Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/05/14 ve všech sekcích
-
Na magistrátu jsem neustále pod vlivem (akorát přesně nevím pod vlivem čeho...).2 body
-
A já si myslel, že moji manželku nikdo ve váhavosti ve výběru u nakupování nikdo netrumfne . Musím se jí upřímně omluvit .2 body
-
Raději konzervativní vzhled než módně rozlítaná a neucelená auta z Koreje, ale jestli jste si všimli, tak nově začali kopírovat spíše konzervativní provedení...2 body
-
Zdravím tak po neustálých problémech s parkovacími senzory jsem je doslova vyrval a vyhodil. Uvažoval jsem o výměně vadného čidla, ale jeho cena je dost vysoká. Koupil jsem obyčejné za 500 celou sadu (http://www.sbazar.cz/m36/detail/4936908-parkovaci-couvaci-asistent-jednoducha-montaz-pouze) a nemůžu si stěžovat. Spolehlivé,levné nemusel jsem zvětšovat otvor. Jen jsem je nasadil místo těch původních. Dokonce novou řídící jednotku jsem pomocí dvou šroubků upevnil na místo té původní. Stálý tón to vydává cca 15-20cm od překážky.2 body
-
Konecne se objevil ten pravy duvod, proc s tim Skodovka tak dlouho cekala. Temer vsichni totiz vozi denne za autem tuhle hruzu, takze je to v podstate zbytecna vybava.2 body
-
Kdepak, ani kozy, ani kozu. Jen a pouze pracovní pohotovost, což v energetice jeden nikdy neví, co se kde vysype. Jelikož se neustále snižují stavy zaměstnanců (musíme se přes léto prostřídat v dovolených) a proto je prakticky nemožné ji s někým vyměnit.1 bod
-
Jo pracovni povinnosti, kazdej tomu rika jinak. Nema ta pracovni povinnost 3ky kozy, nohy az na zem a vlasy az na zadek? Nam to muzes rict, my to nikomu nepovime. Ovsem pokud to neni trochu jinak a ta pracovni povinnost nema kozy zadny, pytel mezi nohama, batoh nad nim a ty nohy chlupaty.1 bod
-
Heh, jsem si nevšim, že bych vlastnil manželku. Do toho mě hoši netahejte. Já se nezúčastním, pracovní povinnosti to nedovolují.1 bod
-
A co toto? Nový Passat má mít asistované manevrování s přívěsem (jakou formou to bude provedeno ještě není zvěřejněno).1 bod
-
Pandoro, pro boha, už něco konečně kup! A je fuk co, protože podělat se může všechno. To co tady (a jak jsem zjistil, nejen na tomto foru) píšeš pořád dokola se už nedá číst!1 bod
-
TSi dřív přeskočí rozvody, než stačí zkarbonizovat :-D1 bod
-
1 bod
-
A co ti brání zajít zítra k dealerovi a objednat to co máš vybráno?? Za ty prachy teď dlouho nic lepšího nebude... tak abys nepřebral. Vem 1,4 a buď rád, že se ještě vyrábí. Budeš spokojený. Pokud bys časem začal jezdit delší cesty, předěláš to na plyn. Sto tisíc věřím, že natočíš bez vážných potíží. U TSi budeš s každým startem poslouchat, co se ti zase sype. Toto je blbuvzdorný a hospodárný (můj názor) motor. A v krátké fabii pojede relativně svižně. Ještě pár měsíců váhej a škodovka ti tvé dilema vyřeší sama. Budeš mít oturbené HTP a s ním novou kolekci problémů.1 bod
-
Dneska jsem potkal poprvé živě Leona ST a padl jsem z toho na prdel. OIII mu nesahá ani po kotníky, ale o to tu nejde. Rapid ač ošizený auto je prostě perfektní auto v poměru cena/užitná hodnota. Pořád nechápu jak může někdo řešit výběr room/rapid. Jediná výhoda roomu je pračka na stojáka, ale to jsem nikdy nevezl a nepovezu, nejsem socka, na tohle jsou firmy. Kufr s malým půdorysem hnanej do vrchu, díky, ale nechci. Větší okna vzadu, lepší výhled pro děcka, si děláte srandu! Míň skla, víc bezpečí a to se neukecá. Nějaký další argumenty pro nákup stroje co se autu nepodobá ani na obrázku? Jo a s měkčenejma plastama běžte něka, to je úchylka z dob FI, která nemá opodstatnění.1 bod
-
Na takové krátké couračky bych taky bral HTP, zahřívá se nejrychleji a proto i nejmíň trpí... prostě je na takové trasy stavěný. Ideálně pro tebe citigo 1,0 MPi.1 bod
-
1 bod
-
coze kokta vezme do auta psa? no fuj:) proto furt reklamuje sedacky.....je to jasne :'>1 bod
-
Tak tak, bude sranda, až se vožereme, budeme jezdit na koktovym psu po vesnici...1 bod
-
1 bod
-
jo kamoska nejede,radsi vezmu vas k sobe ne?) takze clint,kokta a arlo,pisu si vas:)1 bod
-
1 bod
-
To ne no, ale chce za to nesmysl, kuze v supr stavu sezenes kolem sedmicky, 15 je mimo realitu, jen pokud by to byla edice nebo laurin, ale to jeho pripad neni. Sup: nikde jsem nerekl, ze ty, nebo ostatni kluci musi mit sroty. Ja bych si (jak uz jsem tu psal) auto s 200 tis nekoupil. A to si najety km overuju kurevs*y poctive a z nekolika zdroju. Pak to auto stoji sice jiny prachy, ale na hranici 200tis km auto prodam prave takovym jako jsi ty a je moc dobre, ze je vas spousta, protoze kdyby mel kazdej meritko jako napr. Voice nebo ja, tak by se proste neprodalo. Neber to nejak zle, jsem v tomto proste vychovanej tatou, kterej si kupuje vonavky (novy auta, ktery skutecne vonej a dostoji tak svymu nazvu) a kdyz reknes vonavka, vidis, ze si predstavime oba uplne odlisny auto. Nazor tak jako ten tvuj1 bod
-
a ty máš co?Taky kůži a nebo hadr?Já bych asi nechal ten svůj introš za ty prachy co jsou v tom inzerátu přečalounit.Nevím no.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hele synovče, tak si tu chatu asi nech regnutou...ono se to bude hodit Až se vožereme, vyrazíme do vesnice za místníma štětkama1 bod
-
1 bod
-
Přesně tak. Každý to máme a vnímáme jinak. Já neříkám že auto s třista tisíci kilometry musí být špatné, může být v přijatelném vizuálním a dobrém technickém stavu, ale už to pro mne nebude voňavka. Publikováno 02. červen 2014 - 19:26 Díky,ale každý asi máme jiné představy o voňavce. Prostě co člověk to jiný názor na auto. A o tom to je.1 bod
-
Aha, tak tady je kámen úrazu: "voňavka už to dávno není, vždyť to má 32t. km" Pro mě a předpokládám i pro většinu místních fórařů může být voňavý auto s dvouma, třema kilama na budíkách. Rozumějme si tak, že ten můj pojem voňavý znamená v přijatelně dobrém stavu (technickém a vizuálním)1 bod
-
1 bod
-
Na púšti ide pomaly arab na ťave, ..strašné teplo, ťava sa ledva vlečie... V tom ho predbehne bicyklista. Arab na neho zakričí, cyklista zastaví a arab sa pýta: " Ako je to možné, že ja sa veziem , potím sa, ledva dýcham , a ty sa namáhaš a tak rýchlo upaluješ," Ono je to tak, vraví cyklista, čím idem rýchlejšie, tým je to lepšie, lebo okolo mňa vtedy prúdi vzduch, a ten ma ochladzuje... Arab vyskočí na ťavu a rozbehne ju na maximálku. Ťava chvílu beží, ale po pár metroch roztiahne všetky štyri nohy a skončila na bruchu. "Boha.., zamrzla !!!"1 bod
-
1 bod
-
Takže ve finále já budu spát na zemi a šampión Gregor bude chrápat na podušce v pyžamu. Brácha nakonec do toho OL asi půjde, vezme sociálku Yetiho s 1,2 TSI, to ho spráská i tvůj Gregor Koukal sem na tu výbavu Active, to je hodně vočesaný, samé plasty, žádná koženka a kůže a žádnej chrom. Vzadu švihadla a páčky z UH. Bude tam mít packet s rádiem, MF ukazatelem a dálkou. A aby nejezdily jenom pastelky, tak tam Škodofka milostivě dává metlu Tak na čaj o páté do Krušárny ho pozveme potom....1 bod
-
Zrovna sem to konzultoval se synovcem Koktou, přestalo mi chodit zavírání oken za deště Přitom v maxíku je to zaškrtnuté a senzor za deště normálně chodí (stěrače stírají jak mají)....asi nějakej šotek mizera. Sedim si teď doma, koukám z okna jak chčije a libuju si, jak je to dobré, že se okna samy zavřou. Po půlhodince mě napadlo, že to přeci jen skouknu, vyjdu ven a okna otevřená1 bod
-
Já jsem si tu couvací kameru vyzkoušel v Mazdě 6, ale zjistil jsem, že couvat se jen podle ní nedá, musel jsem se stejně podívat dozadu. Tak nevím, asi bych se bze ní tedy obešel, ale nemám s ní zkušennosti. Vyloženě naprd to není, ale nějakej zázrak, bez kterého bych nemohl být asi také ne. Stačí pískačky v nárazníku.1 bod
-
Další neoficiální setkání proběhne v žamberku organizované Octavia clubem 30.8.2014. http://www.octaviaclub.cz/clanky/6octavia-sraz-2014-registrace-725.html Program: Názorně ukázat proč je benzín nejlepší a hlavně POWER než nějaké snížení auta a velké kolesa! Jíst, Pít! Přihlášení štamgasti z Pirátského klubu: Motosman Pancho Kokta Náčelník Klint Nejsilnější auto piratů "Arlo"1 bod
-
1 bod