Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/01/14 ve všech sekcích
-
Hravec: Tady je to docela dobře popsaný česky: http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=810&t=1179940&st=0&sk=t&sd=a&start=107252 body
-
2 body
-
2 body
-
Učební pomůcka týkající se i tohoto motoru. Motory-1.8-l-a-2.0-l-TFSI-(řada-EA888).pdf1 bod
-
Dobrý den,nesetkal se s tím někdo? Fabia r.v. 2008 1.2HTP 12v kombik. Když přejedu trosičku větší nerovnost tak ze zadu hrozna rána, jako kov na kov. 5 Dveře všechno seřízené správně,ty nebouchají. Rezerva a zvedák,taktéž vyzkoušeno, že jsem jej vytáhl a stejně pořád se to projevuje. Začlo to v zimě teďka. Nevíte někdo co by to mohlo být ? Nesetkal se s tím někdo? A ještě mi začlo tou zimou když nastartuji jakoby vrzat větrák na 1čku. Po chvilce to přestane. Děla to jen když je -5 a víc. ( př. -10) A abych nemusel zakládat víc témat...tak.... Ještě mi něco divně lupe v levém sloupku u řidiče uprostřed auta..jde to z toho sloupku...také nemůžu přijít na to, co to může být. Moc děkuji za rady a zkušenosti a vaše odpovědi.1 bod
-
okay jak chceš. když to bude kolem těch 6,5 litru ok takže si musím na navigaci napsat nedávat plnej kotel clinte achjo, edit: akorát s těma 17" to půjde blbě bych potřeboval goodyeary1 bod
-
To jsi udělal chybu, já bych bez zadního stěrače už na liftu být nechtěl, využívám prakticky stále, ráno zarosené okno, když prší - auto stojí a chci jet, když zastavím, okno namokne, setřu a vidím...Soused má supa a tam stěrač není a neustále mi říká, jak mu chybí a jak ho to štve. Pro mě NAPROSTO nepostradatelná záležitost.1 bod
-
1 bod
-
Clint to nejspis myslel ve smyslu ze nevydrzis ty to nevytacet, ne ze ti zo nevydrzi auto.1 bod
-
Ja osobne si myslím, že meniť olej v prevodovke treba, aj keď to predpísané nie je. Ak by som mal manuál, tak po 100 tisíc km by som olej v prevodovke určite dal vymeniť. Keď už pre nič iné, tak pre dobrý pocit. Hovorí sa že nad týmto nábehom je už výmenu oleja cítiť aj na radení. Nedokážem posúdiť, ale dá sa tomu veriť, nakoľko postupné zhoršenie radenia počas 100 tisíc km nikto bežne nezaregistruje, len si na to zvykne. U svojej "suchej" DSG plánujem výmenu spraviť už pri najbližšej veľkej servisnej prehliadke niekde medzi 55 až 60 tisíc km. Tie necelé 2 litre oleja ma finančne nezruinujú. OT: Inak viete, že Suzuki pri svojich malých autách s manuálnou prevodovkou predpisuje výmenu oleja každých 40 tisíc km?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
našel jsem něco ke změnám v MR2015 - nemáte někdo toto v češtině, resp. pro český trh? je to pro prodejce v UK...1 bod
-
Už neřeší - přesunul jsem to všechno sem.1 bod
-
1 bod
-
Ozi, to je škoda, ale není všem Clintovým srazům konec, takže příště se jistě uvidíme. A kokta dotane specální označení "RS škůdce".1 bod
-
Tak já už jsem z práce doma, takže si půjdu na chvíli schrupnout..... Stringo má pravdu, nabízet dneska auto se švihadly je ostuda, také černé zrcátka a kliky (to měly ve standartu v Americe už auta z 50-tý let). Problémy jsou všude, je to snižovaním výrobních nákladů a honbou za novými modely, aniž by byly řádně vyzkoušené.... A je samozřejmě pravda, že spousta problému se řeší až na základě poznatků prvních majitelů (bohužel). Ale tak do dvou let už to bude OK To si ji koupím já1 bod
-
A už jsme u toho, hlavně, že tady o tom celou dobu píšu, Clint se urazil a už ani neodepisuje.1 bod
-
to sem se tak dlouho nezasmál. jasně koncern říká, že vše je nesmrtelný, to není pravda. Trvanlivost origoš chladící kapaliny je 5 let, ostatní výrobci říkají třeba 3 roky. v převodovce olej taky není nesmrtelnej, opět to říká jenom koncern aby se ti to dosralo. proč asi výrobci dělají oleje do man. převodovek, asi ne jenom pro srandu králíků... suché DSg je tak suché, že se tak kazí vid oproti 6Q mokré... vzduchový a palivový filtry rozhodně opět nevydrží 90 000km, už po 30000km sou černý jak bota.... prodejci doporučují vnucují všem longlife intervaly, super věc když někdo brázdí město a najede pár set km za 2 roky...1 bod
-
Aha, tak pokud je to tak, tak to sem to posral, ale jednomu klukovi to v autorizáku taky mazali nějakou silikonovou vazelínou či co a pomohlo mu to na 3 dny. No pokud je to jak píšeš, tak v návodu se nic nepíše, že něco nemůžeš mazat a z vlastní zkušenosti víš, že to se nedá poslouchat a je to na oběšení, člověk pak udělá cokoliv co by mohlo pomoct. No jasný, máš odladěnej model, to je to. Počkej však oni také na O3 vykrystalizují problémky, aniž bych to majitelům přál. Joo dnes si člověk nevybere, netvrdím, že jiné značky jsou lepší, ale já čekal od koncernu přeci jen nějakou kvalitu a ne furt řešit v mém případě v podstatě triviální věci, jako silentblok motoru, nebo nějaký posraný těsnění, pak se to jeví jako by vyráběli auta poprvé. S tím těsněním u toho kluka si v aut. servisu nevěděli už rady, tak příští týden na to přijedou mrknout inženýři z MB, tak jsem naplej co vymyslí, resp. na co to svedou. Ta jarová voda pomohla?1 bod
-
1. Necituj přímo předcházející příspěvek - porušuješ pravidla fora (už podruhé). 2. Pokud to nevíš, jsme na diskusním foru. A na něm se obvykle svobodně diskutuje. Vyjádřil jsem svůj názor na tvůj příspěvek. Co to má společného s moderátorem netuším. Diskutuji stejně jako jiní členové fora.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Neměl jsem na OII, nemám na OIII a nikdy jsem ho nepostrádal, a z estetického hlediska se mi ten "klacek" na zadním okně ani trochu nelíbí.1 bod
-
já to mám načipovaný a nekouří mi to záleží totiž jak je to udělaný... když přidám, tak ve zpětném zrcátku normálně vidím auta za sebou1 bod