Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/15/14 ve všech sekcích
-
tak je tam...foto nic moc. v tomhle počasí se to nedá, tak snad o víkendu cena montáže 500 bez DPH. Jinak navigaci nakodovali tak jde i na maxidotu. Potom jsem po nich chtěl staging a prý nelze, tak nvm. Další věc, která údajně nelze je teplota oleje na maxidotu při pevném intervalu rok/15tis. km. Prostě se jim to nepodařilo vrátit.4 body
-
3 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
benzin je benzin,ale naftu mam na jezdeni kolem baraku a do prace a to najezdim i 60t rocne,a kdyz mne vychazi km na 1,50kc,tak na tohle radsi naftu,a kdyz se chci svezt a trochu to vychutnat tak jasne vede benzin:)2 body
-
Také miluji, když ručičky letěj plynule z leva do prava podpořené lahodným zvukem motoru.:'>2 body
-
Přídavná USB zásuvka pro nabíjení nebo napájení telefonu nebo tabletu pro pasažéry vzadu. Vhodné zvláště jako doplněk pro dlouhé cesty, kdy se děti baví hraním her v telefonu nebo sledováním filmů v tabletu. Zásuvka má v sobě integrovánu nabíječku 1A. Pokud nechcete, aby nabíječka "žrala" akumulátor, je nutné ji zapojit na spínané napětí od klíčku. V RAPIDu jsem neobjevil bližší bod spínaného napětí než v pojistkové skříňce. Rádio SWING kupodivu spínané napětí nemá přivedeno (AMBITION FRESH m.r.2013). Postup: 1. V krytu loketky vyříznout otvor pr.27mm, rozměřit tak, aby otvor vyšel mezi dvě vnitřní žebra. 2. Na černý kablík dát kabelové oko M5, šroubem do plechu upevnit k plechové matici, která je na držáku loketky. 3. Červený kablík opatřit kolíkem (samec), cca 2m kabelu 1mm2 opatřit dutinkou (samice) pro případné rozpojení v budoucnu. Spoj zaizolovat smršťovací dutinkou nebo elektrikářskou izolačkou. 4. Kabel protáhnout skrz středový tunel a přístrojovku k pojistkovému bloku. Dobré je vyndat kastlík na nápoje pod climatronicem a demotovat rádio. Já demontoval ještě spodní kryt sloupku řízení, ale není to nutností, akorát se pak víc plazíte pod přístrojovkou a odíráte si ruce. Kabel fixovat stahovacími páskami na vhodných místech k jiným el.svazkům, aby nikde nevadil nebo se časem neprodřel. 5. Demontovat pojistkový blok, vysunout směrem doprava a pak dolů pod přístrojovku. Jde to poměrně špatně, svazky jsou dělaný opravdu na míru, ani mm navíc. Ale je třeba se toho nebát a trochu zabrat. Odcvaknout a sundat zadní kryt pojistkového bloku. 6. Na kabel od USB zásuvky nacvaknout vhodný pin (já použil 000979021E). Vysunout modrou jistící lištu ve horní řadě pojistek. Kabel zasunout do volné pozice 40. Vrátit zpět modrou jistící lištu, zadní kryt a pojistkový blok namontovat zpět do přístrojovky. 7. Vložit pojistku 5A, vyzkoušet funkci, zda se nabíjení spouští jen při zapnutém zapalování.1 bod
-
1 bod
-
Víš jak, z toho si já dělat prdel musím. Už jen ten dementní nadpis "trrrrr, přeřazeni, sešlap, trrrrr" Mě to taky dělá trrrrrr, přeřazení, sešlap trrrrr Nejvíce mě povabilo téma zvuku načítání cédéčka v prostoru motoru Ale jinak dobrý, už se těším na další veselé téma, takže palec nahoru zakladateli tématu Asi bych založil speciální sekci jelita, aneb hvězdná pěchota. Tady je pár dalších úsměvných: http://forum.skodahome.cz/topic/123003-hrkotanie-motora/ http://forum.skodahome.cz/topic/124373-n%C4%9Bco-je-%C5%A1patn%C4%9B/ http://forum.skodahome.cz/topic/120238-zvl%C3%A1%C5%A1tn%C3%AD-zvuk-motoru/ http://forum.skodahome.cz/topic/120518-duniv%C3%BD-zvuk-motor-20-bss-103-kw/ http://forum.skodahome.cz/topic/101867-superb/ http://forum.skodahome.cz/topic/128021-divn%C3%A9-zvuky/ http://forum.skodahome.cz/topic/126083-divn%C3%A9-klep%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-900otmin-25tdi/ http://forum.skodahome.cz/topic/117478-nepravideln%C3%A9-ml%C3%A1cen%C3%AD-motoru-za-studena-25-tdi/ http://forum.skodahome.cz/topic/114771-klepanie-od-motora/ Všimněte si pánové a dámy jedné společné věci. Povětšinou zakládal někdo nový/junior a většnou se nevyřešilo Tak si říkám, že snad někdo recesisticky ta témata zakládá a pak se směje, jaký jitrnice odpoví a co napíšou, protože to snad není ani možný Na druhou stranu dobrý, aspoň nějaká zábava...1 bod
-
Jedině tady si ovšem připadám normálně. :D Totiž, oni někteří pomatenci v tzv. normálních sekcích jsou na zastřelení.1 bod
-
Takze diagnostika neukazala nic vymienil sompalivovi filtr a bez problemou uz1 bod
-
1 bod
-
Ty bys mel jist vyhradne jen maso a nic jineho. At si kazdy koupi jakou chce prevodovku a motor jak chce silny. Nevim, proc ma porad nekdo tendenci ostatnim vnucovat svoje preference jako jedine mozne.1 bod
-
Kokta si vysloužil novou přezdívku: "Chip" Se jednou učipuje, každou noc se mu zdá, jak oktávkám dává trojitej čip1 bod
-
Vítej do klubu Pawouku, klepáníčko, to je to pravé ořechové, i když tebe to nemusí trápit. No když nechají F2 v teple tak to pak neklepe, jen při teplotách kolem 2,3 st.C a méně. Tedy alespoň se to tak projevuje u Rapidů. TICHO, TO JE TO, OČ TU BĚŽÍ1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To bylo naposled, cos nazval odpovědi na tvoje nemístné příspěvky jako "debiln í kecy" - příště budeš mít utrum. Tak se urychleně začni adekvátně tomu chovat. A moc dobře víš, že to splním, už se ti to jednou stalo a byl tady úžasný klid. Všechno už je tady probráno horem dolem. Jak to dokážeš? Jednoduše - nalož technika a projeď to s ním. Buď to bude klepat, nebo nebude. PS: a kde máš "za sedmé"?1 bod
-
Jo to vim, jen jsem puvodne zil v tom, ze myslis klasickou 2,8 pac ta mela skutecne dobry sound ;-) 3,2 je na tom stale dobre, ale 3,6 uz malinko ztraci1 bod
-
Neberu-li v potaz spotřebu tak mě nafta pro svou hlučnost nezajímá - hlavně ve městě je to otřes .. To platí jak pro naftovou 1,6 tak i pro 2,0. Pokud se mi moje 1,8 TSI nevysype,tak příště beru zase benzin.1 bod
-
kdyby byl sklopny tak ho sklopíš a můžeš víc položit opěráky...což bohužel nejde...tak mohli uděla nějakej easy clip na vyndání opěráku aspoň, aby vznikla skoro rovina...takle je to naprd protože sklopený opěráky jsou furt dost šikmo1 bod
-
1 bod
-
Jojo, Hravec udělal agitaci svého super turbomotoru a všichni jeho příznivci teď musí prodat povinně velkolitráže. Budou soutěžit se psí smečkou Škodovka prej bude od roku 2015 dávat oktávkám k motorům do 1,6 TDI i manuální šlapací mechanismus ze svých biků, aby mohli jejich majitelé tvrdit, že jsou našlápnutý Místo volantu budou MF řídítka... Uplně vidim Hravce ve své elektronikou nabušené oktávce, jak se křečovitě drží řídítek a hamtá do kopce, aby vyhrál1 bod
-
tak už jsou v prodeji pro neRS zde a pro RS nárazník zde - ceny dosti vysoké, ale může to vypadat dost dobře....1 bod
-
Proč by to lidi dělali, vždyť by to pak mohl jednoduše najít i někdo jinej, máme se rádi a nemáme se rádi1 bod