Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/31/14 ve všech sekcích
-
A abych nezapoměl,ve čtvrtek mi vyšla dobře směna,takže na čaj o páté v Krušovicích též dorazím !!3 body
-
3 body
-
1. Požadavek že máš auto uvést do původního stavu 2. Auto uvedeno do původního stavu(ke každému autu po takovém požadavku Ti musí dát přístup) 3. Reklamace musí být vyřešena2 body
-
Úroveň tvého příspěvku (gramatická i faktická) je skutečně na výši...2 body
-
Přídavná USB zásuvka pro nabíjení nebo napájení telefonu nebo tabletu pro pasažéry vzadu. Vhodné zvláště jako doplněk pro dlouhé cesty, kdy se děti baví hraním her v telefonu nebo sledováním filmů v tabletu. Zásuvka má v sobě integrovánu nabíječku 1A. Pokud nechcete, aby nabíječka "žrala" akumulátor, je nutné ji zapojit na spínané napětí od klíčku. V RAPIDu jsem neobjevil bližší bod spínaného napětí než v pojistkové skříňce. Rádio SWING kupodivu spínané napětí nemá přivedeno (AMBITION FRESH m.r.2013). Postup: 1. V krytu loketky vyříznout otvor pr.27mm, rozměřit tak, aby otvor vyšel mezi dvě vnitřní žebra. 2. Na černý kablík dát kabelové oko M5, šroubem do plechu upevnit k plechové matici, která je na držáku loketky. 3. Červený kablík opatřit kolíkem (samec), cca 2m kabelu 1mm2 opatřit dutinkou (samice) pro případné rozpojení v budoucnu. Spoj zaizolovat smršťovací dutinkou nebo elektrikářskou izolačkou. 4. Kabel protáhnout skrz středový tunel a přístrojovku k pojistkovému bloku. Dobré je vyndat kastlík na nápoje pod climatronicem a demotovat rádio. Já demontoval ještě spodní kryt sloupku řízení, ale není to nutností, akorát se pak víc plazíte pod přístrojovkou a odíráte si ruce. Kabel fixovat stahovacími páskami na vhodných místech k jiným el.svazkům, aby nikde nevadil nebo se časem neprodřel. 5. Demontovat pojistkový blok, vysunout směrem doprava a pak dolů pod přístrojovku. Jde to poměrně špatně, svazky jsou dělaný opravdu na míru, ani mm navíc. Ale je třeba se toho nebát a trochu zabrat. Odcvaknout a sundat zadní kryt pojistkového bloku. 6. Na kabel od USB zásuvky nacvaknout vhodný pin (já použil 000979021E). Vysunout modrou jistící lištu ve horní řadě pojistek. Kabel zasunout do volné pozice 40. Vrátit zpět modrou jistící lištu, zadní kryt a pojistkový blok namontovat zpět do přístrojovky. 7. Vložit pojistku 5A, vyzkoušet funkci, zda se nabíjení spouští jen při zapnutém zapalování.1 bod
-
Tak to fakt vypadá, že ŠA (resp.VW) udělá vše pro to, aby se aféra jménem klepající silentblok nerozjela do moc velkýho rozsahu, resp. aby oddálili záruční opravy. Jestli začali H-čko montovat fakt až v březnu t.r., tak je to sakra velký počet aut s hrozící potencionální opravou za 2600Kč/auto. S nastávajícími teplými dny ale zmizí auta s Klepáním (ťukáním) v levé přední části vozu (podvozku), čas poběží a další várka oprav je čeká zas až v příští zimě. A koncern se potajmu modlí, aby byla ještě teplejší než letos..... Navíc instrukce ŠA zní jasně (jak mě to řekli při urgenci výměny provizoria): když to neklepe, nic se měnit nemá. Takže pokud nebudete "držky", který si budou stěžovat na všech frontách, nic se Vám nevymění. Nic v autě neklepe a dle ETKY ani není důvod, máte tam přeci inovovaný díl! Pěkně to má ŠA vymyšlený. Museli byste vědět, že tam máte opravdu D-čko a museli jste je donutit zkontrolovat a to před váma osobně, že tam není díl dle ETKY a vašeho VINka. tasum: fakt výsměch zákazníkovi, klepání zepředu od podvozku se řeší seřízením karoserie v zadní části auta...... Jakoob, zkus vytáhnout z technika jestli je nějaká informace v TPI.1 bod
-
1 bod
-
hodně no wtf? http://news.autoroad.cz/zajimavosti/37328-umeni-nabourat-bmw-335i/1 bod
-
1 bod
-
Jo, jenom torx T-30 a filtr vytrhnout směrem vzhůru z čepů, pak ho odklonit k čelnímu oknu. Hned to uvidíš, ale je to trochu schovaný pod ložem baterky a je to napsáno vzůru nohama. Ale je to vidět1 bod
-
1 bod
-
Čumim na forum a sežral sem kurva jablko i se samolepkou...to je nápad je lepit na jídlo1 bod
-
Teď ve čtvrtek nemůžu, středa-pátek musím být ve Škodovce v Plzni. Stejnak bych musel tahat ten soundbar, aby se to vyzkoušelo na něm... Dneska jsem aktualizoval FW BT v notebooku (teda alespoň myslím že to patřilo k BT - ať má Dell jakkoli dobrou podporu, tak ta značení ovladačů jsou opravdu úplně na nic, samá zkratka a samej kód)... tak o víkendu až budu doma to zase vyzkouším a uvidíme.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Clinte, doufám že to máš pojištěné, při transportu ti nešetrným převozem utrhli SPZku1 bod
-
1 bod
-
ten co si nasel, tak na O2 s nim udelas jen motor, je to KKL kabel, ktery se da koupit i mnohem levneji... na O2 potrebujes HEX kabel - tedy neco takoveho: http://www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/vag-com-standard-plus nebo pak klon z Ciny1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mno vidis, to me vubec nenapadlo :-D ale tak naprosto jiste si to kompenzuju laskou hmyznu k tehle barve :-D1 bod
-
Ty si stějně kupuješ samej aušuš - sedačky se trhají, kryštof je na prd... Nechceš to prodat?1 bod
-
Nenašel jsem je... Tak odkaz http://auto.prvni-bazar.cz/inz/bezramove-drzaky-podlozky-spz---tuning-105153.html1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nevím, zda to tu již někde není zmíněno, ale nenašel jsem. Rád bych se s vámi podělil o možnost předělat dálkový dvoutlačítkový ovladač centrálu na třítlačítkový za pár korun, kterou jsem objevil na internetu - odkaz viz dále. Popíšu můj případ: Vlastním dvoutlačítkové DO 1J0959753AH a dostalo se mi do ruky nefunkční třítlačítkové DO z Octavie II 1K0959753N. Po rozdělání obou ovladačů zjistíte, že plošné spoje jsou téměř identické a na dvoutlačítkové variantě chybí napájený mikrospínač pro ovládání pátých dveří. Stačí tedy sehnat patřičný mikrospínač (já použil ten z nefunkčního třítlačítkového DO) a napájet na chybějící pozici. Pak už je třeba sehnat jen horní kryt se třemi tlačítky a zaměnit jej za dvoutlačítkový (opět jsem využil nefunkční DO). A to je celá úprava, vše pak funguje, nemusí se nikde nic kódovat - stačí přidržet cca. na 2 s. "kufrové" tlačítko a máte odemčený kufr. Ti, kdo nemají možnost sehnat orig. poškozený třítlačítkový ovladač, je třeba se poohlédnout v prodejně s el. součástkami a vybrat vhodný mikrospínač. Pouzdro ovladače pak lze za rozumné peníze sehnat např. na Aukru (viděl jsem je tam za 99,-), eBay či čínských serverech - např. zde na Aliexpress.com. Komu by to nestačilo, lze ještě dodělat tlačítko "panic", to je potom potřeba doletovat navíc rezistor 1kohm a spínač tlačítka panic + samozřejmě obstarat pouzdro s tímto tlačítkem. Podrobnosti vč. fotek viz ZDE.1 bod