Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/15/14 ve všech sekcích

  1. To Pandora.... 1.4 mi přijde taková archaická...Je to vlasně skoro stejný motor, jaký mám v ve své Felicii. TSI je krásný motor co pěkně táhne, hravý, moderní, tichý, pohodová spotřeba a podobně. Jeho poruchovosti se nebojím, v poměru prodaných kusů je jeho poruchovost spíše úsměvná a nafouknutá bublina. A žádný vůz, který si pořídím dnes, mi určitě nevydrží 18 let jako má již notně ohnilá Filda. S TSI je radostné svezení oproti 1,4....A jeho případné mouchy jsem ochoten risknout....záruka, atd.....:-)
    3 body
  2. Takže rozhodnuto. Vítězem se stává......... Škoda Roomster Trumf Ambition, 1,2 TSI, 63 kw. Zelená Jungle metalíza. Doplněna výbava o : ambition plus tažné el. otvírání oken hlavové a boční airbagy 8 reproduktorů prodloužená záruka na 4 roky nebo 60 000 km Rozhodnutí padlo po přímém srovnání obou adeptů. Rapid se mi sice opravdu o kapánek líbí víc, ale to je jediný bod, ve kterém nad Roomstrem zvítězil. Plusové body pro Roomstera byly hlavně vyšší posaz, luxusní nastupování na zadní sedadla, cena při zvolené výbavě, i když nepotřebuji převážet atypicky rozměrné předměty, tak u RD se to sem tam využije, možnost vyjmout zadní sededla a jejich variabilita, a podobně... Jak již bylo zmíněno....je to jen auto..... Jinak děkuji všem za smysluplné a užitečné reakce v tomto vláknu... PS: Rapiďáci nesmutněte.......není všem dnům konec a možná na něj dojde za cca 5-6 let.....
    2 body
  3. Na FB octavia clubu se objevila tahle krasavice:
    2 body
  4. Nastal další rok, a tak jsme se rozhodli udělat 2. ročník Jesenického srazu. Minulý ročník se povedl, sešla se pěkná parta, počasí bylo super, sedělo se bezmála dva dny, účast byla k překvapení taky velká, ať už ty kteří se přijeli podívat na "chvilku" nebo ti kteří zůstali na noc Video z 1.Jesenického srazu: Termín máme podobný jako loni: 20.9.2014 - 21.9.2014 Místo: ATC Jesenice u Rakovníka (GPS: N 50 05.368 E 13 28.637) Uvítáme každého s Fabii I, Fabii II v jakékoliv verzi - od Juniora až po RS, stejně tak i Roomster Vstupné stejně jako loni pravděpodobně nebude, možná až časem jestli nás napadnou nějaký sranda soutěže, tak vyloženě vstupné symbolické na pokrytí cen Co se týká kempu, je tam super plac na parkování, majitel vychází ohromně vstříc, v kempu je hospůdka, je tam sociální zařízeni pěkně opraveno, a ubytování taky velmi kvalitní. Chatky mají elektřinu, kuchyňku. Spaní většinou po 4 lidech. Odkaz na kemp: www.atcjesenice.cz Ceník: www.atcjesenice.cz/cenik/ Kemp je uzavřený, loni bylo i dost lidí s dětmi a pánové brali svoje polovičky Uvítáme každého Pozvánka na sociální síti: https://www.facebook.com/events/655908177790178/?fref=ts Informace budu průběžně doplňovat, času je ještě dost. Dodám i informace ohledně ubytování pro případné zájemce. Kdyby měl někdo nějaké otázky, ptejte se Srazům zdar!
    1 bod
  5. Vypadaji stejne jako bezne projektorove/cockove svetlomety, jen relativne zblizka je videt, ze jsou nataceci. Mam po ruce jen obrazek predFL varianty, ale poFL je to analogie.
    1 bod
  6. Nakoľko Ekkara je všade plno, bude mať na poklese trhovej ceny môjho retiazkového TSI (03/2011) pomerne významný podiel. Zase kecá o niečom, o čom nemá ani tušenia, na čo si osobne nesiahol, a teda samozrejme ani nezmeral...... Len dáva do súvisu správy agentúry JPP v tom najhoršom možnom kontexte. Hoci mám vymenenú reťaz, nevnímam to tak tragicky ako Ekkar. Občas ju síce začujem na cca 2-3s po štarte, ale to isté som počul aj pri štarte susedovho A-čkového Mercedesa. Po pravde ani s tou prvou retiazkou to nebolo niako tragické, menili ju preventívne, nakoľko som bol aj vďaka neopodstatneným kecom na tomto fóre dosť neodbytný a škodovka to schválila.
    1 bod
  7. líšia sa podľa podvozku - šport / normál / špatné cesty, zbehni do škodovky a podľa vin to máš na isto ale predným nič nebude , tam treba skorej horné uloženia a axiály
    1 bod
  8. Já osobně vím, že překliknout se může úplně každý a mít možnost cesty zpět je vždy důležité.
    1 bod
  9. a to by som povedal,že je to najjednoduchšie
    1 bod
  10. Nebo nafukovací polštářek pod zadek.
    1 bod
  11. Samej senzor a je to všechno na h*vno.
    1 bod
  12. Jestli muzu poradit. Tak komfortcars.cz jsou to lidi co dovazi z nemecka auto na pozadani. Rok zaruka na motor prevodovka pul na ostatni veci. Pokud se neco dojebe oni plati 60% kupce40 za opravu. Dva kamosi od nich brali jeden novsiho focuse 2011 a druhy stila combika. Oba pres rok a jsou spokojeni bezzavad a stav vynikajici. Ono bazary velke to vzdy chcou dle meho ojebat par kousku tam bude urcite ale... Hold vzdy se da vybrat zalezi na cloveku a jeho trpelivosti. Zdali je ochotny pockat na dobry kousek
    1 bod
  13. Svolávací akce - obesílají se zákaznící, aby se dostavili do servisu na provedení nějakého důležitého zásahu. Servisní akce - při jakkékoli návštěvě servisu provedou nějaký zásah, který jim vygeneruje systém po zadání auta.
    1 bod
  14. Turbo vyměneno i s tlakovou hadicí a všechno trrrrrrrr a frrrrrr zmizelo. Přece jenom to bylo prasklou hadicí od turba. I když sertvák už asi taky nemám moc v dobré kondici, no uvidíme. Každopádně, teď jede jak za mlada
    1 bod
  15. Krásný případ vybírání podle tabulek bez prozkoušení.
    1 bod
  16. Myslim si ze jsi dobre zvolil a gratuluji. Ja bych treba pres vsechna prakticka pro pro Rooma ho nezvolil protoze se mi proste nelibi, a to je pro me neprekonatelny problem. Ja abych mel radost z auta krom jine se mi musi libit. U tebe toto pada a udelal si tim padem dobre. Jinak jako majitel Rapida musim smutne konstatovat ze z hlavne z hlediska interieru je Room kvalitnejsi a hodnotnejsi. Nez nyni vojebavane Rapid, O3, setri se opravdu na vsem az moc a ne jen na interieru a pokud s tim Skoda neco neudela bude to casem jeji minus. Nova F3 od znaneho z SA vim bude jeste ojebanejsi. Proste O2, F2, S2 Jsou posledni poctiva auta a ja bych dnes volil radeji 1 rok starou O2 s 1,4 TSI nez nivy Rapid. Kazdopadne mam dotaz, myslel jsi na vybavu, prakticnost atd., ale prave kvuli rodine doufsn ze jsi myslel na bezpecnost. Rapid je postaven tak, ze podle dnesnich prisnejsich kriterii dostal 5 hvezd v EUNCup to Room by dostal ztezi 4, pokud pri starsich kriterii dostal 5. To bylo zase u me stezijni u jinych opomijeny hledisko. 6x airbag standart, vyssi podil vysokopevnostni ocely atd.
    1 bod
  17. Vezmi si pilu, uřízni špalek a máš na čem sedět. A až pojedeš domů, špalkem přiložíš Já jedu na blint, poberu něco do tašky a je to. Nějakej flek se vždycky najde, hlavu složím kdekoli, hlavně ať je co pít a je to. Sice židli mám, ale docela čumím, co se tu řeší, hlavně to menü v hospodě mě pobavilo. Ale myslím pánové a dámy, že u soudku dobrého pivka vše vyšumí a bude jedno, jestli byly k obědu knedlíky nebo pizza ne?
    1 bod
  18. Ta je vymazlená... http://www.sbazar.cz/martin.simo/detail/5006271-skoda-octavia-rs-tdi-2007-dovoz-d
    1 bod
  19. http://www.skodateile.cz/index.php?pg=products&menu=%C5%A0koda%7COctavia%20II(A5)%20facelift%7CGSM%20HF%20a%20p%C5%99%C3%ADslu%C5%A1enstv%C3%AD
    1 bod
  20. Aha, a proč si tedy kupuji takové auto ? Chci tím říci, že mě připadá samoúčelné kupovat káru za 3/4 mega (např. v mém příp.) pro víkendové cesty k babičce pro vajíčka (to je samozřejmě ad absurdum). Nějak (možná ne správně) předpokládám, že takové auto si někdo kupuje pro ježdění s ním, takřka denním či obden, a kdyby to mělo být jen někam do práce či zaměstnání, tak těch 20 km musím přeci ujet. Jinak stačí velocipéd či MHD NIKDY jsem nemusel baterku v autě dobíjet, vždy prodáno po cca 3-4 letém proběhu s takřka 160 kkm. Baterky jsou dnes zcela bezúdržbové, a pokud v autě nechybí základní instrumenty proti jejímu nechtěnému vybití (např. světla), není potřeba se o nic starat...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...