Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/08/14 ve všech sekcích
-
Já neměl problémy dokavaď jsem Vás nepoznal.:'> Teď mi rezne haupna, odpadává lak u přední RZ, hadice k turbu je od oleje a nespím kvůli napínáku.4 body
-
Este ze mame dobrych priatelov na fore ktory su ochotny nakupit v (eshop-e skodovky)a zaslat nam to na slovensko:)2 body
-
Pandoro, ty jsi z těch dvou motorů už tak zmatený, že to píšeš do Rapidů...2 body
-
Jsem zvedavy na ty "exkluzivni materialy" pouzite pro calouneni... Na obrazku to ale vypada pekne.2 body
-
2 body
-
Vidím B stĺpik, ale na môj vkus je ten interiér nejak moc svetlý. Nie je toto auto náhodou bez strechy? :-)2 body
-
Měl jsem dnes možnost obhlédnout částečně rozebraný model motoru 1.2 TSI, tak jsem vám ho nafotil, ať z toho také něco máte, kdyby to teda někoho zajímalo ODKAZ NA ALBUM TADY.2 body
-
Měl jsem dnes možnost obhlédnout částečně rozebraný model motoru 1.2 TSI, tak jsem vám ho nafotil, ať z toho také něco máte ODKAZ NA ALBUM TADY.2 body
-
V priebehu môjho problému zo silentblokom som 2x písal o tomto probléme do ŠA SR,kde som sa ich pýtal,že kedy už konečne bude k dispozícii,lebo už naň čakám 4.mesiac,či to klepanie nemá vplyv na ďaľšie časti auta,na kompenzáciu z dlhého čakania atď. ŠA SR si dala tieto moje požiadavky preveriť priamo u výrobcu v MB a prišla im z Ml.Boleslavy odpoväď,kde vyberiem len jednu podstatnú časť a to je "Stanovisko výrobcu je, že predmetné klepanie nie je vec brániaca užívaniu vozidla a daný prejav ani neskracuje životnosť prevodovky, ide iba o zlepšenie užívateľského komfortu." Takže nabudúce,keď budem chcieť kupovať nové auto,tak si radšej vyberiem koňa s kočom-tam aspoň viem prečo to klepe.2 body
-
na okruhu jsem jeste nebyl, ale rad ti reknu pristi tyden pri velke zatezi sem mel max obvykle do 115 stupnu. ted mam novej olej tak by to mohlo bejt mene. kokto, jj to je pravda, priste vemem toho dedu jak tam sel se sekackou at nam to jde starovat1 bod
-
Presne, jen plech a plast. Spotrebni vec. Pomalu to tak zacinam brat a hned se mi lepe dycha. I kdyz to tak necitim financne jako bych to citil treba z nemeckym platem pak bych nasel rovnovahu a slunce v dusi a bylo by to nejlepsi.1 bod
-
1 bod
-
Vsak Ozi to ma uduseny, zadnej chip s volnasky az do cervenyho. To tam mel zaneseny, zmensil se prumer hadice a vzrostl tlak az to vyskocili. Takova mala turbo mozkova mrtvice.1 bod
-
Také chcem!!! Ale ak sa dá, tak prešité s bielou alebo čiernou niťou + pádla pre DSG. :-)1 bod
-
1 bod
-
No na sedadlech bude jinak barevna kuze, proto exkluzivni, a plasty budou stejne smejdske jako u normalnich modelu. Maximalne nejaka lista bude mit opet jinou, to jest exkluzivni, barvu.1 bod
-
1 bod
-
Tak to je vlajková loď jako hrom, takovou výbavu co má L&K standardně má tady na fóru kdejaká elegance....1 bod
-
Už viem. Toto je prototyp Fabia Greenline. Už ho aj chceli dať do výroby, ale vtedy im niekto povedal, že spotreba paliva musí byť pod štyri litre, a nie spotreba oleja.1 bod
-
1 bod
-
Jsem na to uplne stejne. Uz jsem byl nahlodany, ze mou O2 FL prodam a potidim si Superba, 3.6 nebo 2.0 TDI je v podstate jedina moje volba. A za 1.300.000,- uz mas uplne jina auta... V Superbovi jezdim dost casto a pohodli je lepsi akorat na zadnich sedackach a tam sedim jednou za rok...1 bod
-
1 bod
-
Teď jsem si psal s jozzim, prosí o připsání na seznam, slíbil, že dojede1 bod
-
1 bod
-
Tak ta vybava pro L&K je docela zklamani, nebude SunSafe (mam nyní na sve L&K MR2010, a to je velky ustupek v hladine hluku v aute!, to je asi nejvetsi prusvih), ale jen obycejny SunSet, nebude el. sedacka spolujezdce (mam nyní na sve L&K MR2010, ale to není az tak bolestne), to je opravdu bida, když to nazyvaji vlajkovou lodi za dost velke peníze, která nemá byt pro socky. Ocekaval bych min. premiove barvy (coz bylo velmi kritizovano jiz u predch. modelu), veskere bezp. asistenty (nejen tedy adapt. tempomat), nezavisle topeni (ale to jsem si asi doobjednaval), a u L&Kcka vyhradne jen nejsilnejsi motorizace TSi/TDi, a vyhradne s DSG. Couvaci kamera (kterou jsem si musel nechat dodelat) by rovněž mela byt standard, u L&K neodiskutovatelny, proste premiovy model ma mit skutecne premiove vybaveni. Snad to ještě není definitivni zneni...1 bod
-
by Igor: Ztlumení denních při blinkrech Jednotka 09, login 31347 a potom v adaptáciách zmeniť hodnoty pre ľavé denné svetlo vpredu: (16)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G 2, stará hodnota "Not active", nová hodnota "Blinken links aktiv beide Phase" (18)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH 2, stará hodnota "0", nová hodnota "35" (19)-Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction GH 2, stará hodnota "Maximize", nová hodnota "Minimize" To isté treba aj pre pravú smerovku, tá je v adaptáciách označená Leuchte3SL VRB21. Pre istotu odporúčam pred akoukoľvek zmenou v konfigurácii svetiel odložiť si pôvodné nastavenie!!!1 bod
-
No to je krása,rodinka se rozrůstá. No jen abychom měli dost parkovacích míst. Zatím dorazí: amissus ASPIRE Galvi Ivo Tdi Bullets Karlos 611 bod
-
No jedina sance je koupit celou tu koncovku i s tim lemem a pak prodat jen tu koncovku a lem si nechat. Treba ten co to bude chtit koupit ani ho nenapadne ze tam nejaky lem ma byt a nebo rovnou napsat bez toho a pokud uvidi nejakou dobrou cenu tak mu to ani nebude vadit.1 bod
-
v kufru pod podlahou je rezerva pod rezervou jsou dvě podélné plastové zátky pod zátkama jsou dva plnící ventily opatřeny pojistnýma zatkama nejdříve se odstraní vrchní pojistná zátka čímž se odpustí natlakovaný vzduch a potom spodní pojistná zátka pak už jen nasunout trychtýř a pomaličku nalévat Satacen nalévat se musí opravdu pomaličku, protože plnící otvory jsou dost malé a hodně to prská kolem1 bod
-
1 bod
-
1 bod