Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/20/14 ve všech sekcích
-
2 body
-
Hold jsme se měli lépe učit a být také IT. Dnes už jde vše spravovat na dálku přes vzdálenou plochu apod. tak ani nemusí vystrčit nos z domu. Zapomněl jsi Clinte, že na druhém monitoru mu běží Top Gear. Hold my co jsme se zastavili na úrovni zmáknutí tabulky v excelu musíme vstávat a makat.2 body
-
Nejlépe se má Kokta, doma chrápe denně do deseti, zapne si kompa, udělá dvojitý kafe a namaže pecen chleba, hodinku maká, přitom sleduje forum a požírá chleba namazanej centimetrem másla. Usrkává studený kafe a směje se Hravcovým příspěvkům.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
wolfspitz - che, škodovka už se třese před americkými plechovkami. Prober se, o ty tady prakticky nikdo nestojí - kdo chtěl ameriku, tak ji má. A prodeje těch, co tady mají zastoupení, nestojí ani za zmínku. S čímž škodovka evidentně nemá problém, když prakticky nestíhá vyrábět. A jsme ve vlákně o Octaviích. Tak se toho už konečně drž.1 bod
-
1 bod
-
Ty jsi s tím závoděním úplně posedlý. Přiznej se Clinte, že tam jezdíš na tajňačku trénovat ten kopeček :-), aby jsi nám pak v sobotu ukázal záda1 bod
-
no to je pekne ja to spis zavezu nejakemu eklektrikarovi protoze vubec se v tom nevyznam. a nerozumim tomu..1 bod
-
Takže bacha, pokud někdo z vás bude chtít úpravu od "pána od Chipu", dejte si pozor.1 bod
-
Jojo, na Top Gear jsem zapomněl, kouká a dělá si poznámky, aby mohl machrovat. Jeho uši jsou speciálně vycvičené na slova Haldex a čipování. Druhou rukou si pročesává trvalou, nebo se nervózně drbe na zádech....1 bod
-
Se zárukou mobility to není až tak pravda, mám auto už dávno po klasické záruce, do servisu si nosím vlastní olej Shell a filtry (originální od Škody) a záruku mi prodloužili. Už jsem to sem někam dával, psal jsem k této problematice na infolinku Škody Auto: Vážený pane xxx, Děkujeme Vám za Váš e-mail. K Vašemu dotazu bychom Vám rádi sdělili, že záruku mobility autorizovaný servis prodlouží na základě řádného plnění předepsané servisní péče uvedené v Servisní knížce vozidla, resp. při provedení předepsaných servisních úkonů v rámci servisní prohlídky a dodržení předepsaných intervalů. Pokud si do servisu donesete vlastní originální díly Škoda, které budou v neporušeném originálním balení (ideálně s kupním dokladem) a budou určeny pro daný typ a motorizaci vozidla, servis, který provede předepsanou servisní prohlídku se všemi nezbytnými úkony, může na základě Vašeho požadavku prodloužit záruku mobility. S pozdravem, Ing. Jan Hendrych, PST - Technika servisních služeb, Péče o zákazníka | Customer Care ŠKODA AUTO a.s., Tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic, sks.service@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.cz1 bod
-
U výměny dílů situace ale není stejná. To, že jí nemáš zapsanou v servisce, ještě neznamená, že není zapsaná u VINka tvého auta v IS Škodovky.1 bod
-
Teoretiky nie, prakticky s tým ale problém je. Vrámci záruky sa doporučuje autorizovaný servis, ale sa so servisom dopredu dohodneš, môžeš si doniesť vlastný olej, aby si neplatil tak veľa. Na 99% ale prídeš o záruku mobility. Ak sa jedná a výmenu na rámec predpísaného intervalu tak si ten olej vymeň doma a ďalšiu výmenu zase sprav v servise tak, ako keby si tam mal ešte olej z fabriky, alebo zo servisu. Pri vypustení nemajú ako zistiť, že aký olej máš v aute. Takže môžeš chodiť na výmenu oleja do servisu na predĺžený interval každých 20-30 tisíc km a pritom v strede intervalu okolo 10-15 tisíc km si olej vymeniť doma sám, bez toho aby si prišiel o záruku. :-)1 bod
-
Repas napravy, GO motoru atd. Na nasich srazech s francouzskyma krabickama se treba i demontovalo LPG :-)1 bod
-
...kluci, vím že to vyzní blbě, ale trochu se v tom začínám ztrácet, nemohl byste někdo shrnout, co vše lze zatím dokódovat ?...1 bod
-
Ještě bych dal i malé video do sekce pro Bolero ať se mohou všichni kochat...1 bod
-
Víte o tom, že Microsoft u systému Windows XP konečně opravil chybu, která štvala všechny jeho uživatele celých dlouhých 13 let...? Fakt - ze spodní lišty konečně zmizela ta otravná vyskakovací bublina: "Pro Váš systém jsou k dispozici nové aktualizace" ...1 bod
-
1 bod
-
Ok takze vcera aj zapojene. Uz to vsetko hra. Cely proces: potrebujete dva tisichrany na uvolnenie sedaciek cislo 10 a na sedacky medzi sebou cislo 8 potom koliecko na boku len vytiahnete, pa na zdvih sedacky ma zvnutra cuplik, potacite vytiahnete... bocny plast je na torxoch a nacvaknuty na dalsej pritlacenej tycke ktora je pod nim , opat na torxoch v spolujazdcovej je suplik, zo spodu su take kruzky,ked ich vytlacite, pod nimi su sroby Potom tou 8ckou tisichranou oddelite tie sedacky, Este su tam take sponovacie droty tusim vo vrchnej casti na molitan A nastava problem, ktory som teda vyriesil po svojom. Dat dole potah od molitanu by bola samovrazda. Tak som len nasilu ale opatrne narval do stredu klieste a stredne som odcvakal ich, ved aj tak pruzia potah bocne Zavolal som jednemu co tepuje s Karcharom mi to vycistil za 10€ obe sedacky, vyschli a jemne nasilu som tam narval tie karbonove platy kable som vyviedol smerom k stredovemu panelu. Horsie sa robi chrbtova cast lebo si neviete z druhej strany pomoct, ked som odrhol jedeu stranu cvoku ani som neuvazoval a stiahol to SCAME stahovackou umelou. Poskladal som a nehal dosusit sedacky, zatial som rozhadzal stredovy panel: nemam opierku, cize 2 torxy som mal vzadu ako vyberiete posl prepasku odkladaciu pod tym 2 su ked odcvaknete kryt riadiacej paky, vlastne drzi popolnik, ten vyberiete, a nastava maly problem: posledna 2 sroby su dost nepristupne: od spodu bocnych plastov stredoveho panela uplne vpredu kde sa spaja uz s vertikalnym panelom a je to dost sikmo.... Skoda reci, zblaznil som sa skor ked som to daval spat... nasleduje kabelaz, myslel som si ze za panelom klimi najdem miesto ale nebolo to kam dat, rozhodol som do stredoveho panela dat riadiacku, ktora je zaroven potenciometrom, je dost hlboka nebolo velmi na vyber kam to dat, lebo je ovladanie spolu aj pre spolujazdca a davat to na svoju stranu by bola tym padom kktina... Nuz dalej som zhodil veci pod volantom: Postup zatlacit svetla, doprava, a vytiahnut, odpojit svetla, dve listy pri volante odcvaknut a potom 4torxy plastu odsrobovat. a ste pri poistkach, aj som nasiel zozadu prazdnu svorkovnicu, mam nizsiu vybavu, a ma tam byt povodne aj tak vyhrievanie sedaciek, tak som to tam napjil, inak by som hlavne + natiahol priamo od baterky kedze , privodny ma original poistku v sebe, potom som nasiel jeden ktory sa zopne 12v az po otoceni kluca, takze tam som dal osvetlenie spinaca, a impulzny , nuz a posl.kabel je kostra hockam... Plasty spat a uz si hrejete rite :D rozohriatie od studena chvilku trva, ale ktory podctivy VWgroup dieslak nestartuje aspon 5min, cca 2-3min a uz zacina hriat... Redukcia funguje super takze si prajem dlhu zivotnost bez poruch, ale pre istotu mam v aute hasicak1 bod
-
1 bod