZ souřadnice startu a cíle. Zanalizuji ji a na dálku Ti zkusím cíleně poradit. Pokud budu vyslovovat obecné téze, tak platí (a u motoru TSI dvojnásob!), že spotřebu lze ovlivnit jiným přístupem myšlení k jízdě a tím spojeným aktivním přístupem k ovládacím prvkům vozidla. Obecně není vhodné dávat radu typu, řaď v rozmezí těchto nebo tamtěchto otáček motoru. Při řazení záleží na vyhodnocení mnoha faktorů. Jedním z nich je i uvědomit si, z jakého stupně na ten vyšší řadíš. Nevím, zda v Tvém případě, ale asi ano, máš v pravém horním rohu palubního displeje "našeptávač". SW řídící jednotky Ti napovídá, kdy a co máš zařadit. SW není na tuto funkci nastaven zcela nevhodně. Lze se doporučením řídit. Někomu se bude zdát, že nabádá k přeřazení v nízkých otáčkách. Není tomu tak. Jen v jednom jediném případě bych "našeptávač" k přeřezení na vyšší stupeň ignoroval, a to v takovém, že mne na rovině napoví přeřaď a já jsem v blízkosti stoupání. Pak bych ho ignoroval ještě při řazení směrem dolu. Řadím dříve a níže uvedu proč. Já mám tu samou motorizaci, jak Ty. V nížině nebydlím, ale zase v horách taky ne. Pokud se podívám v jakých otáčkách při normální a přesto svižné jízdě mi "našeptávač" radí řadit, tak je to cca takto: ze 2 na 3 = 2400, 3/4=2000, 4/5=1800. Pokud "netlačím" na pilu, ale přesto nejsem nejpomalejší a splývám s provozem, tak "našeptává" - 2/3=2100, 3/4=1900, 4/5=1600. Z toho je vidět, že SW je celkem "inteligentní" a dokáže vyhodnocovat nejenom zátěž motoru, ale i polohu a hlavně rychlost sešlápnutí plynového pedálu. Jak ekonomiku provozu učím já? Z 1 na 2 řadit okamžitě po odvalení se kola nejpozději však do ujetí cca 4 metrů. Jak podřazovat? Využít setrvačné síly. Jde o to, dát zavčas nohu z plynu a nechat auto plynule zpomalovat se zařazeným rychlostním stupněm. V tomto momentě je spotřeba nulová! Až by mohlo jet auto pomaleji než chci, tak v tomto momentě vyřadit a pokračovat na neutrál. Nižší rychlostní stupeň by zpomalil více a je blbost jet z kopce pod plynem. To utíkají peníze za palivo. Pokud zastavovat, tak podřazovat až těsně před momentem, kdy by řídící jednotka zasáhla, aby motor nezhasl. Zase, celý úsek takovéhoto zpomalování je s nulovou spotřebou. Je blbost vyřadit a zpomalovat pomocí brzdy. To se zbytečně přichází o palivo. Brzda, to je to, co by se mělo použít jak poslední, a ta by měla sloužit k úplnému zastavení vozidla nebo ke krizovému nutnému zpomalení. Je jasné, že styl jízdy budu mít na uzavřeném okruhu úplně jiný. Ale město není závodní dráha. Pokud vezmu v úvahu, že uvádíš, že máš na trase kopce, tak určitě na trase tam se počet kopců nahoru rovná počtu kopců dolu. Co propálím do kopce, tak to zase z toho kopce ušetřím. Domnívám se, že Tvůj problém je jen v tom, že k motoru TSI přistupuješ stejně jak k motoru, který jsi měl ve FIATU. To musíš změnit. Spousta lidí při změně vozu dělá chybu v tom, že si neuvědomí, že každý motor má jiný kroutící moment ve stejných otáčkách a i jinou hlučnost. Rapid má motor docela dobře odhlučněn. Opravdu ho nemusíš slyšet a přesto je v dostatečných otáčkách (má dostatečný kroutící moment), aby se dalo už řadit.
    1 bod
  22. Tak pak je všechno v pořádku. co tu řešíme?
    1 bod
  23. Napadá mě otázka, možná hloupá: Bylo by možné bez dalších zásahů nebo úprav pouhým přehráním jiného software řídící jednotky udělat z 63kW/160Nm motor s výkonem 77kW/175Nm? Nebo jsem úplně vedle...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...